2013-06-08, 13:58
Medlem
Yerzs avatar
"...vi har jobbmöte angående en film tillsammans."

Jaha, en osmaklig "porrfilm" kan vi nog vänta oss där.......
Och fler bilder uppe på bloggen.
Citera
2013-06-08, 14:06
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Tycker mest det är skrämmande hur osjälvständig hon är. Hon klarar verkligen inte av att bo ensam. Hon har aldrig bott själv sen hon flyttade hemifrån. Hon har antingen bott med en pojkvän eller flickvän och nu bor hon med sin polare trots att hon bor på ett LSS-boende (!) Alltså absurditeten.

Det är lugnt att vara osjälvständig så länge man upprepar "ingen äger mig" tillräckligt många ggr.
Hon verkar nästan tro på det själv. Du är verkligen "fri" berny ... Som en fågel.

Hahahaha
Citera
2013-06-08, 14:15
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerz
"...vi har jobbmöte angående en film tillsammans."

Stön. Alltid dessa storslagna projekt hon alltid gaggar om men som man aldrig får se. Vingklippt skulle ju bli film. Och "En psykopats dotter" kommet skapa headlines. Förra veckan var det klubbplaner, nu är det "photoshots" och "filmprojekt". Orkar inte.
Citera
2013-06-08, 14:23
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Stön. Alltid dessa storslagna projekt hon alltid gaggar om men som man aldrig får se. Vingklippt skulle ju bli film. Och "En psykopats dotter" kommet skapa headlines. Förra veckan var det klubbplaner, nu är det "photoshots" och "filmprojekt". Orkar inte.

Haha livin large. Snart kommer väl "R" skaka om Sverige på ett aldrig tidigare skådat sätt. Att Palme blev skjuten på öppen gata? Ingenting jämfört med det Bjärny har på g med en av sina dussinbrudar.

Vet inte hur många här som har sett Nichole Lagercrantz-tråden men att få se nickan och berny tillsammans hade nog fått mitt huvud att explodera av wt-lycka.
Citera
2013-06-08, 16:07
Medlem
Aigiss avatar
Fan va schleten hon börjar se ut, hon närmar sig 30 va? Trasig pundartjej i 20-årsåldern är det nog både en och två killar som "vill ta hand om", lite motsvarigheten till tjejernas bad boy. 30plussig pundare är inte riktigt lika poppis
Citera
2013-06-08, 18:49
Medlem
Texas92s avatar
är säker på att det kmr spåra ur nu när hennes "vän" flyttat in..stackars Theus som måste stå ut med ännu en skandal brud
Citera
2013-06-08, 19:19
Medlem
Littlepaw13s avatar
Äter hon inte mediciner längre? Hon dricker ju som att hon vore ren
Eller är hon bara så "skön" att hon skiter i biverkningarna (nasty sådana) som uppstår vid blandningen psykofarmaka+sprit?

Sen kan hon ju rättfärdiga allt hon vill med att hon "bara" dricker tre kann..., förlåt, glas vin då det är common knowledge i paykkretsar att medsen fördubblar effekten.
Citera
2013-06-08, 19:27
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Äter hon inte mediciner längre? Hon dricker ju som att hon vore ren
Eller är hon bara så "skön" att hon skiter i biverkningarna (nasty sådana) som uppstår vid blandningen psykofarmaka+sprit?

Sen kan hon ju rättfärdiga allt hon vill med att hon "bara" dricker tre kann..., förlåt, glas vin då det är common knowledge i paykkretsar att medsen fördubblar effekten.

Jo så vitt jag vet käkar hon både benso och concerta. Och krökar som en sjöman. Ja och gud vet vad mer. Hennes motto tycks vara "så länge man inte sysslar med sin huvuddrog (i hennes fall heroin) så knarkar man inte". Hon såg ju inte hennes och Jhnas kolasnortande på nyårsafton som ett återfall utan endast när hon överdoserade på heroin flera dagar senare kallade hon det "återfall". Såatt. Att hon och Emma skulle dra något i snoken när de festar är ju inte osannolikt.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-06-08 kl. 19:29.
Citera
2013-06-08, 20:38
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Jo så vitt jag vet käkar hon både benso och concerta. Och krökar som en sjöman. Ja och gud vet vad mer. Hennes motto tycks vara "så länge man inte sysslar med sin huvuddrog (i hennes fall heroin) så knarkar man inte". Hon såg ju inte hennes och Jhnas kolasnortande på nyårsafton som ett återfall utan endast när hon överdoserade på heroin flera dagar senare kallade hon det "återfall". Såatt. Att hon och Emma skulle dra något i snoken när de festar är ju inte osannolikt.

Men ... ALLA droger, både från läkare och gatan, är ju hennes huvuddrog. Hon kan ju varken hantera alkohol, benso eller något annat hon petar i sig.

Men men, det är ju skönt att hon är så stark och "fri" nu när hon får pengar från staten och inte gjort ett ärligt handtag på flera år så hon kan kosta på sig lite charmig, lesbisk sommaralkholism.

Stay classy Bjäry.
Citera
2013-06-08, 20:38
Medlem
violinsofviolences avatar
Det skulle inte förvåna mig om Berny ansökt till att få blogga på Scandalbeauties.......

OT: Kan ni som inte gör det citera när ni svarar på/refererar till inlägg, istället för att bara skriva författarens nick & sedan svar/text? Blir mycket lättare att följa tråden då.
Citera
2013-06-08, 20:44
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violinsofviolence
Det skulle inte förvåna mig om Berny ansökt till att få blogga på Scandalbeauties.......

OT: Kan ni som inte gör det citera när ni svarar på/refererar till inlägg, istället för att bara skriva författarens nick & sedan svar/text? Blir mycket lättare att följa tråden då.

Kommer bli som den här donnan, http://www.scandalbeauties.com/blogs/mikaelajohansson ,
Pillertrillad på varenda bild. Bröst varvas med ångest varvas med vin och det hela är en ständig kamp för att få känna sig "sexig" och "hel".

Visst, jag kanske är hård men tjejen jag precis länkade till verkar verkligen inte må bra och jag kan ju bara föreställa mig Bärny "skevaste fiskmunnen i byn" P stå och visa ärr, teasa läsare och visa fjösa.
Citera
2013-06-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Haha, du skrev "hon missbrukar", och jag svarade att när hon dog så slutade hon att missbruka. Du verkar tro att Spungen fortfarande lever.

Barnschizofreni föds man med, den andra typen utvecklas senare i livet.

Stora problem här, märker jag.

Va? Varför skulle jag tro hon lever när jag ju skrev hon mördades 1977 av sin kille Sid Vicious. Vem är det egentligen som är förvirrad av oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in