2013-05-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Fan skit samma om Falcao skulle gå till Chealsea, Man C, PSG, Barca eller Real..Its all about the money.

Vad är skillnaden, det handlar om pengar. Tråkigt men sant.

Skillnaden är att man kan vinna stora titlar med dessa lag, med Monaco kommer han inte ens spela EL nästa år, skillnaden är att med andra storlag finns hjärta i klubben och en mentalitet. I Monaco kommer han spela inför 8k varje match, hade han lika gärna kunnat gå till DIF om de hade pengarna..
2013-05-31, 21:41
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Skillnaden är att man kan vinna stora titlar med dessa lag, med Monaco kommer han inte ens spela EL nästa år, skillnaden är att med andra storlag finns hjärta i klubben och en mentalitet. I Monaco kommer han spela inför 8k varje match, hade han lika gärna kunnat gå till DIF om de hade pengarna..

Så om Falcao hade gått till Man C eller Chelsea så hade han varit fett äkta med ett bultande hjärta?

DIF är fan mer äkta än chelsea, man c eller barca.
2013-05-31, 21:44
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Så om Falcao hade gått till Man C eller Chelsea så hade han varit fett äkta med ett bultande hjärta?

DIF är fan mer äkta än chelsea, man c eller barca.

Tror du alla som går till Djurgården går dit för att de älskar klubben? För det gör de inte, det är någon mellanhandel till Holland, Polen och Norge.

Kärlek existerar oftast hos fansen. Spelarna kommer alltid komma och gå.
2013-05-31, 22:01
Avslutad
Loggar in och läser nyheten att Falcao drar till Monaco. Ärlig talat trodde jag det bara var rykten, inte för att Chelsea eller City är bättre men dem har ändå mer än 40.000 tusen personer på sina hemmamatcher samt lirar dem i världens bästa liga. Men detta?

Ännu en klubb som hade historia men som nu bara är en leksak för en rik man som inte kan något om sporten. Mina signaturer har väl aldrig varit mer aktuella än denna fotbollstid.
2013-05-31, 22:04
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tror du alla som går till Djurgården går dit för att de älskar klubben? För det gör de inte, det är någon mellanhandel till Holland, Polen och Norge.

Kärlek existerar oftast hos fansen. Spelarna kommer alltid komma och gå.

va? haha, ne jag tror inte.

Men förstår inte varför Falcao skulle vara mer "sell out" än RVP, Zlatan, David Villa, Fabregas etc etc. Dem 8000 som går på Monacos matcher KAN vara 100 gånger mer hardcore än Man UTDs fattiga fans.
2013-05-31, 22:14
Medlem
Skranks avatar
Det är ju till och med långt ifrån säkert att Monaco ens får spela i Ligue 1 nästa säsong.

Sitter nästan och håller tummarna för att de blir uteslutna så kan Falcao och gänget lattja runt i någon lokal amatörliga utan någon som helst chans på EL eller CL-spel för resten av karriären.
2013-05-31, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Det är ju till och med långt ifrån säkert att Monaco ens får spela i Ligue 1 nästa säsong.

Sitter nästan och håller tummarna för att de blir uteslutna så kan Falcao och gänget lattja runt i någon lokal amatörliga utan någon som helst chans på EL eller CL-spel för resten av karriären.

Då kommer dom vara snabba att bryta kontraktet.
2013-05-31, 22:21
Medlem
Hm, vet inte om någon har tagit upp det i tråden, men Atletico Madrid ska ha lagt ett bud på 5.000.000€ för Wolfsburgs Diego. Tråkigt om han lämnar Bundesliga... Men, men.
2013-05-31, 22:28
Medlem
Julio Cesar verkar närma sig Arsenal.

http://www.tuttomercatoweb.com/europa/qpr-scatto-arsenal-per-julio-cesar-453085
2013-05-31, 22:56
Medlem
General-snuss avatar
happ suarez ser ju ut att lämna, vilken anfallare tar vi in utav rang? har inga konkreta alternativ i mitt huvud för tillfället, lämmnar han känns allt hopplöst, kommer bli svårt om äns möjligt att hitta en spelare med samma takt
2013-05-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Julio Cesar verkar närma sig Arsenal.

http://www.tuttomercatoweb.com/europa/qpr-scatto-arsenal-per-julio-cesar-453085

Och szczesny till Barcelona?
2013-05-31, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
happ suarez ser ju ut att lämna, vilken anfallare tar vi in utav rang? har inga konkreta alternativ i mitt huvud för tillfället, lämmnar han känns allt hopplöst, kommer bli svårt om äns möjligt att hitta en spelare med samma takt

Negredo eller Soldado hade jag satsat på.

Nu kommer väl nån La liga runkare och bashar mig för detta men man måste ha i åtanke att båda herrarnas klubbar har det kärvt ekonomiskt och cashar nog gärna in om det finns tillfälle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in