Var mest ironisk då jag sa det, men däremot skulle det kunna fara någon form av mordvapen som han var på väg för att gömma, det här var väl ände dagen han fattade att han hade ögonen på sig?
Kanske... Men varför i helvete stoppar han inte vad det nu är han gömmer i tröjan i en påse istället? Nåt är skumt här. Kan ju iofs hans föreställningsvärld också vara.
Om man förstorar upp bilden så är det tydligt två knölar, en till höger och en till vänster. Från knölarna ser det tametusan ut som att det sticker ut mindre grejer. Vill helst se att någon kommer på en rimlig förklaring som gör att man kan sova i natt.
Vad har han i ena handen???
Senast redigerad av Cinnabar 2013-06-08 kl. 01:29.
Rent a wreck, har iaf sådana här hyrbilar- med logon längst upp där bak. På NSDs bild tycker jag mig se att den vanen kan vara photoshoppad i just den regionen.
Tycker som guvario
ser ut som tröjan efter t.ex tvätt hängt på en stolsrygg eller något och töjts ut ..
så brukade mina se ut när man var ungkarl. ;D
men vänsterhanden är läskig
riktiga alienfingrar..
Nej, det är den andra handen som är intressant. Han håller handen böjd, något rött och vitt runtom. Bandage? Han tycks ha skurit slg rejält, något man kanske gör om man slinter med kniven.
Rent a wreck, har iaf sådana här hyrbilar- med logon längst upp där bak. På NSDs bild tycker jag mig se att den vanen kan vara photoshoppad i just den regionen.
Detdär är inte caddys, och inte vänsterstyrda heller, då skjutdörren är på fel sida
(om än caddy finns med tillval att ha skjutdörr på fel sida)
Jag har svart bälte i vw caddy.
Om man förstorar upp bilden så är det tydligt två knölar, en till höger och en till vänster. Från knölarna ser det tametusan ut som att det sticker ut mindre grejer. Vill helst se att någon kommer på en rimlig förklaring som gör att man kan sova i natt.
Här får du ett bra tips, slå upp en redig virre i ett stort mjölkglas, svep hela virren i ett drag, borsta tänderna och gå och lägg dig, du vaknar upp som en ny människa.
Då kommer du se att det är inget konstigt med bilden mer än att han promenerar mot/på parkeringen.
Ja tack verkar helt osannolikt slumpmässigt att tröjan ser ut så...om han inte LEGAT på hennes händer fy satan, vilken djävla störd slemkuk!
Angående synpunkter på misstänkta gärningsmäns personlighet:
Själv har jag svårt att se "snällhet" i en människa som spred lögner om min dotter (utan att hon visste det före brottet), som planerar ett mord, skaffar redskap till mordet, blockerar rummet med en stol så att min dotter inte ska hinna få hjälp... Men det är som du säger, det är totalt locket på.
Själv ser jag likheter med min dotters gärningsman och den förmodade gärningsmannen i Boden-fallet. Till synes lugn, men icke. Och lugn är inte lika med snäll.
En sak - hur i helvete blev han så rubbad? Hur är farsan? Hur är morsan? Bakom den fina fasaden menar jag då.