2013-06-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatAsianChiiick
Jag kan inte tala för alla tjejer, men jag personligen tar inte badoo så seriöst. Det är väl ganska individuellt från person till person, men efter att ha läst lite i tråden så känns det verkligen som att ni killar tar det stenseriöst? Hur kommer det sig att ni inte träffat några tjejer/kvinnor utanför nätet?

Aldrig hört talas om något som heter självförtroende?
Citera
2013-06-07, 20:27
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Seriös?

Njae. Det blir vad man gör det till, det är ju trots allt människor som möts.
Citera
2013-06-07, 20:30
Medlem
ThatAsianChiiicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Aldrig hört talas om något som heter självförtroende?

Hur menar du nu? Att killar behöver självförtroende? Jag menade inte att klanka ner på killar (eller tjejer) som möter andra genom nätet, det har jag själv gjort. Men ni ger varandra tips på hur man ska kunna vara mer intressant och sedan lägger upp massa strategier för hur man uppehåller intresse bäst, det känns verkligen ambitiöst.
Citera
2013-06-07, 20:34
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Hur menar du nu? Att killar behöver självförtroende? Jag menade inte att klanka ner på killar (eller tjejer) som möter andra genom nätet, det har jag själv gjort. Men ni ger varandra tips på hur man ska kunna vara mer intressant och sedan lägger upp massa strategier för hur man uppehåller intresse bäst, det känns verkligen ambitiöst.
Precis samma sak gör tjejer, fast då bakom stängda dörrar under ett "slumber party" med klassiskt kuddkrig.

Att hjälpa andra är väl aldrig fel, dela med sig av sina erfarenheter etc. skadar väl inte. Det är ju inte precis så att Badoo är på liv och död
Citera
2013-06-07, 20:40
Medlem
ThatAsianChiiicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Precis samma sak gör tjejer, fast då bakom stängda dörrar under ett "slumber party" med klassiskt kuddkrig.

Att hjälpa andra är väl aldrig fel, dela med sig av sina erfarenheter etc. skadar väl inte. Det är ju inte precis så att Badoo är på liv och död

Nej det har du rätt i! Klart ni får lov att diskutera och dela med er av tips
Men vad vet jag, jag är ju en av dem där jobbiga tjejerna som helt plötsligt kan sluta snacka med en. Jag ser ju att det är en del tjejer som också delar med sig av sitt perspektiv och på så sett ger er killar tips så jag menade inte att få er att låta desperata.
Citera
2013-06-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7

Jag håller med, det är ju inte stor skillnad på att fråga om råd här än att prata med vänner. Enda skillnaden är att här skriver man och man ser inte vem man pratar med.
Citera
2013-06-07, 20:42
Medlem
triixiies avatar
Jag har uppfattat Badoo som en renodlad liggsida. När jag var medlem fick jag väldigt många meddelanden på helgnätter och GPS-funktionens hela baktanke är juatt man ska kunna träffas snabbt.

Men jorå, en kompis träffade en snubbe från Badoo (och låg )
Citera
2013-06-07, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Det dök förmodligen upp andra killar som hon tycker är mer intressanta. Du kan dock få tillbaka hennes intresse om du skriver rätt saker.

Känns väldigt desperat att skicka ett till meddelande när hon redan har dissat. Jag är ingen som tofflar efter brudar så om hon nu inte vill snacka mer så är det hennes förlust. Kunde inte bry mig mindre. Finns brudar på facebook som man kan snacka med.
Citera
2013-06-07, 21:52
Medlem
Citat:
Jag kan inte tala för alla tjejer, men jag personligen tar inte badoo så seriöst. Det är väl ganska individuellt från person till person, men efter att ha läst lite i tråden så känns det verkligen som att ni killar tar det stenseriöst? Hur kommer det sig att ni inte träffat några tjejer/kvinnor utanför nätet?
Ja det är lätt att inte ta det seriöst när allt man behöver göra som tjej är att vara passiv och bedöma om meddelandena man får är intressanta nog Jag tror de flesta av oss träffar tjejer annars också.

Klart det är frustrerande att inte få svar.

Citat:

Återigen, vill vi killar ha något får vi ta det. Det gäller för det mesta.
Senast redigerad av nippot 2013-06-07 kl. 21:54.
Citera
2013-06-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Känns väldigt desperat att skicka ett till meddelande när hon redan har dissat. Jag är ingen som tofflar efter brudar så om hon nu inte vill snacka mer så är det hennes förlust. Kunde inte bry mig mindre. Finns brudar på facebook som man kan snacka med.

Tro mig, det är ingen som tror att du är en toffel. Jag skickar flera medelande (under en utsträckt period) till en brud som slutat svara. Det kan röra sig om dagar eller veckor även månader. Ibland får man svar ibland inte

Sen varför bry dig om vad de tycker om dig ändå gillar de dig inte så är de väll inget att ha
Citera
2013-06-07, 22:10
Medlem
-W-s avatar
Återigen profilbildstrubbel, hur fan väljer man vilken bild man ska ha som profilbild och inte den fulaste av alla dem man har uppladdade?
Citera
2013-06-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
Återigen profilbildstrubbel, hur fan väljer man vilken bild man ska ha som profilbild och inte den fulaste av alla dem man har uppladdade?

Använder du mobilen så blir det väll den du laddade upp sist om jag inte mins fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in