Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-10, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av positivitizer
Jaså? Och ändå stöttar du SD?... eller hur menar du? *förvirrad*

Jag var ironisk.
Anledningen varför judarna är hatade har med jesus kristus att göra. Vem var det som dödade han....?
Just det! Bingo!

Jag stödjer SD och är även rasmedveten och medveten om judiska maktförhållanden. Det är många inom SD som är det, även de högt uppsatta för det måste dem vara. Att vara SD-politiker och blind går inte.
Citera
2013-06-10, 23:00
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POTESTATIVUS
Jag var ironisk.
Anledningen varför judarna är hatade har med jesus kristus att göra. Vem var det som dödade han....?
Just det! Bingo!

Ja, Det var judar som dödade Jesus, hemskt (om han nu existerade)... kan jag ej bevisa dock.

Citat:
Jag stödjer SD och är även rasmedveten och medveten om judiska maktförhållanden. Det är många inom SD som är det, även de högt uppsatta för det måste dem vara. Att vara SD-politiker och blind går inte.

Nej blind kan man inte vara... eller man kan... men att skita i Sveriges ekonomiska utveckling för framtiden och bara bry sig om sig själv går alldeles utmärkt.
Citera
2013-06-10, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ja, Det var judar som dödade Jesus, hemskt (om han nu existerade)... kan jag ej bevisa dock.

Nej blind kan man inte vara... eller man kan... men att skita i Sveriges ekonomiska utveckling för framtiden och bara bry sig om sig själv går alldeles utmärkt.

Det finns bevis att Jesus har existerat.

Att rösta på SD så bryr man sig om nationen utan att behöva kasta ut duktigt folk. Dåligt folk som zigenare och kriminella babbar kan man kasta ut. Det gör inget.
Citera
2013-06-10, 23:09
Medlem
positivitizers avatar
Citat:

Att rösta på SD så bryr man sig om nationen utan att behöva kasta ut duktigt folk. Dåligt folk som zigenare och kriminella babbar kan man kasta ut. Det gör inget.

Kanske han gjorde, finns säkert bevis därute som kan bevisa det, jag kan inte bevisa det i alla fall.

Men vi blir fortfarande ruinerade genom bankerna anser jag så utvecklingen kommer ändå gå åt fel håll. Klyftorna kommer att bli större.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-10 kl. 23:19.
Citera
2013-06-10, 23:10
Medlem
Citat:

Det vill inte SD.
Citera
2013-06-10, 23:13
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Det vill inte SD.

Just det, han vill väl integrera dessa om jag förstått han rätt.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-10 kl. 23:17.
Citera
2013-06-10, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Det vill inte SD.

SD kastar inte ut folk pga hudfärg eller vart man kommer ifrån.
SD kastar ut pga kriminalitet och folk som inte anpassar sig.
Räcker gott och väl.
Citera
2013-06-10, 23:47
Bannlyst
Citat:
Just det, han vill väl integrera dessa om jag förstått han rätt.

Tanken är att ge dem en valfri chans. Annars så är dörren ut från Sverige vid närmaste flygplats.
Citera
2013-06-10, 23:54
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Tanken är att ge dem en valfri chans. Annars så är dörren ut från Sverige vid närmaste flygplats.
Vad snackar du om? Alla vet vi att zigenarna är svenskar. De har uppgått i den öppna svenskheten i med sina medborgarskap. Att göra skillnad på folk och folk är oerhört rasistiskt. Vad menar du skiljer dessa svenskar från andra svenskar? Varför skulle en människa som ser lite annorlunda ut än Sven Svensson hänvisas till flygplatsen?
Citera
2013-06-10, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Vad snackar du om? Alla vet vi att zigenarna är svenskar. De har uppgått i den öppna svenskheten i med sina medborgarskap. Att göra skillnad på folk och folk är oerhört rasistiskt. Vad menar du skiljer dessa svenskar från andra svenskar? Varför skulle en människa som ser lite annorlunda ut än Sven Svensson hänvisas till flygplatsen?

Jag talar inte om att man ska utvisa pga ras. Man ska utvisa pga kulturella grunder och kriminella.
Det har SD sagt sedan 2002.
Citera
2013-06-10, 23:59
Medlem
positivitizers avatar
Citat:

Vad är en valfri chans enligt dig då?

Och varför kan du inte besvara mina argument angående den ekonomiska biten, bankerna...SD vill inte göra ett jota åt detta. Som faktiskt är det riktiga problemet så som jag ser det.
Citera
2013-06-11, 00:04
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Jag talar inte om att man ska utvisa pga ras. Man ska utvisa pga kulturella grunder och kriminella.
Det har SD sagt sedan 2002.
Är man svensk medborgare så är man svensk, varför skulle man då utvisas? Man får väl sitta i svenskt fängelse som alla andra kriminella svenskar? Du förstår väl att du inte kan göra skillnad på folk och folk sådär. Är du rasist? Du kanske skulle rösta på SvP istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in