Citat:
Ursprungligen postat av
R3kyl
Som normal person kan man nog fungera rätt bra utan att dra enorma lögner stup i kvarten, en antivit å andra sidan..
Ja som du själv säger måste en antivita ljuga konstant för att få igenom din hatpolitik. Och du accepterar deras lögnstyre som "folkstyre", du är därmed antivit.
Ja men dåså! Inte undra på att du vill se Vita folken utrotas då.
.
Förstår du konceptet
FOLKmord? Talar jag rätt språk till dig, hable inglés? FOLK=grupp.
Haha ljög för att få min vilja igenom? Drog upp dina egna ruttna ord, antivit. Där du själv säger dig stödja antivitt folkmord, oavsett hur ofta du försöker ljuga dig runt och kringgå att erkänna din handlingar.
Så antivit är ett skällsord nu menar du? Men "rasism" är högst vetenskapligt, trots en massmords kommunist som definierat det? Så patetisk lögnare, som alltid!
Antirasist är ett kodord för Antivit.
JAg sa inte stup i kvarten, jag sa att du har ljugit i ditt liv för att få din vilja igenom..
Ja men det samma gäller ju SD, så vad är skillnaden? Man röstar antingen på SD:s lögner eller sossarnas lögner..
Nej jag accepterar att vi lever i en demokrati, inte det styret vi har. JAg respekterar folkets vilja, dock vill jag egentligen se demokratin försvinna och ersättas av vad jag beskrivit tidigare. Jag gör dock det bästa av situationen, medan du uppenbarligen inte gör det samma..
OK, förklara den logiska kopplingen här:
Jag är emot demokrati - därav är jag emot folkmord?
Du inser att detta är ett logiskt felslut?? Ännu en lögn i stort sett med andra ord, var det inte du som inte behövde ljuga för att få fram din åsikt? Vad skiljer dig från Reinfeldt då?
Ja, och enligt definitionerna är folkmord mordet av ett folk. Folk måste dö eller bokstavligen talat tvingas att inte föda alternativt bara para sig med folk av annan ras. Om inte detta sker är det inte folkmord enligt definitionen av ordet enligt de personerna bakom definitionen. Folkmordet existerar bara ur en icke juridisk aspekt, dvs bara när man felanvänder order folkmord. Det vi gör nu är totalt frivillig blandning, alla kan välja att låta bli = inte folkmord. Att valet finns betyder inte att man måste = inte folkmord.
Ja du drog upp mina ord i form av en strawman, dvs genom att vrida vad jag sagt för att kunna attakera en åsikt jag inte har = lögn.. Med andra ord har vi svart på vitt här, du ljuger, precis som politikerna, i diskussion.
Ja jag har förklarat skillnaden. Rasism har en exakt definition syftande på precis de personer som det säger sig syfta på. Antivit däremot, beskriver alla som saknar en åsikt. Antivit har ingen koppling till att faktiskt ha något emot vita, utan är kopplat till att avsaknad av rasistiska åsikter. Ett ord använt i icke direkt mening för att förolämpa är ett skällsord, det är definitionen av ett sådant.
Här gör du även din tredje lögn i detta inlägg. Det är en så kallad genetisk fallacy att lägga vikt i vem som sagt eller myntat något. Hade Hitler myntat uttrycker "djurrätt" hade detta inte haft någon form av bäring på ordet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_fallacy
Så nej åter igen, antivit är ett skällsord för alla som inte är rasister.