2013-06-08, 01:38
Medlem
iakttagarens avatar
Tror inte bilden bakifrån tillför något. vänster hand ser iofs skum ut men är nog normal, håller något rött i höger hand men knappast en avhuggen hand
Citera
2013-06-08, 01:40
Medlem
Öh.. Är jag schizofren,, eller är det avspeglat i den högra silvriga bilen

En spade !???
Citera
2013-06-08, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Nej, det är den andra handen som är intressant. Han håller handen böjd, något rött och vitt runtom. Bandage? Han tycks ha skurit slg rejält, något man kanske gör om man slinter med kniven.

Ett nyckelband! som han snurrat runt handen. Inget konstigt alls. Tröjan har hängt på tork på ett konstigt sätt. typiskt ung kille som inte har så bra ordning och koll.

Det enda läskiga med bilden är hans läskiga vänstehand. men det har nog inget med mordet att göra
Citera
2013-06-08, 01:47
Medlem
ser ut som en spade ja.. men inget han bär på, hade synts på övriga bilder fotade, och förmodligen stått på löpsedlar.
Citera
2013-06-08, 01:48
Medlem
Nu kom jag på vad som kändes fel med hans vänsterhand, den är för "perfekt"! Om du provar att slappna av i handen så ser du att dina fingrar inte kommer att ligga i perfekt linje utan att de är olika mycket böjda - på de flesta människor är lillfingret närmare handen än pekfingret. Handen på bilden tycker jag faktiskt ser ut som en protes konstigt nog.
Citera
2013-06-08, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaSaint
ser ut som en spade ja.. men inget han bär på, hade synts på övriga bilder fotade, och förmodligen stått på löpsedlar.

Jo, men vart mot står den lutad ?

Är det den spaden som är borta" ? Som KJ inte kan redogöra för ?
Citera
2013-06-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guvario
Jaa, du är schizofren. Gå o lägg dig :-)

Men det är ju en spade !?

Visst han håller inte i den.. Men den står ju lutad mot något ?? Vad ? Varför ?
Citera
2013-06-08, 01:52
Medlem
nån som ska me ut å leta platser ihelgen? vi är nåra stycken som är på
Citera
2013-06-08, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808

Det enda jag ser speglas är stolpen och betong fyrkanten den är fäst i som kan tolkas som en spade?
Citera
2013-06-08, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808

Tror absolut det är en synvilla
Citera
2013-06-08, 01:55
Medlem
DocWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guvario
Ett nyckelband! som han snurrat runt handen. Inget konstigt alls. Tröjan har hängt på tork på ett konstigt sätt. typiskt ung kille som inte har så bra ordning och koll.

Det enda läskiga med bilden är hans läskiga vänstehand. men det har nog inget med mordet att göra

Tycker det är en helt ok idé du presenterar. Men jag fattar faktiskt inte hur du kan va så ini helvete säker. Kolla på resåren till höger. Ser ju ut som att tröjan sticker ut från kroppen även där, alltså inte enbart vid "knölen". Tycker inte det ser naturligt ut om det inte finns något mellan KJ och tröjan. Så jag håller fast vid att någonting finns där under. Vad det sen i så fall är, det är en helt annan fråga. Kanske ett hölster av något slag? Han älskar ju krig.
Citera
2013-06-08, 02:02
Medlem
iakttagarens avatar
Lägg av nu, inte bär man med sig mordvapen/redskap utomhus i dagsljus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in