2013-06-04, 17:25
Medlem
Jag Klarade Mitt Teoriprov!!
Citera
2013-06-04, 18:10
Medlem
SebIngrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhynoX
Jag Klarade Mitt Teoriprov!!

Grattis! Första försöket? Hur har du pluggat?
Citera
2013-06-04, 19:48
Medlem
Klarade teorin på första försöket förra veckan, 60/65 fick jag. Jag läste hela boken 2 dagar innan, och nötade STR:s tester. (hade pluggat relativt mycket tidigare också) Provet var väldigt likt de frågor på STR. Bara uppkörning kvar nu!
Citera
2013-06-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebIngrosso
Grattis! Första försöket? Hur har du pluggat?
Yes! Första försöket!!

Hur jag har pluggat? gjorde dom 4 faserna, pluggade mycket vägmärken, väldigt mycket vägmärken. Och sen valde jag alternativet som skulle vara en minst fara för mina medtrafikanter. Och jag klarade det!
Snälla, oroa er INTE över provet. Mycket lättare än vad jag trodde.
Citera
2013-06-07, 00:30
Medlem
SebIngrossos avatar
Ska man kolla döda vinkeln vid både höger och vänstersväng? Jag gör alltid det även fast det inte är cykelbana eller övergångsställ.
Citera
2013-06-07, 00:33
Medlem
Citat:
Ska man kolla döda vinkeln vid både höger och vänstersväng?

Ja.
Citera
2013-06-07, 14:16
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ska man kolla döda vinkeln vid både höger och vänstersväng? Jag gör alltid det även fast det inte är cykelbana eller övergångsställ.
Självklart åt båda hållen, men varför kolla om det inte finns något behov av det?
Citera
2013-06-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
Självklart åt båda hållen, men varför kolla om det inte finns något behov av det?

Om det fanns något behov av att kolla, vet du väl först efter att du har kollat?
Citera
2013-06-09, 14:55
Medlem
jag tog den 29e teorin men kuggade uppkörning i fredags, nu kollar jag hemsidan för bokning men det är helt tomt i södertälje, inte en enda lucka, några rekommendationer på vad man ska göra för att hitta en tid helst i södertälje?

dessutom är hemsidan seg som in i helvete!
Senast redigerad av DubbelPanna 2013-06-09 kl. 14:57.
Citera
2013-06-09, 17:56
Medlem
På Tisdag har jag teoriprovet, är så jävla nervös nu. Har gjort alla faserna på elevcentralen och även gjort vägmärken, repetition och sluttestet ( Godkänt ). Behöver man läsa mycket i boken också eller är frågorna på elevcentralen lika de som kommer på provet?
Lugna gärna ner mig
Citera
2013-06-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
På Tisdag har jag teoriprovet, är så jävla nervös nu. Har gjort alla faserna på elevcentralen och även gjort vägmärken, repetition och sluttestet ( Godkänt ). Behöver man läsa mycket i boken också eller är frågorna på elevcentralen lika de som kommer på provet?
Lugna gärna ner mig

Det enda jag vart lite osäker på var en vikt fråga, och en såndär 4 bilder, vilken är högerregel och vilken är inte annars var det väldigt överdrivet med hypet :P
Citera
2013-06-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommeb
Lugna gärna ner mig

Skulle tipsa om att ändå läsa boken Det var vissa frågor på teorin (gjorde den i fredags och klarade det) som inte var lika de på elevcentralen och då var det bra att ha boken att luta sig mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in