2013-06-08, 01:11
Medlem
AAAH !

Nu kom jag på vad det är !!!

Den blåa TDI'N som syns lite bakom vita vw'en.

Kolla BAGAGE LUCKAN. Smutsig. När dom beslagtog bilen lär den ju ska ha vart nytvättad...
En pusselbit till pusslet
Citera
2013-06-08, 01:12
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Ser ut som han har något i bakfickan som sticker upp under tröjan? Förmodligen är det Vatchareyas händer han har där

Är det mordvapnet han har i sin hand? En kniv med rött skaft?
Senast redigerad av Cinnabar 2013-06-08 kl. 01:14.
Citera
2013-06-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Åtminstone en av de två saknade händerna

nej nej kan bli så där om man hänger tröjan på en krok t ex. Lite uttöjd.

Men kolla hans vänsterhand. Så där långa fingrar kan man väl inte ha.
Citera
2013-06-08, 01:15
Medlem
DocWatsons avatar
Citat:
Ser ut som han har något i bakfickan som sticker upp under tröjan? Förmodligen är det Vatchareyas händer han har där

Om man förstorar upp bilden så är det tydligt två knölar, en till höger och en till vänster. Från knölarna ser det tametusan ut som att det sticker ut mindre grejer. Vill helst se att någon kommer på en rimlig förklaring som gör att man kan sova i natt.
Citera
2013-06-08, 01:15
Medlem
MBoudines avatar
Förutom att springa omkring i militärkläder och leka krig .. Är det någon som känner till KJ:s intressen på området mellan fem och sju ? Förmodar att han inte är intresserad av vanilj, så vilka kinks har han ? Fetischer ? Är han inne på extremiteter, t ex händer/fötter, kan det ju förklara varför händerna saknas.
Citera
2013-06-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
AAAH !

Nu kom jag på vad det är !!!

Den blåa TDI'N som syns lite bakom vita vw'en.

Kolla BAGAGE LUCKAN. Smutsig. När dom beslagtog bilen lär den ju ska ha vart nytvättad...
En pusselbit till pusslet

Den blå passat tdin är inte någon av dom beslagtagna bilarna.
En hyundai ljusblå sedan och en gammal svart golf.
Citera
Medlem
ME077s avatar
"En av bilarna är nu högintressant i utredningen."

http://www.expressen.se/nyheter/bild-kan-losa-styckmordet/
Citera
Bannlyst
Nåt skit är det under tröjan till höger, faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:

Jag kan också tycka det ser ut som att han har något nedstoppat där men kom igen... varför skulle han gå omkring med ett par avhuggna händer instoppade så?! Vi får nog försöka se det som att varje bild som är tagen inte är fylld av mustiga detaljer som visar hur sjuk han är. Eller som jag läste nån innan som skrev att han eller hon aldrig hade sett KJ röka på någon bild och därför var han inte rökare. Jag menar jag har massor av polare som röker som inte lägger upp bilder på sig när de gör det. Framförallt nu när man inte längre röker inne. Jag har inga bilder på mig när jag går på toaletten men tro mig - det gör jag.
Citera
2013-06-08, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Den blå passat tdin är inte någon av dom beslagtagna bilarna.
En hyundai ljusblå sedan och en gammal svart golf.

Ha juste fan. Sorry

Men kolla in killens vänstra hand, de två yttre fingrarna (knogarna)

Blod ???
Citera
Medlem
Ser faktiskt riktigt sjukt ut! Både det som eventuellt döljer sig under tröjan och även hans egna händer.
Citera
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Jag kan också tycka det ser ut som att han har något nedstoppat där men kom igen... varför skulle han gå omkring med ett par avhuggna händer instoppade så?! Vi får nog försöka se det som att varje bild som är tagen inte är fylld av mustiga detaljer som visar hur sjuk han är. Eller som jag läste nån innan som skrev att han eller hon aldrig hade sett KJ röka på någon bild och därför var han inte rökare. Jag menar jag har massor av polare som röker som inte lägger upp bilder på sig när de gör det. Framförallt nu när man inte längre röker inne. Jag har inga bilder på mig när jag går på toaletten men tro mig - det gör jag.

Var mest ironisk då jag sa det, men däremot skulle det kunna fara någon form av mordvapen som han var på väg för att gömma, det här var väl ände dagen han fattade att han hade ögonen på sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in