2013-06-07, 19:21
Medlem
fuckdamdidams avatar
När människor sitter vid en maskin och pillar på sin mobil i tio minuter utan att göra något
2013-06-08, 11:38
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CantBstopped
Genom att analysera dom.

Du märker dina argument inte håller va? Du kan inte veta om en person har någon skada, fysisk eller psykisk, som begränsar deras utförande.
2013-06-08, 12:49
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Något som stör mig så jävla mkt är folket som man ofta ser på gymmet, dom tar sig dig och tränar men dom ger knappt 50% av vad dom är kapabla till.

Ska man ändå ta sig dit så ska man ju fan ge allt !!

Pfft, när jag krångel i axeln, inte fan försökte jag maxa varje träningspass, säger väl sig självt. Du hade säkert tyckt det var löjligt att köra 20 kg i militär men det var vad jag var kapabel till då...
2013-06-08, 13:11
Bannlyst
Jag kom precis på att jag ogillar folk som röker innan dom går in på gymmet. Det stinker gammal get när någon sån går förbi.
2013-06-08, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Du märker dina argument inte håller va? Du kan inte veta om en person har någon skada, fysisk eller psykisk, som begränsar deras utförande.

Ytligare en kille som spelar allan, att mina argument inte skulle hålla. Som jag skrev i inlägget nedanför så vet jag exakt vilka på mitt gym som är seriösa och inte. Kommer en bitig kille och curlar med 10 hantlarna så fattar väll för helvete jag att allt inte står rätt till.

Men kommer kalle 18 till gymmet för att göra sin vanliga vända på bänkpress och sedan lite biceps träning, ja då fattar jag ju för helvete att han inte är seriös.

Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Pfft, när jag krångel i axeln, inte fan försökte jag maxa varje träningspass, säger väl sig självt. Du hade säkert tyckt det var löjligt att köra 20 kg i militär men det var vad jag var kapabel till då...

Försöker du vara rolig eller? Jag ser samma folk träna varje jävla dag så jag vet vilka som är seriösa och inte.
2013-06-08, 14:31
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ytligare en kille som spelar allan, att mina argument inte skulle hålla. Som jag skrev i inlägget nedanför så vet jag exakt vilka på mitt gym som är seriösa och inte. Kommer en bitig kille och curlar med 10 hantlarna så fattar väll för helvete jag att allt inte står rätt till.

Men kommer kalle 18 till gymmet för att göra sin vanliga vända på bänkpress och sedan lite biceps träning, ja då fattar jag ju för helvete att han inte är seriös.

Du förstår visst inte vad jag säger. Du kan omöjligt veta en persons psykiska och/eller fysiska begränsningar. Du kan tro dig vara bästa människokännaren i hela världen, men du kan fortfarande inte veta en persons historia och förutsättningar som du inte pratar någon längre stund med.
2013-06-08, 14:38
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Försöker du vara rolig eller? Jag ser samma folk träna varje jävla dag så jag vet vilka som är seriösa och inte.

Så du vet också om när folk får skador (vilket händer). Wow! Kan du spå också?
2013-06-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Du förstår visst inte vad jag säger. Du kan omöjligt veta en persons psykiska och/eller fysiska begränsningar. Du kan tro dig vara bästa människokännaren i hela världen, men du kan fortfarande inte veta en persons historia och förutsättningar som du inte pratar någon längre stund med.

Klart jag inte helt VET en persons fulla fysiska begränsningar men snälla du, det krävs ingen ingen ainstain för att förstå hur pass seriösa folk är på en gym. Är du sämsta människokännaren någonsin?

Still till baka till kollo med dig.
2013-06-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Så du vet också om när folk får skador (vilket händer). Wow! Kan du spå också?

Vad du gör bort dig....
2013-06-08, 21:14
Medlem
Flaskpost23s avatar
Jag stör mig på en kille som inte lyfte av 120 kg från marklyfstången.

Stör mig även på den killen som ska använda nästan hela fria vikt hörnan för att köra lätta knäböj med bara stången.
Han frågade om jag använde bicepscurlstången.
- nej
- kan inte du plocka undan efter dig då? Det blir mycket
enklare att träna!
- okej

Det hela handlade om att min kompis LA stången där och skulle använda den senare
2013-06-08, 21:32
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Jag stör mig på en kille som inte lyfte av 120 kg från marklyfstången.

Stör mig även på den killen som ska använda nästan hela fria vikt hörnan för att köra lätta knäböj med bara stången.
Han frågade om jag använde bicepscurlstången.
- nej
- kan inte du plocka undan efter dig då? Det blir mycket
enklare att träna!
- okej

Det hela handlade om att min kompis LA stången där och skulle använda den senare
Det är väl inget konstigt där? Om inte det konstiga är att han var så trevlig...
2013-06-08, 21:57
Medlem
behemots avatar
Alltså, det finns som jag tidigare har nämnt saker som jag stör mig på på gymet. Det är liksom saker som inte går att undgå att märka för att det på ett eller annat sätt inkräktar på min träning genom att det luktar illa, är kladdigt eller försnillar mitt träningsredskap. Jag kan inte låta bli att förundras över hur vissa av de här sakerna som folk stör sig på måste kräva väldigt mycket uppmärksamhet. Att inte bara notera att folk lyfter lite utan även analysera deras fysiska hälsa, att inte bara se hur folk tar sig till gymet utan också veta var de var innan och var de ska åka sedan. Det är inte irriterande men det gör mig förundrad då jag själv skulle ha svårt att få till ett komplett träningspass om jag tillät mig att fundera för mycket på sådana saker.

För att hålla mig till ämnet också så stör jag mig på de som ställer sig och lyfter hantlar rakt ovanför mitt huvud när jag använder träningsmattan till något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in