Citat:
Ursprungligen postat av
Synatt
Kollar de verkligen koncentrationen av substanserna på dig? I vilket fall då du har de på recept lär du slippa nedslag. Morfinet är ute ur kroppen till 100% till på måndag och käkar du inte en näve stilnoct så ska inte heller det vara ett problem. Syns ju inte på stickan som du vet och de går i vilket fall ur fort, om de nu ens kollar efter det på blodprovet?
Problemet är ju just att dom i mesta möjliga mån kollar koncentration av metaboliter även av de mediciner jag har på recept, och problem nummer 2 är att jag gärna käkar ett gäng stilnoct åt gången, den här gången blev det 10st på en kväll, innan jag fann mig själv pratandes med "besökare" i lägenheten stup i kvarten, och alltid i olika rum.
Men dom som testar mig frågar också alltid hur mycket av varje förskrivet läkemedel jag ätit de senaste 7 dagarna, och jag har svårt att tänka mig att dom kan se skillnad på 7 och 10 stillisar, dvs, om jag säger att jag ätit en per natt, så bör dom ha svårt att motbevisa det även om pinket skulle visa det, eller blir det större koncentration metaboliter kvar efter ett massivt intag tro??
Jag tror jag får ta och dricka 1-2 liter vatten innan jag lägger mig, och och köra 3-4 liter vatten på morgonen och kreatin och vitaminer till det, och sen hoppas på det bästa, dvs nedspätt till riskfri nivå eller utspätt till ogiltigt prov, och det senare kommer jag i så falll att försvara med att jag jobbat hårt i värmen och druckit mycket vatten, prove me wrong, typ. Blodproverna dom tar är (tror jag) bara alkoholprover. Allt drogrelaterat tar dom i pinket om jag fattat rätt. Och går inte droger snabbare ur blodet förresten? Då borde ju urinen vara mer värd för testaren i det avseendet.
Tack för ditt svar