Här är det senaste exemplet på att Kristin Lundell, som vi alla känner till vid det här laget, inte riktigt har alla sina muslimer i moskeen.
I något som benämns som en recension toksågar hon kiss utan att nämna ett enda ord om musiken:
http://www.svd.se/kultur/scen/lundel...en_8231752.svd
Det börjar med att någon, någonstans, har sagt att Madonna är för gammal (antar jag)
Efter det fortsätter hon och förklarar att allt handlar om pengar:
Men.... Jag vet inte, hon påstår att det inte räcker, eftersom de endast spelar musik för att få in pengar:
Jag förstår inte hur SvD kan släppa igenom det här? RECENSION!?
Det är fan en enda avundsjuk jävla feministisk klagan på att gubbar fortfarande kan ha kul och spela musik.
Uppfattningen jag har fått är att Kiss var fantastiska.
Är hon sur för att farsan inte vill spela in pengar till henne för att marknadsföra sitt twitter-konto eller vad är det som pågår där inne?
Hur kan hon inte förstå att om man är god för 5 miljarder så drar man inte världen runt och spelar för småsummor? Man gör det för att det är kul, och för att fansen uppskattar det.
I något som benämns som en recension toksågar hon kiss utan att nämna ett enda ord om musiken:
http://www.svd.se/kultur/scen/lundel...en_8231752.svd
Det börjar med att någon, någonstans, har sagt att Madonna är för gammal (antar jag)
Citat:
Eftersom det gärna luftas om kvinnliga artister – tänk Madonna – beter sig enligt sin ålder passar det utmärkt att fortsätta den diskussionen om Kiss. Är Gene Simmons beteende värdigt en 63-årig man? Inte det minsta.
Efter det fortsätter hon och förklarar att allt handlar om pengar:
Citat:
Kiss spelar sina roller som de alltid har gjort. Fyra decennier – och ett antal höftoperationer senare för Stanley – har bandet blivit karikatyrer av sig själva. Om de bryr sig om det? Absolut inte. Varumärket Kiss sägs idag vara värt fem miljarder dollar. Detta är business.
Men.... Jag vet inte, hon påstår att det inte räcker, eftersom de endast spelar musik för att få in pengar:
Citat:
Den kringresande museiföreställningen Kiss gör precis det som de förväntas göra. Det som adderar ytterligare nollor på kontoutdraget.
Inte konstigt att det droppar dregel från Gene Simmons utsträckta tunga. Han räknar säkert timpenningen för kvällens konsert.
Inte konstigt att det droppar dregel från Gene Simmons utsträckta tunga. Han räknar säkert timpenningen för kvällens konsert.
Jag förstår inte hur SvD kan släppa igenom det här? RECENSION!?
Det är fan en enda avundsjuk jävla feministisk klagan på att gubbar fortfarande kan ha kul och spela musik.
Uppfattningen jag har fått är att Kiss var fantastiska.
Är hon sur för att farsan inte vill spela in pengar till henne för att marknadsföra sitt twitter-konto eller vad är det som pågår där inne?
Hur kan hon inte förstå att om man är god för 5 miljarder så drar man inte världen runt och spelar för småsummor? Man gör det för att det är kul, och för att fansen uppskattar det.