2013-06-05, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Haha, bästa intervjun! Håkan trollar bort journalisten, kan det vara så att även hon blir utsatt för det som hon tror att alla andra journalister blivit utsatta för; nämligen att de tror att de kommit Håkan Hellström in på bara skinnet, men i själva verket driver han bara. Klockrent

Hahaha jag garvade högt när jag läste intervjun, han driver ju med reportern så det sjunger om det och det som är pricken över iet:

Varför hittar du på då?
– Det är Mr Bojangles.
Va? Vem då?

Citera
2013-06-08, 11:34
Avslutad
Slottsskogsvallen idag - vilka ska dit?

Undertecknad har naturligtvis biljett.
Citera
2013-06-08, 12:52
Medlem
f0elets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare

självklart, blir en fin kväll!
Citera
2013-06-08, 13:39
Medlem
Citat:

Skulle betala mycket för att kunna vara på plats ikväll.
Citera
2013-06-09, 08:58
Medlem
pokemontrainers avatar
Citat:

Det var hur bra som helst!!! Helt jävla magiskt.
Citera
2013-06-09, 10:06
Medlem
Gp har lagt ut 3 låtar

http://www.gp.se/gptv#EcrBkaz49QHHKvjV8tJG9g

Du kan gå din egen väg

Brännö Serenad

Jag vet inte vem jag är ...
Citera
2013-06-09, 10:17
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Gp har lagt ut 3 låtar

http://www.gp.se/gptv#EcrBkaz49QHHKvjV8tJG9g

Du kan gå din egen väg

Brännö Serenad

Jag vet inte vem jag är ...

Jag vet inte vem jag är tack för att du visar mig Håkan men samtidigt mäktigt och lite synd att det inte bara var natt då men som jag har sett från klippen så ger jag Håkan 4.2 av 5 vad ger ni som såg honom live? Håkan är inte rostig måste jag påstå! men du kan gå din egen väg är inte lika bra utan tjejerna.
Citera
2013-06-09, 12:08
Medlem
Fettiskudds avatar
Härlig kväll på slottskogsvallen igår, älskade zigenarliv dreamin/narionalteatern/canned heat-potpurrit som Thomas Öberg (bob hund) hoppade in på! Diggade också Finns eine kleine nachtmusik på "munpiano" och alla random mellansnack . Saknade dock street hustle och fri till slut från nya, skulle vart så mäktigt att se fri till slut som sista nummer. Pistol var magisk!
Citera
2013-06-09, 12:59
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Skulle betala mycket för att kunna vara på plats ikväll.
Du missade något kan jag berätta för dig. Jag var och såg Håkan 2010 när han spelade i Scandinavium och det var bra, men det här var mycket bättre. Låtvalen för den här spelningen hade knappast kunnat bli bättre tror jag. Sedan öste dom på med fyrverkerier det sista och även Thomas från Bob Hund var med och sjöng i en låt. Man kunde även känna marken röra sig när alla stod och hoppade.

Något som var ett minus var alla jävla puckon som hela tiden skulle klämma sig förbi. Vill dom ha en bra plats får dom väl köa som normalt jävla folk kan man tycka. Hur jävla svårt ska det vara egentligen.
Citera
2013-06-09, 13:14
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettiskudd
Härlig kväll på slottskogsvallen igår, älskade zigenarliv dreamin/narionalteatern/canned heat-potpurrit som Thomas Öberg (bob hund) hoppade in på! Diggade också Finns eine kleine nachtmusik på "munpiano" och alla random mellansnack . Saknade dock street hustle och fri till slut från nya, skulle vart så mäktigt att se fri till slut som sista nummer. Pistol var magisk!
Pistol var riktigt tung och lite mörk.
Citera
2013-06-09, 13:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Något som var ett minus var alla jävla puckon som hela tiden skulle klämma sig förbi. Vill dom ha en bra plats får dom väl köa som normalt jävla folk kan man tycka. Hur jävla svårt ska det vara egentligen.

Håller med. Vill man komma långt fram får man se till att vara där i god tid, och inte komma fem minuter innan spelningen börjar och tränga sig igenom en flock av människor som varit där i timmar och köat för att få bra platser. Mindre värdiga människor helt enkelt. Spelningen som helhet får ett ljummet betyg ifrån mig, men jag tror det har mer att göra med att jag inte riktigt var på humör och var i allmänhet jävligt tankspridd hela dagen, så jag kunde inte riktigt uppskatta och leva mig in i det jag såg, än att Håkan presterade dåligt. Låtlistan var inte heller på top tycker jag inte, ingendera av nya plattans två bästa låtar, "Fri till slut" och "Det tog så lång tid..." spelades.
Citera
2013-06-09, 13:20
Medlem
Citat:
Håller med. Vill man komma långt fram får man se till att vara där i god tid, och inte komma fem minuter innan spelningen börjar och tränga sig igenom en flock av människor som varit där i timmar och köat för att få bra platser. Mindre värdiga människor helt enkelt. Spelningen som helhet får ett ljummet betyg ifrån mig, men jag tror det har mer att göra med att jag inte riktigt var på humör och var i allmänhet jävligt tankspridd hela dagen, så jag kunde inte riktigt uppskatta och leva mig in i det jag såg, än att Håkan presterade dåligt. Låtlistan var inte heller på top tycker jag inte, ingendera av nya plattans två bästa låtar, "Fri till slut" och "Det tog så lång tid..." spelades.

Hur var ljudet ? har läst lite runt om att det var sisådär med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in