2013-05-30, 18:35
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Har ingen lust att joina KJ på kåken,,
så tyvärr inte ens en antydan
Sen är detta de sista hen skrev! Inloggad är hen med utan att skriva här.
Akrobaten är du troll eller döljer du något?
Citera
2013-05-30, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Sen är detta de sista hen skrev! Inloggad är hen med utan att skriva här.
Akrobaten är du troll eller döljer du något?

Polisen har nog förbjudit honom att snacka. De läser här också.
Senast redigerad av asshat 2013-05-30 kl. 18:40.
Citera
2013-05-30, 18:38
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ingen narkotikaexpert, men hur verkar amfetamin, det använder man väl vid asbergers?
Biverkningarna på medicinerna de mot AS ADD och ADHD är helt galna!!
Här är den vanligaste medicinen: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20021101000335&DocTypeID =7&UserTypeID=2
Senast redigerad av sleipner8 2013-05-30 kl. 18:40.
Citera
2013-05-30, 18:39
Medlem
PowerOfThinkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ingen narkotikaexpert, men hur verkar amfetamin, det använder man väl vid asbergers?

Gör att man kan vara vaken i ca 48 timmar, högt självförtroende, man blir även känslomässigt kall av det. OBS!! Min egen erfarenhet!!!
Citera
2013-05-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
"Fet-M" bor i Bodsvedjan och är intressant enligt Frikko, urspårad kille som enligt F togs för drograttfylla samma kväll VB försvann.

Det där skulle jag vilja att du utvecklar lite grann, jag tror definitivt att droger är inblandad i dådet.
Allt talar för droger eller helt verklighets frånskild för det är inte random påkörning eller liknande av medelsvensson, då hade sökområdet varit vägarna hem och inget annat och definitivt inte en styckning.

Om häktade har gjort dådet så är det verklighets frånskild som gäller och det är förmodligen inte planerat, verkar inte finnas droger relaterad till häktade, men osvuret är bäst, psykofarmaka för att dämpa ångest etc o med alkohol far alla säkringar, möjligt scenario men inget tyder på det.
Det är för många bisarra inslag att häktade skall gjort detta i impuls och fixat allt ikring.
Citera
2013-05-30, 18:41
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garmethew
Fast de är muslimer. Det glömde du. Men med feeling för buddhism då.

Vem fan är muslim?
Citera
2013-05-30, 18:45
Bannlyst
Citat:
Här är den vanligaste medicinen: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20021101000335&DocTypeID =7&UserTypeID=2
Den som läser bipacksedlar blir alltid nervös...
Citera
2013-05-30, 18:45
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Sävast om jag får be, även kärringen på efterlyst valde att säga Sävsta.

Har du någon aning hur många master det finns i Sävast? Enligt opensignal.com så ska det finnas 5 st om jag minns rätt. De som är på Sävastklinten är väl försvarets master eller?

Åbergets-/Bodsvedjansmast kartlade vi nästan samtidigt. Jag bifogade till med herrQ ett foto. Likaså tog jag ett foto på andra sidan älven vid Paradisön där man ser Sävastklintens två master.
Citera
2013-05-30, 18:46
Medlem
Theforeigners avatar

Nej tror inte att man använder det vid Asperger men man använder det vid ADHD
Citera
2013-05-30, 18:46
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:

Tycker att listan verkar vara högst normal, fast skillnaden verkar vara att biverkningarna är fler hos fler.

Vad som var intressant är att personer med psykopati inte ska ta Concerta... det fanns ju barndomsvänner som berättade att KJ dödade djur...

Kritiken mot Concerta verkar vara omfattande, men vi vet ju inte om KJ har den medicinen.

http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/kommitten_for_manskliga_rattigheter/pressrelease/view/aennu-ett-vansinnesdaad-paa-adhd-drogen-concerta-827429

http://dinamediciner.se/nyheter/medicinerna-som-gor-en-arg
Citera
2013-05-30, 18:47
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Polisen har nog förbjudit honom att snacka. De läser här också.

Kan polisen verkligen göra det, är det inte bara en domstol som kan förelägga någon ett yppandeförbud? Menar du att om jag t ex hittar något som kan vara av intresse för en brottsutredning och ringer bylingen, och när de kommer till platsen så säger polisen att jag inte får berätta för någon? Var kan man läsa om det, då ska jag fan aldrig ringa polisen innan jag berättat här på forumet.
Citera
2013-05-30, 18:48
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Det där skulle jag vilja att du utvecklar lite grann, jag tror definitivt att droger är inblandad i dådet.
Allt talar för droger eller helt verklighets frånskild för det är inte random påkörning eller liknande av medelsvensson, då hade sökområdet varit vägarna hem och inget annat och definitivt inte en styckning.

Om häktade har gjort dådet så är det verklighets frånskild som gäller och det är förmodligen inte planerat, verkar inte finnas droger relaterad till häktade, men osvuret är bäst, psykofarmaka för att dämpa ångest etc o med alkohol far alla säkringar, möjligt scenario men inget tyder på det.
Det är för många bisarra inslag att häktade skall gjort detta i impuls och fixat allt ikring.

Alla frågor om "Fet-M" hänvisas till Frikko som är bekant med personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in