Det senaste avsnittet inleds med "det har faktiskt inte hänt så mycket". Det gick dock samtidigt till att bli ett av de, enligt mig, bästa avsnitten på en längre tid i Radio Framåt. Diskussionerna om maktstrukturer, andra politiska partier och dagsaktuella problem (arbetsmarknad etc) är varför jag lyssnar på Radio Framåt. Mycket givande avsnitt. När det judiska problemet diskuteras är det bra att all tre är med och diskuterar. Söderman kan säkerligen skrämma bort den som inte har fått upp ögonen för frågan - Men då finns JDG där som blivit väldigt bra på att försöka förklara så grundligt som möjligt. Det märks verkligen att ni alla tre har blivit mer rutinerade - Det märks exempelvis just genom att ni insett att det finns nya lyssnare och att ni tar tiden att försöka formulera saker och ting så att alla har en chans att förstå vad ni pratar om.
Jag har egentligen två punkter jag skulle vilja nämna lite kort:
Något som skulle vara intressant är att ta upp nästa Identitär Idé. Exempelvis ska Paul Gottfried vara en av talarna. Detta har väckt en del diskussion - Vad står denne man för? Och vad betyder detta för ett evenemang som II?
Om jag även får komma med ett förslag, kan jag rekommendera er att bjuda in (utländska) gästtalare. Radio Framåt har vuxit så pass mycket att den säkerligen kan anses värd att gästas av internationella gästtalare. En person jag kan rekommendera är Mike Delaney som driver en amerikansk podcast med fokus på judisk makt:
http://www.prothink.org/radio/
Han driver också ett antal webbsidor.