Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-02, 15:46
  #14557
Medlem
Misstänks för brott efter Bandidoskrasch.

Citat:
Olyckan inträffade strax efter klockan fem på fredagseftermiddagen. I samband med en omkörning av en personbil på E4 utanför skånska Åstorp hakade de två mc-förarna av okänd anledning ihop och olyckan var ett faktum.
Citat:
– De två inblandade var alltså två prospects från en finsk Bandidosavdelning, säger Richard Glantz, informatör vid polisen i nordvästra Skåne.

http://www.expressen.se/kvallsposten...andidoskrasch/
Citera
2014-06-02, 20:06
  #14558
Medlem
guldankans avatar
Uppemot 700 personer från Skandinavien, Estland, Tyskland, Nederländerna och Frankrike besökte under helgen Bandidos fest i skånska Hasslarp. Enligt polisen är festen den största någonsin i den så kallade enprocentsmiljön i Sverige någonsin.

En Bandidosmedlem greps under Sveriges största mc-fest i den så kallade enprocentsmiljön i skånska Hasslarp.
http://mcrazzia.blogspot.se/2014/06/...-efter-mc.html
Citera
2014-06-03, 18:06
  #14559
Medlem
Ingen som vet vad Sebastian gör? Han som blev utslängd i BS för ngn månad sedan?
__________________
Senast redigerad av leifnemesis 2014-06-03 kl. 18:12.
Citera
2014-06-03, 19:51
  #14560
Medlem
snomoss avatar
Har Bandidos supportklubbar såsom HA har (RD ex) ???
Jag kan inte Bandidos alls eftersom jag inte sett till dom på runs mm och då har jag varit i klubbsvängen i drygt tio år. Jag känner bara till Kvillebäcken här i gbg annars har jag ingen aning.
Citera
2014-06-04, 15:43
  #14561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Har Bandidos supportklubbar såsom HA har (RD ex) ???
Jag kan inte Bandidos alls eftersom jag inte sett till dom på runs mm och då har jag varit i klubbsvängen i drygt tio år. Jag känner bara till Kvillebäcken här i gbg annars har jag ingen aning.
Citat:
"varit i klubbsvängen i drygt tio år"

...ever heard of X-team?
Citera
2014-06-04, 15:52
  #14562
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Har Bandidos supportklubbar såsom HA har (RD ex) ???
Jag kan inte Bandidos alls eftersom jag inte sett till dom på runs mm och då har jag varit i klubbsvängen i drygt tio år. Jag känner bara till Kvillebäcken här i gbg annars har jag ingen aning.


Diablos MC och Chicanos MC är väl närmast att jämföra med RD och X-tema att jämföra med RWC.
Sen har du ju andra klubbar likt Kvillebäckens MC som är en klubb med officiell support till BMC.
Citera
2014-06-04, 18:43
  #14563
Medlem
snomoss avatar
helvete vad otydlig jag var. Jag menar förstås MC-gäng. X-team kände jag till förstås men hade inte dom i tankarna . Chikanos och Romano med MC på ryggen har jag också hört talas om men aldrig sett på vägarna.

På deras hemsida finns också denna bild:
http://www.bandidos-mc.se/wp-content...s/DSC_0043.JPG

Där kan man ju se att det finns fler klubbar (åtminstone en) som stöder dom från Göteborg. Hur är det söderut och norrut?. Förutom dessa Chikanos och Romano menar jag?. Det ser ut som om det finns en klubb söderut som kallar sig Streetriders som stöder BMC.
Citera
2014-06-04, 19:03
  #14564
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
helvete vad otydlig jag var. Jag menar förstås MC-gäng. X-team kände jag till förstås men hade inte dom i tankarna . Chikanos och Romano med MC på ryggen har jag också hört talas om men aldrig sett på vägarna.

På deras hemsida finns också denna bild:
http://www.bandidos-mc.se/wp-content...s/DSC_0043.JPG

Där kan man ju se att det finns fler klubbar (åtminstone en) som stöder dom från Göteborg. Hur är det söderut och norrut?. Förutom dessa Chikanos och Romano menar jag?. Det ser ut som om det finns en klubb söderut som kallar sig Streetriders som stöder BMC.


Jag tog i princip dom som även har Red and Gold, sen kallar sej ju vissa oberoende och det finns även mindre klubbar som har historia med BMC.
Citera
2014-06-04, 19:09
  #14565
Medlem
snomoss avatar
Det är just dom mindre klubbarna jag undrar över.

HAs supporters ser man ju rätt ofta på olika runs mm men dom här ser jag nästan aldrig. Dom kanske har egna runs typ
Citera
2014-06-04, 19:28
  #14566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Det är just dom mindre klubbarna jag undrar över.

HAs supporters ser man ju rätt ofta på olika runs mm men dom här ser jag nästan aldrig. Dom kanske har egna runs typ



Dom har egna runs
Citera
2014-06-05, 06:01
  #14567
Avstängd
Braten59ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifnemesis
Ingen som vet vad Sebastian gör? Han som blev utslängd i BS för ngn månad sedan?

Bergström?
Citera
2014-06-05, 11:23
  #14568
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
helvete vad otydlig jag var. Jag menar förstås MC-gäng. X-team kände jag till förstås men hade inte dom i tankarna . Chikanos och Romano med MC på ryggen har jag också hört talas om men aldrig sett på vägarna.

På deras hemsida finns också denna bild:
http://www.bandidos-mc.se/wp-content...s/DSC_0043.JPG

Där kan man ju se att det finns fler klubbar (åtminstone en) som stöder dom från Göteborg. Hur är det söderut och norrut?. Förutom dessa Chikanos och Romano menar jag?. Det ser ut som om det finns en klubb söderut som kallar sig Streetriders som stöder BMC.

Denna bild är tagen på Bunkeflods chapter nere i Malmö.

Men ärligt, streetriders, är dom nån form officielt hangaroundchapter till dom nu eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback