2013-06-02, 23:15
Avslutad
Intressant om Gomez drar till Napoli. Klassanfallare, jag trodde han skulle dra till England faktiskt.
2013-06-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Stoke?

Fyfan, Mark Hughes och Nicklas Bendtner. Grym silly.
2013-06-02, 23:26
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Han hade faktiskt ett rätt imponerande facit för sin ålder där ett tag. Presterade i landslaget och gjorde 15 mål för Arsenal som 21-åring säsongen 08/09.

Hade han varit smart hade han valt ett lite vettigare klubbval efter EM (där han var bra), t.ex. Hamburg som har varit intresserade. Men efter detta året vet jag inte riktigt vilka som är villiga att satsa på honom.

Imponerande på papper. Jag har alltid tyckt att han har förstört Arsenals spel mer än han tillfört. Målen har berott på mer på medspelarnas kvaliteer än Bendtners skicklighet. Dock måste man beundra hans självförtroende. Den där osvikliga tron på sig själv har verkligen gynnat hans karriär. Utan det hade han lirat i Odense nu.

Jag satte honom som en medelmåtta redan när han kom fram, och jag har fått rätt.
2013-06-02, 23:31
Moderator
zanteras avatar
Jag tror mycket väl att Bendtner skulle kunna vara en hyfsat pålitlig målskytt i ett mittenlag i PL. Problemet är väl att han själv (i början iaf) trodde att han skulle bli världens bästa anfallare, och det är han rätt så långt ifrån.
2013-06-02, 23:34
Bannlyst
Det märkliga är ju att Bendtner har en mycket duglig fysik och borde vara klippt och skuren för spel i Premier League. Skulle kunna göra succé i typ Stoke om allt plötsligt klaffar.

Men tyvärr är det något som är åt helvete fel med den grabben.

Har ogillat honom sen han sabbade ett givet mål mot Liverpool i CL.
2013-06-03, 00:23
Medlem
Doftpelargons avatar
Och så kan vi notera att Allegri blir kvar i Milan.
Senast redigerad av Doftpelargon 2013-06-03 kl. 00:25.
2013-06-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det märkliga är ju att Bendtner har en mycket duglig fysik och borde vara klippt och skuren för spel i Premier League. Skulle kunna göra succé i typ Stoke om allt plötsligt klaffar.

Men tyvärr är det något som är åt helvete fel med den grabben.

Har ogillat honom sen han sabbade ett givet mål mot Liverpool i CL.
bendtner är lik balotelli i sin attityd fast skillnaden är bara det att balotelli är dum och bendtner är bara en pajas. antingen så hatar man eller älskar man dessa spelare. personligen älskar jag den "kaxiga" attityden.
2013-06-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Hur resonerar du egentligen människa? Med din logik förtjänar väl inget lag någon som helst respekt? Börja motivera vad du menar med dina resonemang. Arsenal förtjänar ingen respekt för att man sålde RVP? Måste ju vara långt ifrån det mest respektlösa som hänt i fotbollsvärlden? Eller?
FÖR ATT DE SÅLDE SPELARN TILL EN AV DERAS STÖRSTA RIVALER!!!!!!!!
2013-06-03, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doftpelargon
Och så kan vi notera att Allegri blir kvar i Milan.

Skönt att Berlusconi tog sitt förnuft tillfånga, Allegri kan bygga upp något bra nu. Grunden är där, behövs bara lite förstärkningar på backpositionen.
2013-06-03, 00:50
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggs11
FÖR ATT DE SÅLDE SPELARN TILL EN AV DERAS STÖRSTA RIVALER!!!!!!!!

Ifall du var född när Giggs debuterade för United så köper jag en Giggs-tröja till dig.

Steppa upp din retorik eller håll käft.
2013-06-03, 03:28
Medlem
Florentino Perez presenteras som president på tisdag samtidigt Heynckes tillkännager sina framtidsplaner samma dag. Slump eller är han Real Madrids nya tränare?

Även om jag hoppas på Heynckes så säger cynikern i mig att han tar en administrativ roll i Bayern Munchen samtidigt som Ancelotti blir klar i slutet av nästa vecka.
Senast redigerad av solarisX 2013-06-03 kl. 03:35.
2013-06-03, 12:16
Medlem
motvalls avatar
Då ska sommarens mest förväntade transfer vara klar, Daniel Carvajal återvänder till Real från Leverkusen. Klubben hade en återköpsklausul på €6,5M som nu ska ha aktiverats.

Bayer har samtidigt värvat Andres Palop (ca 100 år gammal) från Sevilla på fri transfer som reservmålvakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in