2013-05-14, 13:38
Medlem
sissens avatar
Vad händer med en person som hotar en ung tjej o säger att hon ska passa sig för han har höga kontakter i Bandidos?
Citera
2013-05-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Bandidos mc har två avdelningar och två support avdelningar
Bmc Göteborg och Romano Mc i Gammlestan
Bmc Hisingen Göteborg och Kvillebäcken Mc på Hisingen
Du glömde visst X-team göteborg
Citera
2013-05-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Vad händer med en person som hotar en ung tjej o säger att hon ska passa sig för han har höga kontakter i Bandidos?
Han får en klapp på axeln och beröm för sitt goda Bandidos beteenede. Delar han med sig av bötningen (50% till moderavdelningen) blir han invald i x-team.
Citera
2013-05-15, 20:50
Bannlyst
Jag vill helst inte starta en egen tråd om det här men jag har en fråga angående mentaliteten i Bandidos. Jag hoppas någon har ett bra svar kring min fundering även fast jag anar vad svaret kan tänkas vara.

Jag känner en snubbe som ljuger extremt mycket. Han är en riktig jävla mytoman. En av alla hans myter är att han känner folk i Bandidos och han kallar folk i Bandidos för sina bröder. Jag undrar bara lite hur riktiga Bandidos-medlemmar ser på individer som skryter för vanligt folk att de känner och hänger med folk i Bandidos när de i själva verket inte gör det.

Det ska även tilläggas att han pendlar mellan Bandidos och Hells Angels.
Citera
2013-05-15, 21:02
Avslutad
Citat:

Blir troligen utskrattad.
Citera
2013-05-16, 12:07
Medlem
Badoldhogs avatar
Citat:

Kommer att hända? - man kan ju hoppas hon anmält det hela.

Alltså inavel att denna art skulle bindas fast på toget så folk fick spotta på dom, och sedan tvingas gå någon artighetsutbildning (uppfostringsanstalt) personligen är jag så förbannat trött på alla skitstövlar som säger sig tillhöra den ena eller andra gruppen / alternativt kan få hjälp av - allt för att framkalla rädsla hos den drabbade.

Kanske denne person verkligen har "högt uppsatta Bandidosvänner" eller så gör han sig bara "märkvärdig", vilket som så skall inavel decimeras, det finns bara ett sätt och det är att ALLA tipsar om ALLT dom gör och ger snuten precis alla möjligheter dom behöver för att nita skithögarna.

Sedan kommer iofs nästa hinder - advokaterna som skickligt får inavlen fria fastän dom förtjänar sitta bakom lås och bom, eftersom dom är inavel så börjar dom om på samma bana, och tror dom uppenbarligen att dom är något - eftersom lagen inte fungerar som den borde finns bara en sak att göra, ställa till det för dem allt man kan (på laglig väg) så karusellen kan starta igen, till slut har dom så mycket "meriter" så inte ens advokater kan hitta kryphål för att få ut dom. Är det icke svensk medborgare dessutom skulle de ha foten och rakt ut ur landet utan omsvep.

Det daltas för mycket i Sverige!
Senast redigerad av Badoldhog 2013-05-16 kl. 12:22.
Citera
2013-05-24, 01:40
Medlem
värkar vara många supportrar i kristianstad ser dom hella tiden ute på stan men värkar mest vara massa små ungar!!
Citera
2013-05-28, 12:05
Medlem
Ingen som hört något om kristianstad??
Citera
2013-05-28, 13:28
Medlem
masterior26s avatar
har chicanos börjat komma tillbaka här i sverige eller har dom hela tiden funnits? har nämligen sett en del med tröjor och bilder från gbg. känner ett par st som var med när dom startade för många år sedan men dom la ju av rätt snabbt men verkar ju som dom kommit tillbaka igen.
Citera
2013-05-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
har chicanos börjat komma tillbaka här i sverige eller har dom hela tiden funnits? har nämligen sett en del med tröjor och bilder från gbg. känner ett par st som var med när dom startade för många år sedan men dom la ju av rätt snabbt men verkar ju som dom kommit tillbaka igen.
Hela tiden har de inte funnits, de har väl bara funnits i något/några år. De växer fort och finns på många ställen, och jag tror de är en officiell supporterklubb. De finns ju i andra länder också och de var här på fest för inte så länge sedan.
Citera
2013-06-01, 18:07
Medlem
capitalswes avatar
Är det någon här som har koll på BMC/X-team i Sthlm?
Citera
2013-06-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capitalswe
Är det någon här som har koll på BMC/X-team i Sthlm?
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in