Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
Det visar att det finns ingenting av substans mot KJ när de helt plötsligt blir intresserad av en vit skåpbil som stått parkerad utanför fastigheten där KJ bor.
Något frisläppande vid nästa förhandling blir det sannolikt inte, utan det blir omhäktning, därför de har ingenting annat att komma med och de vill göra gällande att de har den misstänkte gärningsmannen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wille0Walle
Jag håller med att det verkar som att du har rätt om att det är fel MGM som nu sitter anhållen.
Jag undrar också om VB har haft lätt för att få näsblod, men det bör omgivningen, familjen, skolkamrater, träningskompisar o.s.v. känna till.
Om KJ:s uppgifter stämmer att VB pluggat inför en tenta i hans bostad e.m./kvällen fram till 21-22, därefter begett sig av mot hemmet och att varken han eller någon annan förutom gärningsmannen därefter har sett röken av henne tyder på, och närmast förutsätter, att hon spontant överfallits på vägen hem och därvid våldtagits, mördats och styckats - eller kan tågordningen varit en annan; mördats, våldtagits (om GM är nekrofil) och därefter styckats. Har sperma påträffats i hennes kropp eller har de inre könsorganen avlägsnats för att undanröja spår av sådant ? Betvivlar att en spontan gärningsman använt kondom ..
Beskrivet scenario överensstämmer naturligtvis inte med verkligheten. Det som hänt Vatchareeya Bangsuan är planerat och jag tror att fler än KJ är inblandade i det här, är övertygad om det. Jag tror att VB övertalades att agera villebråd/offer i en lek, ett låtsaskrig, och att den intet ont anande Vatchareeya lurades ut i ett skogsområde som kan ligga åtskilligt längre bort än de områden som polis och MP-sökarna letar i. Händerna förmodar jag har ett starkt symbolvärde för någon i GM-gruppen, det är en fetisch och har av den anledningen avlägsnats. Som någon tidigare var inne på kan VB:s händer ha använts vid onani av någon/några av gärningsmännen. Kanske har de konserverats och ligger i formalin för närvarande.
Du hänger inte ihop intellektuellt i dina teorier och resonemang om VB-mordet Lagro, och detsamma gäller användaren WilleOWalle.