2013-05-29, 16:52
Medlem
Han är jude.
Citera
2013-05-29, 17:26
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GallusGallus
Han är jude.

Nej, han är katolik.
Citera
2013-05-31, 09:26
Medlem
Han är rolig och kan mkt. Att bara haka upp sig på om han är bög eller inte är ju bara löjligt. Han är gift.
Citera
2013-05-31, 16:48
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Han är jude.

Tror du han är jude p.g.a. hans hår eller?
Citera
2013-05-31, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepomuk
Han är rolig och kan mkt. Att bara haka upp sig på om han är bög eller inte är ju bara löjligt. Han är gift.

Han är inte bög, men han är ruskigt feminin och pratar som många bögar gör.
Citera
2013-05-31, 16:49
Medlem
Lady Tesss avatar
Kanske har han fattat att GI inte är så mycket att ha (han har tjatat om det i många TV-sammanhang) för nu ska den gode Edward börja på gym:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5551393

(5 minuter intervju med honom också där han bland annat tipsar om sommardrycker)
Citera
2013-05-31, 21:31
Medlem
Shuriks avatar
Citat:
Han är jude.

Blom har själv berättat att hans farfars far eller likn. var jude.

En sak som förundrat mig är att han inte gör nåt åt sin vikt.

När får vi se honom i "Biggest Loser" ??
Citera
2013-06-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurik
Blom har själv berättat att hans farfars far eller likn. var jude.

En sak som förundrat mig är att han inte gör nåt åt sin vikt.

När får vi se honom i "Biggest Loser" ??

Om Bloms farfars far var jude så gör det knappast Blom till jude. Är du seriös om du tror han ska ställa upp i Biggest Loser? På vilket sätt är han en loser då han lever ett lyxliv få förunnat.
Citera
2013-06-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Om Bloms farfars far var jude så gör det knappast Blom till jude. Är du seriös om du tror han ska ställa upp i Biggest Loser? På vilket sätt är han en loser då han lever ett lyxliv få förunnat.

Vad lever han för lyxliv? Såg du "Åtta hos Stjärnorna" när dom var hemma hos honom, såg inte så värst lyxigt ut, att han lägger sina pengar mat och dryck tycker inte jag direkt är speciell lyx.

Som många andra så skulle jag vilja se ett program med honom, helst på SVT där dom skickar han runt världen där han ska äta och dricka sig igenom landet.
Citera
2013-06-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Vad lever han för lyxliv? Såg du "Åtta hos Stjärnorna" när dom var hemma hos honom, såg inte så värst lyxigt ut, att han lägger sina pengar mat och dryck tycker inte jag direkt är speciell lyx.

Som många andra så skulle jag vilja se ett program med honom, helst på SVT där dom skickar han runt världen där han ska äta och dricka sig igenom landet.

Han lever nog ett ganska bra liv ska du se. Man behöver inte ha världens dyraste lägenhet eller hus för att leva ett riktigt bra liv. Och det känns som om Edward Blom är en man som glider fram på en räkmacka. Kalla det lyxliv eller vad du vill. Han lever onekligen ett riktigt privilegierat liv, ganska få förunnat.

Sen håller jag med dig om att jag gärna skulle vilja se ett program på just SVT där han åker runt i världen och recenserar mat och dryck.
Citera
2013-06-02, 14:28
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Tess
Kanske har han fattat att GI inte är så mycket att ha (han har tjatat om det i många TV-sammanhang) för nu ska den gode Edward börja på gym:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5551393

(5 minuter intervju med honom också där han bland annat tipsar om sommardrycker)

Inte om du sköjer ned din GI-portion med ett par liter öl, nej....
Citera
2013-09-07, 09:59
Bannlyst
På nyhetsmorgon just nu berättade han att hans bakfyllemat är en hel ugnssmält hushållsost. Han berättade också att han dagen efter beställt en hel smält hushållsost på krogen och att servitrisen inte rörde en min vid beställningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in