2013-06-01, 16:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Vilken benso(gärna inte alltför exotisk) är bäst för att blanda med sub för att nodda maximalt?
Använder xanax just nu och det funkar inte spec bra längre, jag har dock ingen tollerans på sub eller alprazolam just nu(5mån senast intag)

Mvh

Iktorivil, nuff said.
Citera
2013-06-01, 17:58
Medlem
Slingshot: Rivotrivil är samma sak va? Den är faktiskt den enda av dom vanliga bensos som jag inte "känner" något på, tar jag en xanor tex mot ångest så känner jag av mer än en ångestdämpande effekt.
Är det någon speciell dos man ska ta av iktor(inget tollerans) och borde det tas när subben kickar eller som påfyllning?
Citera
2013-06-02, 05:22
Medlem
Svår drog att sluta med, tänk på det, är ingen vidare att vara fast på. Själv får man det utskrivet då är det mindre jobbigt, men tar bara 1-2 mg av det jag får, att bli något annat än frisk är ändå bara att glömma men samlat på mig extrema mängder suboxone då de jag sålde till har försvunnit. Förr jagade man och betalade dyrt för dessa nu vet man inte vad man ska göra av skiten. Och nej jag är ingen scammer som jagar kunder.

Undrar hur länge näsan håller egentligen? Snortat på en daglig basis i nästan 5 år.
Citera
2013-06-02, 11:07
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Svår drog att sluta med, tänk på det, är ingen vidare att vara fast på. Själv får man det utskrivet då är det mindre jobbigt, men tar bara 1-2 mg av det jag får, att bli något annat än frisk är ändå bara att glömma men samlat på mig extrema mängder suboxone då de jag sålde till har försvunnit. Förr jagade man och betalade dyrt för dessa nu vet man inte vad man ska göra av skiten. Och nej jag är ingen scammer som jagar kunder.

Undrar hur länge näsan håller egentligen? Snortat på en daglig basis i nästan 5 år.
Näsan håller så länge du inte snortar frätande substanser i höga doser regelbundet under en längre tid.
Citera
2013-06-02, 12:58
Bannlyst
Får ingen effekt av sub.

Jag har testat hela norspan plåster som min polare noddade sönder galet på efter 1/4 plåster, båda utan tolerans.

Nu har jag också testat snorta vanlig b8, tog 1-2mg o snortade & kände ingenting heller... Rökte sedan lite gräs på det med, fortfarande inget..

Nu undrar jag hur det kan vara så?? Har ett regelbundet bruk av tramadol, var tredje-femte dag.
Citera
2013-06-02, 13:01
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Får ingen effekt av sub.

Jag har testat hela norspan plåster som min polare noddade sönder galet på efter 1/4 plåster, båda utan tolerans.

Nu har jag också testat snorta vanlig b8, tog 1-2mg o snortade & kände ingenting heller... Rökte sedan lite gräs på det med, fortfarande inget..

Nu undrar jag hur det kan vara så?? Har ett regelbundet bruk av tramadol, var tredje-femte dag.

Snortar du försiktigt? Du ska bara liksom andas in det försiktigt, många som drar för hårt o allt rinner ner i halsen och man får ingen effekt.
Citera
2013-06-02, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Snortar du försiktigt? Du ska bara liksom andas in det försiktigt, många som drar för hårt o allt rinner ner i halsen och man får ingen effekt.

Nope, inge hollywood snort här inte!

Btw känner inte mkt alls av citodon & cocillana heller.

Tramadolet fick jag skit bra rus första halvåret as skönt i kroppen, liknades ett E rus nästan.

Men nu blir jag bara pigg social o kul att göra grejer, inge skönt i kroppen alls & kan definitivt inte nodda.

Ligger på 400mg tramadol om de spelar någon roll :P
Citera
2013-06-02, 13:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Nope, inge hollywood snort här inte!

Btw känner inte mkt alls av citodon & cocillana heller.

Tramadolet fick jag skit bra rus första halvåret as skönt i kroppen, liknades ett E rus nästan.

Men nu blir jag bara pigg social o kul att göra grejer, inge skönt i kroppen alls & kan definitivt inte nodda.

Ligger på 400mg tramadol om de spelar någon roll :P

Du kanske är en av dom som inte känner något utav sub, jag känner inget utav oxy o tramadol så.
Citera
2013-06-02, 14:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Slingshot: Rivotrivil är samma sak va? Den är faktiskt den enda av dom vanliga bensos som jag inte "känner" något på, tar jag en xanor tex mot ångest så känner jag av mer än en ångestdämpande effekt.
Är det någon speciell dos man ska ta av iktor(inget tollerans) och borde det tas när subben kickar eller som påfyllning?

Ja det är samma sak.

Ta 2 mg ikto precis innan du intar sin sub, sub tar lång tid att slå på så. Inta gärna någon sederande antihistamin för att kunna nodda lättare.
Citera
2013-06-02, 15:57
Medlem
exades avatar
Vet någon hur det är med blandning av subutex och ritalina? är det någon fara med den blandningen
Citera
2013-06-02, 19:42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Vet någon hur det är med blandning av subutex och ritalina? är det någon fara med den blandningen
I lagom doser är det ingen fara så länge du är frisk. Lite påfrestande för hjärtat bara.
Citera
2013-06-03, 10:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade

det är många som går i programmet och har både och så det är ingen fara att blanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in