Ser ut som han har något i bakfickan som sticker upp under tröjan? Förmodligen är det Vatchareyas händer han har där
Om man förstorar upp bilden så är det tydligt två knölar, en till höger och en till vänster. Från knölarna ser det tametusan ut som att det sticker ut mindre grejer. Vill helst se att någon kommer på en rimlig förklaring som gör att man kan sova i natt.
Förutom att springa omkring i militärkläder och leka krig .. Är det någon som känner till KJ:s intressen på området mellan fem och sju ? Förmodar att han inte är intresserad av vanilj, så vilka kinks har han ? Fetischer ? Är han inne på extremiteter, t ex händer/fötter, kan det ju förklara varför händerna saknas.
Ser ut som han har något i bakfickan som sticker upp under tröjan? Förmodligen är det Vatchareyas händer han har där
Jag kan också tycka det ser ut som att han har något nedstoppat där men kom igen... varför skulle han gå omkring med ett par avhuggna händer instoppade så?! Vi får nog försöka se det som att varje bild som är tagen inte är fylld av mustiga detaljer som visar hur sjuk han är. Eller som jag läste nån innan som skrev att han eller hon aldrig hade sett KJ röka på någon bild och därför var han inte rökare. Jag menar jag har massor av polare som röker som inte lägger upp bilder på sig när de gör det. Framförallt nu när man inte längre röker inne. Jag har inga bilder på mig när jag går på toaletten men tro mig - det gör jag.
Jag kan också tycka det ser ut som att han har något nedstoppat där men kom igen... varför skulle han gå omkring med ett par avhuggna händer instoppade så?! Vi får nog försöka se det som att varje bild som är tagen inte är fylld av mustiga detaljer som visar hur sjuk han är. Eller som jag läste nån innan som skrev att han eller hon aldrig hade sett KJ röka på någon bild och därför var han inte rökare. Jag menar jag har massor av polare som röker som inte lägger upp bilder på sig när de gör det. Framförallt nu när man inte längre röker inne. Jag har inga bilder på mig när jag går på toaletten men tro mig - det gör jag.
Var mest ironisk då jag sa det, men däremot skulle det kunna fara någon form av mordvapen som han var på väg för att gömma, det här var väl ände dagen han fattade att han hade ögonen på sig?