2013-06-10, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Ja några av dom i allafall, skägget e inte med på bilden men det kan va han som tagit den
OK, tack. Är det ingen här som känner dessa eller KJs andra polare? Skulle vara intressant att veta hur snacket går bland folk som eventuellt vet något.
Citera
2013-06-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
OK, tack. Är det ingen här som känner dessa eller KJs andra polare? Skulle vara intressant att veta hur snacket går bland folk som eventuellt vet något.

Infiltrera sig med dom och deras hobby
Citera
2013-06-10, 22:37
Medlem
nån som vet om det är kj s far som jobbar på f21
Citera
2013-06-10, 22:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
han är alltid lös när dom går där, han blir kopplad vid möte och på väg dit och hem så vitt jag vet.
men varför har han inte alls reagerat tidigare? känns som att det avr en ny lukt där. som sagt, de går där förbi två gånger dagligen.

och vad jag har hört är lgh och stuga och rubbet inte länge avspärrat

Brukar de gå på bilvägen framför huset? Jag tittade lite på vindriktning vid tiden för händelsen samt dagar/vecka före. Hittar inte uppgifter för Boden, enbart Luleå, och det ger vid handen att vinden varit i stort sett sydlig, det kan betyda att hunden inte fått doft i snoken, men att något gjort att den fick det just den här dagen. Kan vara lokala variationer i vindriktning eller andra faktorer som spelat roll.

Ibland kan det vara så att en hund kan gå t ex två meter ifrån ett dolt objekt men hittar det inte därför att vinden ligger åt fel håll.
Citera
2013-06-10, 22:39
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
I stort sett är det Jeremiah och MrsMagoo som inte förstått det vid det här laget. Bra att du förtydligar en gång till så att det inte råder några oklarheter kring polisens förmåga att detektera blodspår. Med ditt inlägg för handen kan man ju tänka sig att polisen borde vara på det klara med om KJ bostad är en brottsplats eller inte.

Eller hur va,,,

Antingen vet de var mordplatsen är och har inte gått ut med det offentligt,,,

Men det har ju bevisligen missats för när det gäller uppenbara mordplatser(blodiga madrasser tex.).
Citera
2013-06-10, 22:40
Medlem
Citat:
Brukar de gå på bilvägen framför huset? Jag tittade lite på vindriktning vid tiden för händelsen samt dagar/vecka före. Hittar inte uppgifter för Boden, enbart Luleå, och det ger vid handen att vinden varit i stort sett sydlig, det kan betyda att hunden inte fått doft i snoken, men att något gjort att den fick det just den här dagen. Kan vara lokala variationer i vindriktning eller andra faktorer som spelat roll.

Ibland kan det vara så att en hund kan gå t ex två meter ifrån ett dolt objekt men hittar det inte därför att vinden ligger åt fel håll.

det är stora skillnader på vindtyper i Boden och Luleå.
och kan inte uttala mig vart det är, jag vet inte ens vart stugan ligger, aldrig varit där.
men kan fråga källan vart dom brukar gå
Citera
2013-06-10, 22:41
Medlem
Jag tror med bestämdhet att det blir 960
oavsett om man är AE eller inte, varför frågar du ??

Citat:
Ursprungligen postat av highfive
........
Bredden är 120 mm, vilket motsvarar cirka 5 tum. Vi får väl se om Einstein kanske klarar själv av att räkna ut vad 120x8 är?
......
Citera
2013-06-10, 22:41
Medlem
Citat:

inte konstigt om hunden fick vittring om den sprang runt nära huset på baksidan då benen låg nära ett öppet fönstret till höger direkt
Citera
2013-06-10, 22:42
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
det är stora skillnader på vindtyper i Boden och Luleå.
och kan inte uttala mig vart det är, jag vet inte ens vart stugan ligger, aldrig varit där.
men kan fråga källan vart dom brukar gå

Ja, jag misstänker att det kan vara skillnad, tog det som ett exempel. Jo, fråga om de brukar gå på bilvägen framför huset, kanske de brukar gå längs med stråket som leder upp till fp2.
Citera
2013-06-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ja, jag misstänker att det kan vara skillnad, tog det som ett exempel. Jo, fråga om de brukar gå på bilvägen framför huset, kanske de brukar gå längs med stråket som leder upp till fp2.

väntar på svar, återkommer
men som sagt, han är alltid lös när dom går där och han brukar säkert fara och svassa runt därikring, men bara gå förbi, kanske fram nosa lite, se om det är nå nya spännande brudar som avrt där, men den här gången var han helt tossig och sprang runt huset flera varv.
Citera
2013-06-10, 22:43
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
inte konstigt om hunden fick vittring om den sprang runt nära huset på baksidan då benen låg nära ett öppet fönstret till höger direkt

Nej, det är inte konstigt, jag har dock utgått ifrån att hunden gått med matte längs med vägen och att hunden visat intresse för huset.
Citera
2013-06-10, 22:44
Medlem
Borde inte en människa ha känt lukten från benen inne i huset om man var nära öppna fönstret..tänkte om mps kände nån lukt den där kvällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in