Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Du har inga problem med att vissa andra skriver inlägg varje gång om att MB är den
skyldiga? Förstår att det är FB vi snackar om men kom igen. Lösa rykten, lögner och skvaller om MB hela tiden är inte mycket att tillföra heller. Glöm inte att ingen i familjen MB har blivit häktad inte äns förhörd vad jag vet om. Förstår att amatör-deckarna gärna vill få det till att familjen MB har mördat VB. Efter det där uttalandet. Men att familjen styckat henne kom igen hur trångsynta kan man bli egentligen. Jag kommer fortsätta försvara MB familj för dom har inget med mordet att göra.
Har du problem med det, så är nog inte flashback något ställe för dig. Där alla har rätt till sin åsikt.
Ser inte att du är konsekvent där. Du ballar ju ur så fort någon yppar MB:s initialer. Samtidigt ser du inga problem när folk kommer med en massa andra initialer. Vet inte om det är så, men jag får väl anta att du har ett känslomässigt band. Har för mig att du skrev att du hade tränat karate med honom?
Folk vill nog mer få fast den/de GM som har begått det här vidriga brottet än att skvallra. Säkert skitjobbigt för alla oskyldiga som nämns. Men jobbigast är det just nu för VB:s oskyldiga närstående.
Om du de facto VET att hela MB:s familj inte på något sätt är inblandade kan du ju luta dig tillbaka och strunta i vad som skrivs. Alternativt berätta om HUR du kan veta att de är oskyldiga.
Märkligt om det stämmer som du säger, att MB med familj inte ens blivit hörda. Då kanske man borde ringa 11414 och föreslå ett namn så att polisen kan avfärda spåret helt eller gå vidare.