2013-06-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom har bytt ägare sen programmet spelades in.

Är det Kolbäcks Gästgiveri du menar så är det fortfarande samma ägare, dom har försökt att sälja under lång tid men ingen vill köpa och driva det i samma anda som nu så dom kämpar vidare..
Citera
2013-06-07, 13:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råkarln
Är det Kolbäcks Gästgiveri du menar så är det fortfarande samma ägare, dom har försökt att sälja under lång tid men ingen vill köpa och driva det i samma anda som nu så dom kämpar vidare..

Nej, jag menade Mona Lisas i Mörrum.
Citera
2013-06-07, 16:02
Medlem
Nog för det inte är okej att det tar två timmar att få maten men att som en gubbe gjorde, sitta och applådera ironiskt när maten kommer. Jag tycker det såg pinsamt ut, vill han framföra kritik kan han göra det muntligt. Nu såg det bara barnsligt ut. Bara jag som känner så?
Citera
2013-06-07, 17:07
Medlem
8711s avatar
Tråkigt med hon som dog, Klara.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article16910632.ab

Citat:
24:e april 2013.

Klara, 40, skulle bara hämta beställningen av råvaror till hennes och särbon Stens restaurang.

Men eftermiddag blev kväll, och Sten började oroa sig.

Så det var bara några veckor sedan hon dog.
Citera
2013-06-07, 17:36
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebab-Arne
Nog för det inte är okej att det tar två timmar att få maten men att som en gubbe gjorde, sitta och applådera ironiskt när maten kommer. Jag tycker det såg pinsamt ut, vill han framföra kritik kan han göra det muntligt. Nu såg det bara barnsligt ut. Bara jag som känner så?
Japp, jag håller med. De kämpar ju med att få ut maten någorlunda och sen att bara sitta där och klappa händerna.. Nä sådana typer gillar jag inte, säg vad du vill direkt i så fall.
Citera
2013-06-07, 17:58
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Det måste väl vara denna olycka där Klara omkom eller ? Hon var ju 40 år , vila nu i frid . Tragiskt för hela kniven mot strupen teamet m.m

http://op.se/lanet/stromsund/1.5821505-polisen-utreder-dodsolyckan
Citera
2013-06-07, 18:28
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebab-Arne
Instämmer. Tyckte också det var ett infantilt beteende när jag såg det. Gammal gubbe som beter sig som en 15-årig brat.
Citera
2013-06-08, 07:45
Medlem
kostymnisses avatar
Kan bara stämma in i klagosången på den där gubben som tyckte klappa i händerna var en bra idé.
De får väl dessutom maten gratis har jag för mig jag läst i tråden här och de vet ju att det inte direkt är någon av rikets michelinkrogar de går till så vad förväntar de sig?
Sedan att det givetvis är under all kritik att det tar två timmar är ju en sak men hade jag blivit inbjuden/sökt mig till en sådan sittning hade jag sett till att inte vara så hungrig att jag inte klarade mig innan jag kom hem igen...

Tragiskt med Klara förresten, men starkt att visa avsnittet ändå, de verkade onekligen fungera väl ihop det paret!
Citera
2013-06-08, 08:07
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Kan bara stämma in i klagosången på den där gubben som tyckte klappa i händerna var en bra idé.
De får väl dessutom maten gratis har jag för mig jag läst i tråden här och de vet ju att det inte direkt är någon av rikets michelinkrogar de går till så vad förväntar de sig? !

Priset på maten varierar. Har läst artiklar där de får maten vid första tillfället. I andra fall får de betala halva priset för maten vid första tillfället. Blir det så uselt som det varit ibland tror jag ändå att maten blir gratis oavsett vad som sagts tidigare.

Men att bete sig gubben gjorde är inte OK. Sannolikt första gången han äter ute och tror man bete sig som en buffel.
Citera
2013-06-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
För att Klara dog i en bilolycka precis innan det skulle sändas.
Det skulle ju ha sänts redan förra säsongen (2012). Men då försvann ur tablån det och ersattes av ett annat avsnitt.
Citera
2013-06-08, 15:58
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Det skulle ju ha sänts redan förra säsongen (2012). Men då försvann ur tablån det och ersattes av ett annat avsnitt.
Nope det skulle sänts tidigare denna säsongen.
Man ändrade turordningen helt enkelt.
Citera
2013-06-08, 16:00
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nope det skulle sänts tidigare denna säsongen.
Man ändrade turordningen helt enkelt.

Det skulle även sänts förra säsongen. De visade till och med trailer för avsnittet, men av oklar anledning sändes aldrig avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in