Citat:
Ursprungligen postat av
Pojken med guldbyxorna
Har läst den nu och visst är det som oftast köpvärt, bitvis strålande förstås, men det fanns rätt många sidor som gav intryck av att ha blivit bortvalda till Split Vision och nu dragits fram ur byrålådorna, samma stil, teman och stämningar.
Tjohoo! Här ska beställas på bokus direkt, eller kanske till och med gå ut och köpa i butik för att stödja dom fysiska bokhandlarna.
En fråga, är det verkligen en längre, mer sammanhållen berättelse i den här nya boken? För det var det intrycket jag fick att hans ambition var den här gången.