2013-05-30, 20:20
Avslutad
Uppdaterad artikel om Suarez. Nu verkar det klart med Real.

http://se.sillyseason.com/fotboll/premier-league/liverpool-fc/artiklar/extra-suarez-har-kommit-overens-med-real
2013-05-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Uppdaterad artikel om Suarez. Nu verkar det klart med Real.

http://se.sillyseason.com/fotboll/premier-league/liverpool-fc/artiklar/extra-suarez-har-kommit-overens-med-real

Länka inte till sillyseason.com. Bara gör det inte.
2013-05-30, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Länka inte till sillyseason.com. Bara gör det inte.

Skall jag länka till Aftonbladet istället då?
2013-05-30, 20:55
Medlem
Citat:

Pest/kolera

Det är nog det värsta med silly season, man kan ju förstå att tidningar/nätsidor skriver mycket skit. Kan dock inte förstå hur folk helt tappar källkritiken.
2013-05-30, 21:00
Medlem
Citat:

Om du ska länka till något är det väl den eventuella originalartikeln i Marca (inte för att de är så pålitliga heller dock). Sillyseason.com drivs av ett gäng fjuniga amatörer och är inte trovärdiga alls tyvärr.
2013-05-30, 21:01
Medlem
Monacos sportchef Vasilyev har gått ut med att Falcaoaffären snart är i hamn och att det inte finns någon klausul som säger att han får lämna klubben efter ett år.
2013-05-30, 21:16
Medlem
Surras om att engelska klubbar är intresserade av Bojan Krkic. Det är helt osannolikt vilken hype han lyckats leva på sedan hans tidiga debut i Barcelona.

Att Roma hostade upp €12 för den lille pojken, med vad jag gissar ambitionen att han skulle bli någons slags stjärnanfallare, är och förblir ett stort mysterium (även om ett svar kan vara den där Barcelona B-tränaren man hade då). Det luktar Liverpool-flopp lång väg här.
2013-05-30, 21:28
Medlem
Citat:
Surras om att engelska klubbar är intresserade av Bojan Krkic. Det är helt osannolikt vilken hype han lyckats leva på sedan hans tidiga debut i Barcelona.

Att Roma hostade upp €12 för den lille pojken, med vad jag gissar ambitionen att han skulle bli någons slags stjärnanfallare, är och förblir ett stort mysterium (även om ett svar kan vara den där Barcelona B-tränaren man hade då). Det luktar Liverpool-flopp lång väg här.

Visst. Bojan vidareutvecklades inte från talang till världsspelare. Men jag kan ibland tycka att han får oförtjänt dålig kritik.

De få matcher jag har sett med honom (ett 10-tals från början till slut?) sedan han lämnade Barcelona så har han visserligen varit för valpig, men stundtals kan han blixtra till rejält.

7 mål på 33 matcher i Roma är väl inte heeelt fy-skam ändå för en då 21 åring.

Vi ska inte glömma att han precis ska fylla 23 år och har många år framför sig.
2013-05-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Visst. Bojan vidareutvecklades inte från talang till världsspelare. Men jag kan ibland tycka att han får oförtjänt dålig kritik.

De få matcher jag har sett med honom (ett 10-tals från början till slut?) sedan han lämnade Barcelona så har han visserligen varit för valpig, men stundtals kan han blixtra till rejält.

7 mål på 33 matcher i Roma är väl inte heeelt fy-skam ändå för en då 21 åring.

Vi ska inte glömma att han precis ska fylla 23 år och har många år framför sig.

Jo visst är han fortfarande ung och givetvis en lovande spelare, men jag tycker inte hans kompetens matchar hans CV riktigt. Han är inte en nia i en storklubb som Roma, Milan eller för den delen Liverpool (om det nu finns någon substans i de lösa ryktena) ännu.
2013-05-30, 21:53
Medlem
Roibots avatar
Kan tipsa om den här sidan, som enbart fokuserar på rykten, övergångar, marknadsvärde osv:

http://www.fotbolltransfers.com/
2013-05-30, 22:11
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Jo visst är han fortfarande ung och givetvis en lovande spelare, men jag tycker inte hans kompetens matchar hans CV riktigt. Han är inte en nia i en storklubb som Roma, Milan eller för den delen Liverpool (om det nu finns någon substans i de lösa ryktena) ännu.
Ryktena till Liverpool måste vara sjukt lösa, tycker jag följer i princip alla seriösa/halvseriösa lpool skribenter till liverpool och har inte sett någonting om det här.
2013-05-30, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Ja va fan vi har ju redan Borini liksom Nä men Higuain är ju precis en sån anfallare som Liverpool har behövt länge..en som kan göra mål på chanserna som skapas. Och han tenderar nog mer till att vara underskattad än överskattad. Skulle säkerligen göra 20-25 mål per säsong i PL. Men han lär ju knappast hamna i Liverpool ändå så.

Tycker Borini ska säljas tillbaka till Italien, tycker inte om honom. Har inte gjort det från början. Nja tror du överdriver när du säger 20 - 25 mål, tycker han är rätt seg och klart han gör lite mål men personligen tycker jag han är rätt kass faktiskt.

Benzema gillar jag däremot mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in