Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
Det är väl självklart att han är fredagen den 18/9 i Falun, om han satt och pratade med Sörestad hela tiden är ointressant som jag tror de inte gjorde, men han var säkert inne på polishuset den eftermiddagen.
Sedan när de lämnar Falun och har kört 25 km får de reda på att MA har hittats, hur skulle han ha kunnat skjutsa honom från Tällberg till N. Bertilsbo, det är en omöjlighet.
Vad är det ni försöker ifrågasätta, ni kan inte acceptera det var omöjligt för MA att ta sig från Tällberg till N. Bertilsbo den tid han hade till förfogande.
Det är ingen som kan bevisa att de lämnar just Falun en viss tid, vad folk uppger i förhör är inget bevis. Speciellt när man har att göra med folk som ljuger och manipulerar med bevis.
Lars Alm kan mycket väl ha befunnit sig i just Norr Bertilsbo när mobilen ringde, det är väl ungefär 2,5 mil eller nåt sånt. Eller också kan ha ha befunnit sig precis var som helst, som sagt det är inget bevis bara för att han säger något.
Du har mycket svårt för att förstå innebörden av ordet bevis Lagro.
Om jag i det här forumet säger att jag sitter i min lyxyacht i Västindien och skriver så är det inget bevis för att jag faktiskt gör det, jag har all möjlighet i världen att ljuga. Det hade även Lars Alm & Co, speciellt för att skydda en klanmedlem från att dömas för dråp/mord.
Ingen av Almarna kan komma med ett trovärdigt alibi för fredagen den 18 september, det kommer att bli deras fall en vacker dag. De kommer att falla som dominobrickor en efter en när sanningen uppdagas.
Edit: Du Lagro som är inne på styckmordstråden och harvar, anser du det vara så att JK (eller vad f-n han heter som är anhållen) är oskyldig till brottet bara för att han säger så själv?
Nu är det väl ändå så att en stor del människor som begår brott nekar till att ha begått brottet men deras ord är knappast några bevis för att det faktiskt är så, något är inte riktigt hundra i din hjärna Lagro som inte kan förstå vad ordet bevis innebär.