2013-06-08, 22:01
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CantBstopped
Klart jag inte helt VET en persons fulla fysiska begränsningar men snälla du, det krävs ingen ingen ainstain för att förstå hur pass seriösa folk är på en gym. Är du sämsta människokännaren någonsin?

Still till baka till kollo med dig.

Är du på gymmet för att analysera människor eller träna? Tror de flesta skulle störa sig på dig.
2013-06-08, 22:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behemot
För att hålla mig till ämnet också så stör jag mig på de som ställer sig och lyfter hantlar rakt ovanför mitt huvud när jag använder träningsmattan till något.
Lägg dig inte under mina hantlar då

Skämt åsido, något motsvarande brukade jag faktiskt störa mig på (var väl nästan det enda). När man körde tunga hantelpressar ställde sig folk så nära bänken att man inte kunde släppa hantlarna rakt utan var tvungen att trycka dem framåt. En gång lyckades jag skada armen av att göra detta, så numera skiter jag i det. Ställer sig någon under ett set säger jag "flytta dig" när jag kör, lyssnar de inte eller har lurar i får de ta mig fan skylla sig själva. Givetvis gör jag så gott jag kan för att minimera risken att de får hantlarna på sig, men ändå.
2013-06-08, 22:32
Medlem
behemots avatar
Ja, jag lägger mig ju inte under dem själv, lite självbevarelsedrift har jag.
Jag förstår faktiskt inte varför de ställer sig så nära, det är sällan så ont om plats att de inte hade kunnat stå en halvmeter längre bort.
2013-06-09, 07:35
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ytligare en kille som spelar allan, att mina argument inte skulle hålla. Som jag skrev i inlägget nedanför så vet jag exakt vilka på mitt gym som är seriösa och inte. Kommer en bitig kille och curlar med 10 hantlarna så fattar väll för helvete jag att allt inte står rätt till.

Vad är det för fel på att curla med 10-kiloshantlarna om man är seriös?
2013-06-09, 12:39
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Klart jag inte helt VET en persons fulla fysiska begränsningar men snälla du, det krävs ingen ingen ainstain för att förstå hur pass seriösa folk är på en gym. Är du sämsta människokännaren någonsin?

Detta har jag försökt få dig att inse nu i flera inlägg. Kunde du inte bara erkänt detta från början?

Och vem är Ainstain? Syftar du på Albert Einstein har du just gjort bort dig.
2013-06-09, 18:17
Medlem
insidelights avatar
Citat:
Vad du gör bort dig....

Skulle snarare hävda att det är du som gör bort dig. Du kan ju för fan inte ens stava till Einstein.
2013-06-09, 18:55
Medlem
fidelios avatar
Stör mig på killar som ska grina illa efter ett set. Inte sällan när de kört ben.
Ligga på golvet, grimasera och stöna sig. Visar ju bara vilken kärring man är som inte tar smärtan, inte att man kör hårdast på gymmet.

Häng kjol på dessa typer.
2013-06-09, 22:11
Medlem
Zmekers avatar
Citat:

Var bara tvungen, "Einstein" ska det stavas
2013-06-09, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fidelio
Stör mig på killar som ska grina illa efter ett set. Inte sällan när de kört ben.
Ligga på golvet, grimasera och stöna sig. Visar ju bara vilken kärring man är som inte tar smärtan, inte att man kör hårdast på gymmet.

Det där håller jag faktiskt med om. Klä på dem en kjol, sminka dem och skicka in dem i amerikanskt fängelse för straffknullning
2013-06-09, 22:46
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelio

Dags att öka vikterna kanske?
2013-06-09, 23:16
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är väl inget konstigt där? Om inte det konstiga är att han var så trevlig...
Grejen var att det var min kompis som hade använt stången, inte jag och han verkligen inte var trevlig.
2013-06-11, 15:52
Medlem
NirvanAs avatar
Stör mig enormt på alla svettiga och håriga syrier och gaphalsar till babbar i stort.

Stör mig även på folk som aldrig kör marklyft eller knäböj utan bara kör bänk trots att de två andra övningarna är överlägsna.

Stör mig även på folk som söker ögonkontakt för de desperat vill starta igång en konversation. På gymmet tränar man och håller käften, det är kutym.

Stör mig även på folk som hela tiden säger "guu va mycket vikt du har på, hur mucke är deee???"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in