2013-06-08, 02:20
Medlem
Den senaste fotoserien på Emma och Berny i någon sunkig biljardhall var ju... Eh... Fin. Även om de skulle vara provocerande festliga för oss på Flashback att se är det ju säkert massvis med folk (bla fotografen) som sett detta spektakel "live". Undrar hur de stackarna behöll maten.
Citera
2013-06-08, 02:48
Medlem
Förresten, vad hände med skulden till Madde? Betalar hon av den nu när hon har råd att köpa de fiiinaste och dyyyraste möblerna?
Kommer LSS-lägenheten se ut som hennes stuga gjorde i slutändan?
Och vad hände med Jonas, är han fortfarande "underground" pga hot från B? Och katterna, lever dom?
Citera
2013-06-08, 07:51
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
När jag tog en tupplur drömde jag att Berny hade ringt och hotat Sinfon med att gå till Aftonbladet om hon inte slutade skriva på Flashback.

Det var mitt skvaller för dagen. Hehe.

Hahaha <3
Citera
2013-06-08, 08:20
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezka
Oj, oj, OJ DÅ! Går man emot mobbarklubben kommer de efter en, lol!

Fattar ni fortfarande inte? De led båda av schizofren och båda missbrukar, finns hur många likheter mellan dem som helst! Så går det för vissa kvinnor som försöker överleva med schizofreni. Men ni kommer aldrig fatta..

Du har bara läst en bok va? Good for you att du iaf klarade av det.
Vad sägs att vidga sina vyer lite och komma med lite fräschare synvinklar nu...
Citera
2013-06-08, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Spungen led förmodligen av barnschizofreni, vet du att så också är fallet med Berny? Annars är denna diskussion helt (mer) meningslös.

Att hon råkar ha haft en liknande diagnos innebär inte att alla med diagnosen då kan påstå att de har enormt mycket gemensamt med henne. Förresten så la Spungen av med missbruket när hon dog.

Nej, hon missbrukade fram till sin död 1977. När Sid mördade henne var de båda heroinmissbrukare sedan länge, hon försökte däremot sluta vid flertalet tillfällen men började alltid igen.

Barnschizofreni? Har man schizofreni följer det en livet ut, vissa kan bli bättre men så var inte fallet med Nancy.

Och vem säger att jag bara läst en bok?
Citera
2013-06-08, 10:55
Medlem
Strangeflowers avatar
Hur kommer det sig att hon har en Sultan säng med fem komfortzoner? Och lever på soc?
Gåva av nån?

För när jag hade försörjningsstöd och frågade om jag kunde få pengar till en bättre anpassad säng än den alldeles för mjuka jag köpt begagnat och som nu gått sönder (fjädringen) fick jag nej. Detta trots att jag har 4 diskbråck i ländryggen, konstanta nervsmärtor och skickade med läkarintyg etc. Fick däremot pengar till att köpa en annan begagnad som blev riktigt bra för min rygg. Så det var ju kanoners. Har absolut inget ont att säga om det...mnen man blir förvånad när man ser hennes splitt nya, dyra säng, medveten om att hon går på soc/sjukpension. Hon måste ha snälla vänner :O
Citera
2013-06-08, 10:59
Medlem
Hon är j-vligt duktig på att manipulera människor så att dom lånar henne pengar och andra saker.
Citera
2013-06-08, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zezka
Nej, hon missbrukade fram till sin död 1977. När Sid mördade henne var de båda heroinmissbrukare sedan länge, hon försökte däremot sluta vid flertalet tillfällen men började alltid igen.

Barnschizofreni? Har man schizofreni följer det en livet ut, vissa kan bli bättre men så var inte fallet med Nancy.

Och vem säger att jag bara läst en bok?

Haha, du skrev "hon missbrukar", och jag svarade att när hon dog så slutade hon att missbruka. Du verkar tro att Spungen fortfarande lever.

Barnschizofreni föds man med, den andra typen utvecklas senare i livet.

Stora problem här, märker jag.
Citera
2013-06-08, 13:33
Medlem
Kardnialvokals avatar
Åh nej. Nu har Berny och Striparella flyttat ihop.
Citera
2013-06-08, 13:41
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal

Hahaha såklart dom gjorde. Ska berny bli hovfotograf åt Stripperella nu? Eller ska dom börja ta saucy ass-pics ala scandal whores ihop?
Det här kommer ta en vändning med förskräckelse. Hur lång tid kommer det ta innan berny "gråter uuuut" om att Stripperella utnyttjade stackars bjärny i ett bräckligt skede? Eller att dom börjar hetsa varandra till att flytta fram gränserna gång på gång på gång?

Berny, you amuse me.
Citera
2013-06-08, 13:48
Medlem
Kardnialvokals avatar
Tycker mest det är skrämmande hur osjälvständig hon är. Hon klarar verkligen inte av att bo ensam. Hon har aldrig bott själv sen hon flyttade hemifrån. Hon har antingen bott med en pojkvän eller flickvän och nu bor hon med sin polare trots att hon bor på ett LSS-boende (!) Alltså absurditeten.
Citera
2013-06-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Läste också det precis, hoppas någon som har med LSS och göra i Malmö kommun läser det. I min kommun är det inte tillåtet att bo två i ett sådant boende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in