2012-12-21, 19:58
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven
Michel Jackson (några låtar är väll bra men han är Mycket överskattad enligt mig!)

Citat:
Ursprungligen postat av tallani
Michael Jackson alla dagar i veckan.

Dra åt helv...!!

Kolla in Michael Jackson - Live at Wembley 1988 och kom tillbaka sen. Du kommer inte kunna sitta still en jävla sekund.

Överskattade: U2, Bävern, Rolling Stones, Bruce Springsteen, Rod Stewart, Coldplay, Oasis. Och sen har vi alla niggers som typ Lil wayne, 50 cent osv som inte har ett uns av talang inom sig. Och typ Akon som inte kan sjunga och därför använder sig av autotune.
Senast redigerad av johanjosefsson 2012-12-21 kl. 20:04.
Citera
2012-12-21, 21:23
Medlem
H0nkens avatar
Svennebanan-kungen Lars Winnerbäck borde väl ändå ta hem priset? Maken till överskattad dumpop får man leta efter. Lägg därtill att varenda låtjävel låter lika dant med endast marginella skillnader. Den stora massan låter sig dock luras, urk.
Citera
2012-12-23, 03:20
Medlem
Dimaks avatar
MJ tar det en halv låt är bra sen var han helt död
Citera
2013-03-07, 04:10
Bannlyst
Lars Winnerbäck och Kent. Att se färg torka är intressantare än deras musik.

Mauro Scocco, för han gör som helhet bara en sorts låtar. Såna där "mitt liv är förstört för att min tjej lämnat mig"-låtar är jävligt uttjatade. Dock har han gjort några enstaka, andra slags låtar som är ganska bra.
Citera
2013-03-07, 04:18
Medlem
Alla house''musiker'' Avicii,SMH,David Guetta m.fl lyssnar seriöst hellre på Basshunter och tycker det är bättre producerat. Inget emot elektronisk musik i sin helhet lyssnar mycket på Psy/Progressive/Uplifting/Fullon men House får verkligen oförtjänt mycket lyssnare och uppmärksamhet.

En låt gjord av nån här på Flashback
http://www.youtube.com/watch?v=Vz7mG3s1GTU 1246visningar på youtube.

Swedish House Mafias One
http://www.youtube.com/watch?v=PkQ5rEJaTmk 41 206 298 visningar på youtube.

Fruktansvärt orättvist om man jämför låtarna i sig hade jag haft precis plats med en låt till på ipoden hade inte valet varit svårt.
Senast redigerad av Pleiadesz 2013-03-07 kl. 04:23.
Citera
2013-03-07, 04:35
Medlem
Hirvis avatar
Folk borde motivera bättre.

Jag säger "My Bloody Valentine" för att det är lite tabu.
och ja, för att dom överskattade.
Jesus & The Mary Chain kan jag förstå blivit hyllade, jag ser det svåra men ändå enkla och fina i musiken likt Velvet Underground. Men MBV framstår bara dåligt producerat.

Jag fastnar inte för melodierna, det låter som myrornas krig på tv'n ser ut, utan att jag hittar en intressant kontur gömd.

Såklart jag "hör" musiken, såklart jag hör vad som försigår. Men det är inte mer än +++. Det är inte mer än okej och lite småintressant. Det är ingenting som borde förändra någons liv.
Och det är definitivt inte värt sin hype.
Citera
2013-05-30, 14:36
Medlem
Varför tar man ens tid till att nämna Michael Jackson i denna tråden?

Överskattad är det sista han är. Han förtjänar all den respekt och publicitet han har fått genom åren!
Hans känsla för musiken och hans otroliga musikalitet är något man verkligen får leta efter idag.

Året jag föddes, 1995 köpte min pappa albumet "HIStory: Past, Present and Future, Book I". Jag har älskat hans musik sedan dess och har förstått att jag aldrig kommer sluta göra det. Man kan säga att han har varit med och uppfostrat mig till den jag är idag. En skicklig både musiker och dansare.
Citera
2013-05-30, 20:22
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homeboy95
Varför tar man ens tid till att nämna Michael Jackson i denna tråden?

För att folk i allmänhet är trångsynta idioter.
Citera
2013-06-05, 22:05
Medlem
Endtimes avatar
Vad är det som är så speciellt med Radiohead och The Beatles? Inga dåliga band på så sätt, men extremt överskattade.
Citera
2013-06-15, 03:51
Medlem
tuppruskarns avatar
Mest överskattade bandet, i allfall i Sverige, just nu är Sabaton.

Jag kan inte förstå vad det är som lockar med deras musik, texter och sång. Jag skäms när någon polare drar igång Primo Victoria på fest ._.
Nu är jag självfallet inte så hårt inlyssnad på dem, men alla deras låtar handlar ju i stort sett bara om andra världskriget och sovjetiska prickskyttar?

Sångaren då, vad är det för pajas? Mohikan-frilla, solglasögon, kamouflagebyxor och en t-shirt med bröstplåt. Eller typ alla i bandet ser ju ut så?

Näe, dem grabbarna tar sin image på lite för stort allvar och behöver nog spänna av lite.
Citera
2013-06-15, 03:54
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Håkan Hellström måste fan vara sämsta "artist".
Citera
2013-06-15, 17:25
Medlem
Pangaeas avatar
Justin Bieber, helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in