2013-06-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Man ser hur jävla fake det är med programmet, att alla som är dit inbjudna i början är med på att det är kaos med alla repliker och så , sen säger Alexander att åk till Mc Donalds , normalt sett så säger man inte så till gäster , sen så svarar en snubbe att det är ju 24 mil dit , en vanlig gäst hade ju lämnat stället direkt, sen på slutet är ju allt frid och fröjd och alla är nöjda som vanligt , samma gamla visa .

Dom behöver ju inte betala för maten, inga gäster behöver göra det på första "sittningen" (antagligen inte på den andra heller) alla gäster har ju blivit inbjudna av produktionsbolaget som brukar annonsera i lokalpressen att dom söker gäster till programmet, och alla är införstådda med upplägget, att det är en "skit restaurang" som Alex skall rädda.

Men hur han skall "rädda" denna verksamhet har jag svårt att se.. haha fyfan norrlänningar alltså, det måste vara det segaste folket på denna jord.
Citera
2013-06-06, 22:34
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nej det är detta avsnitt. Hon som dog kommer nog senare, eller så är hon bortklippt.

Jag trodde också jag redan sett det, men sen kom jag på att det var bara trailern jag hade sett. Så där har vi nog förklaringen - jag blev också förvirrad först...

Herregud vilket gäng! Jag köper inte att Alexander ständigt lyckas med att lära ut allt det som behövs till både kockar, servisen och ägaren på fem dagar.
Citera
2013-06-06, 22:50
Medlem
JerryCottons avatar
Fantastiskt att krögarna tror att man kan ha en restaurang med en kock som aldrig har jobbat i ett professionellt kök. Som att öppna en bilverkstad med personal som inte ens kan öppna motorhuven.
Citera
2013-06-06, 22:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Ett avsnitt från förra säsongen som aldrig sändes då.

Varför sändes det inte då?
Citera
2013-06-06, 23:00
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
För att Klara dog i en bilolycka precis innan det skulle sändas.
Citera
2013-06-06, 23:00
Medlem
IgorSs avatar
vila i frid Klara, tankar till Sten
Citera
2013-06-06, 23:03
Medlem
Citat:

För att hotelldirektörens käresta dog i en trafikolycka någon dag innan det skulle sändas.
Citera
2013-06-06, 23:06
Medlem
Ttoclaws avatar
Den där kocken verkar så jävla soft
Citera
2013-06-06, 23:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
För att Klara dog i en bilolycka precis innan det skulle sändas.

Såg det nu via en länk till Aftonbladet. Sorgligt.
Citera
2013-06-06, 23:28
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Såg det nu via en länk till Aftonbladet. Sorgligt.
Extra sorgligt var det också när hon berättade att hon såg ljust på framtiden. Måste vara jobbigt för anhöriga att se programmet, även om det kanske är ett fint minne att få se henne i livet...
Citera
2013-06-06, 23:43
Bannlyst
Åt på Hotell Gäddede för ca 10 år sen, verkar nästan vila en förbannelse över stället. Redan då var det uselt.
Senast redigerad av Tkt-Eagle 2013-06-06 kl. 23:47.
Citera
2013-06-07, 01:12
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article16910632.ab

sorgligt, men när jag bläddrade till sista bilden så gick det sorgsna över till stor komik.

vilken bild på alexander haha..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in