Citat:
Ursprungligen postat av
Fantasilos94
Hej! Har min uppkörning imorgon och är en sån där person som blir sjukt nervös, skakar osv..

Därför tänkte jag höra här vad ni som gjort uppkörningen gjorde för att typ lindra nervositeten? Kan man ta nån slags örtmedicin som typ procalmin? Ge tips! Ge gärna tips om lite vad jag ska tänka på också!
Gjorde teorin i torsdags och klarade den med 60 poäng

alltså bara uppkörningen kvar nu..
jag var jättenervös innan men veckan innan min uppkörning så tänkte jag på det hela tiden, hur det skulle gå till, det värsta som skulle kunna hända. För så fick jag det mest nervösa ur systemet.
Jag hade en körlektion strax innan med min körlärare innan vi åkte till provet, sen hyrde jag även körskolans bill till min uppkörning så jag bad min lärare åka med under provet.
Om man bara tar det lugnt och sansat så går det nog bra. Stressa inte iväg utan stanna hellre om du inte tror att du hinner.
Jag skulle tex svänga vänster inne i stan och stannade när jag hade hunnit förbi mötande bil. Då sa jag något i stil med: "aah, fan där hade jag ju hunnit in!" Och inspektören sa:" Ja, här står du som en sölpåse!" på skämt då. Så det är ingen fara.
Håll även koll på högerregeln så du vet när DU måste stanna.
Lycka till! Och det är inte så farligt som man föreställer sig.