Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Skåpen är lite utanför omklädningsrummen, så om det är lite folk kan en duktig tjuv länsa något av skåpen. Det sjuka var att det var bara mitt skåp som var dyrkat. I fortsättningen blir det att gå till gymmet utan något av värde med sig. Ska kolla lite på nätet efter försäkringar och kolla hos återförsäljaren om de har något tips

Inte tänkt på att förövaren kanske såg din dyra klocka när du bytte om tex.? Skulle ta en funderare vilka som var i omklädningsrummet samtidigt som dig.
Har själv som vana att alltid stoppa ner klockan i fickan innan jag ens kliver in på gymmet, förvisso handlar det mer om att jag jobbar i kök och inte får ha på mig den under jobbet och helt enkelt inte tar på mig den igen förrän jag har tränat klart men är nog ingen dum idé för er med dyra dinkor.
Hände nyligen här i staden att en student blev rånad på sin klocka, och enbart den. Någon visste väl om den, åkte hem till honom och hotade med kniv och stack. En bekant blev av med sin Daytona på en efterfest. Är nog vanligare än man tror.