2013-05-31, 02:45
Medlem
när svaren kommer idag om ett x-antal timmar, oavsett om det väljer att höja KJ´s häktningsgrad eller om de släpper honom, tror ni då de kommer dela nån info ev PK? eller kommer de forsätta hålla sina kort dolda?
Citera
2013-05-31, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somenboll
Enjoy the silence... passande titel, han verkar dessutom i övrigt intresserad av VB om man googlar på honom. undrar vad de har för anknytning till varandra?

Förutom att göra alternativa muskivideos(?) så har han publicerat "bildkollage" av aktuella händelser..

Den här https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E0ANxzi0tCk t.ex

Kan vara så att han lade till henne när hon fortfarande bara var försvunnen
Alternativt mamman lade till honom, via hennes g+. Efter att ha googlat eller liknande. Inte helt otroligt eftersom nån kompis till VB kommenterat
Citera
2013-05-31, 02:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Hela videon är ju en knepigt hopklippt blandning av Star wars och Titanic + några fler filmer. Han har gjort hur många sådana som helst och lagt upp ett par st /dag senaste månaderna.

Klart udda figur. Enda problemet är att vi bara har en koppling via G+ (sen HUR den uppkommit är en annan sak)

Ja precis, det är konstiga grejer. Rörigt värre. aa det kanske inte är nåt av värde att kolla vidare på men man undrar ju varför hon har honom där och sen har ju G+ nån chat funktion och video chat såg det ut som. Aa ne nu är det dags att sova innan min hjärna kokar över här haha
Citera
2013-05-31, 02:51
Medlem
Som sagt, klart udda typ. En liiiten detalj är att han laddat upp nånting varje jävla dag UTOM 5/5.
Citera
2013-05-31, 02:52
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Förutom att göra alternativa muskivideos(?) så har han publicerat "bildkollage" av aktuella händelser..

Den här https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E0ANxzi0tCk t.ex

Kan vara så att han lade till henne när hon fortfarande bara var försvunnen
Alternativt mamman lade till honom, via hennes g+. Efter att ha googlat eller liknande. Inte helt otroligt eftersom nån kompis till VB kommenterat

Ne vi vet ju inte när han lade till henne men hon har ju varit reggad sen 2011 iaf. Ja ni, vet inte jag.
Citera
2013-05-31, 02:55
Medlem
DocWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Jo jag tycker också det ser skumt ut. Ser ut som hennes 2 inlägg och snubben ovanför ser dit klistrat ut. Jag litar inte på printbilder. Så lätta att manipulera.
Men lika bra att hålla käften annars får man den lilla skaran "Anklaga mb-familjen-flashback-mobben" efter sig Ibland behövs inget syfte, vissa mår bara bra av att trolla och manipulera med bilder.

Nära nog alla dina inlägg i denna tråd har gått ut på att antingen a) skönmåla MB eller b) dumförklara de som yppar hans initialer.
De få inlägg som inte följer detta mönster går ut på att det finns en annan karatetränare och då har du inga problem att med väldigt lite på fötterna insinuera saker.

Alla som läser denna tråd vet din ståndpunkt i frågan. Tröttsamt att läsa det om och om igen. Har du konkreta fakta som går att verifiera är det bara att fylla på. Men "MB har verkligen inget med VB att göra" tillför ingenting.
Citera
2013-05-31, 02:57
Medlem
Citat:
Som sagt, klart udda typ. En liiiten detalj är att han laddat upp nånting varje jävla dag UTOM 5/5.
Han kanske bara var upptagen med nåt annat just den dagen...?
Citera
2013-05-31, 03:01
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocWatson
Nära nog alla dina inlägg i denna tråd har gått ut på att antingen a) skönmåla MB eller b) dumförklara de som yppar hans initialer.
De få inlägg som inte följer detta mönster går ut på att det finns en annan karatetränare och då har du inga problem att med väldigt lite på fötterna insinuera saker.

Alla som läser denna tråd vet din ståndpunkt i frågan. Tröttsamt att läsa det om och om igen. Har du konkreta fakta som går att verifiera är det bara att fylla på. Men "MB har verkligen inget med VB att göra" tillför ingenting.

Du har inga problem med att vissa andra skriver inlägg varje gång om att MB är den
skyldiga? Förstår att det är FB vi snackar om men kom igen. Lösa rykten, lögner och skvaller om MB hela tiden är inte mycket att tillföra heller. Glöm inte att ingen i familjen MB har blivit häktad inte äns förhörd vad jag vet om. Förstår att amatör-deckarna gärna vill få det till att familjen MB har mördat VB. Efter det där uttalandet. Men att familjen styckat henne kom igen hur trångsynta kan man bli egentligen. Jag kommer fortsätta försvara MB familj för dom har inget med mordet att göra.
Har du problem med det, så är nog inte flashback något ställe för dig. Där alla har rätt till sin åsikt.
Citera
2013-05-31, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Nej, bilderna är inte manipulerade! Det är en trådsanning skapad av MrsMagoo & henkess som båda är här inne för att skönmåla AN & MB. Om du läser tråden så får du förklaringen till varför det såg ut som det gjorde i den tråden på MPS FB-sida.

Jag har läst alla AN's inlägg direkt från respektive FB, de är garanterat, 100% äkta och med tanke på vilken persons FB en av kommentarerna fanns, är det mycket troligt att det var AN själv som skrev dem...

Sluta fabulera om att de FB kommentarerna är fake, finns massor av människor som sett dem, och det är väl dokumenterat i den här tråden.
Citera
2013-05-31, 03:13
Medlem
Citat:
Du har inga problem med att vissa andra skriver inlägg varje gång om att MB är den
skyldiga? Förstår att det är FB vi snackar om men kom igen. Lösa rykten, lögner och skvaller om MB hela tiden är inte mycket att tillföra heller. Glöm inte att ingen i familjen MB har blivit häktad inte äns förhörd vad jag vet om. Förstår att amatör-deckarna gärna vill få det till att familjen MB har mördat VB. Efter det där uttalandet. Men att familjen styckat henne kom igen hur trångsynta kan man bli egentligen. Jag kommer fortsätta försvara MB familj för dom har inget med mordet att göra.
Har du problem med det, så är nog inte flashback något ställe för dig. Där alla har rätt till sin åsikt.

Tids nog får du nog krypa upp i knäet och kanske till och med få en tröstande kram av MB, men acceptera att det finns ett intresse runt den familjen...
Detta intresse är inte enbart på grund av AN's FB-kommentarer, utan också deras förehavanden kring detta fall.
Citera
2013-05-31, 03:17
Medlem
Undrar vilka svar vi kommer få under dagen?
Citera
2013-05-31, 03:23
Medlem
DocWatsons avatar
Citat:

Ser inte att du är konsekvent där. Du ballar ju ur så fort någon yppar MB:s initialer. Samtidigt ser du inga problem när folk kommer med en massa andra initialer. Vet inte om det är så, men jag får väl anta att du har ett känslomässigt band. Har för mig att du skrev att du hade tränat karate med honom?

Folk vill nog mer få fast den/de GM som har begått det här vidriga brottet än att skvallra. Säkert skitjobbigt för alla oskyldiga som nämns. Men jobbigast är det just nu för VB:s oskyldiga närstående.
Om du de facto VET att hela MB:s familj inte på något sätt är inblandade kan du ju luta dig tillbaka och strunta i vad som skrivs. Alternativt berätta om HUR du kan veta att de är oskyldiga.

Märkligt om det stämmer som du säger, att MB med familj inte ens blivit hörda. Då kanske man borde ringa 11414 och föreslå ett namn så att polisen kan avfärda spåret helt eller gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in