2013-05-30, 14:38
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Hur vet du det? Tror snarare det är vad som händer, om varken Eriksen eller de Bruyne kommer. Självklart kommer Unitedfansen inte att vara nöjda. Han hör dock hemma i Dortmund.

Det där är ju bara dina egna spekulationer. Finns det ens något konkret rykte om att Kagawa skulle vara på väg tillbaka till Dortmund? Tror sannolikheten för en sådan transfer är nästintill noll.
2013-05-30, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Hur vet du det? Tror snarare det är vad som händer, om varken Eriksen eller de Bruyne kommer. Självklart kommer Unitedfansen inte att vara nöjda. Han hör dock hemma i Dortmund.

För att United inte säljer någon "stjärnvärvning" efter en säsong. Kan du ge ett exempel är jag nöjd. Vi kan dessutom slå vad, hur mycket som helst eftersom jag är helt säker. Varför? För att jag känner United och vet hur dom arbetar. Du vet uppenbarligen inte det. Men det är alltid underhållande med folk som tror dom vet nåt.
2013-05-30, 14:43
Medlem
Den här användaren Januzaj verkar vara the real deal. Bäst vi lyssnar på honom.
2013-05-30, 14:43
Medlem
General-snuss avatar
Har varity en del spekulationer om suarez, oavsett den klubb som köper honom kommer ju få betala en hel del, han skrev ju ganska nyligen på ett nytt 5 års kontrakt

Ger real madrid oss 20 miljoner pund+higuain är jag nöjd annars kan dom dra åt helvete!
2013-05-30, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Den här användaren Januzaj verkar vara the real deal. Bäst vi lyssnar på honom.

Oftast vet jag inte vad jag snackar om, men den här får jag in, tror du inte?
2013-05-30, 14:56
Medlem
waikikiis avatar
Spurs är definitivt en av klubbarna. Känns liksom logiskt Hulk tillbaka med Boas antigen som ersättare till Bale eller om möjligt att han stannar en push för att faktiskt på CL.
2013-05-30, 15:12
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Har varity en del spekulationer om suarez, oavsett den klubb som köper honom kommer ju få betala en hel del, han skrev ju ganska nyligen på ett nytt 5 års kontrakt

Ger real madrid oss 20 miljoner pund+higuain är jag nöjd annars kan dom dra åt helvete!

Och inte skriver Suarez ett så långt kontrakt i det läget Liverpool befinner sig i utan att förhandla in en utköpsklausul? Mer än 40 miljoner pund tror jag inte att man får för Suarez. Men lägg till pengar för Carroll och minst ett par av Reina, Spearing, Assaidi, Skrtel, Downing, Shelvey så finns en del cash att handla spelare för i sommar.
2013-05-30, 15:36
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Och inte skriver Suarez ett så långt kontrakt i det läget Liverpool befinner sig i utan att förhandla in en utköpsklausul? Mer än 40 miljoner pund tror jag inte att man får för Suarez. Men lägg till pengar för Carroll och minst ett par av Reina, Spearing, Assaidi, Skrtel, Downing, Shelvey så finns en del cash att handla spelare för i sommar.

Sant det du säger, men jag har ej hört något om någon utköpesklausul, skrtel lär dom ej sälja då han är en av dom bättre i ligan, vore bara dumt, går nog ej att hitta en likvärdig ersättare för samma pengar som han säljs för
2013-05-30, 15:36
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jag drömmer fortfarande om Cavani

Det här är ett typiskt utslag av sinnessjuk anglofili. Att du ens vågar ta namnet Cavani i din mun är pinsamt.
2013-05-30, 15:38
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Januzaj
För att United inte säljer någon "stjärnvärvning" efter en säsong. Kan du ge ett exempel är jag nöjd. Vi kan dessutom slå vad, hur mycket som helst eftersom jag är helt säker. Varför? För att jag känner United och vet hur dom arbetar. Du vet uppenbarligen inte det. Men det är alltid underhållande med folk som tror dom vet nåt.

Det är bara BL-dårar som tror på något sådant. Självklart kommer inte Kagawa säljas - såvida han inte själv blir desperat att lämna vilket jag tvivlar starkt på. Han är ju trots allt en japan med allt vad det innebär.
2013-05-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det är bara BL-dårar som tror på något sådant. Självklart kommer inte Kagawa säljas - såvida han inte själv blir desperat att lämna vilket jag tvivlar starkt på. Han är ju trots allt en japan med allt vad det innebär.

kan tillägga att inte ens BL-dårar tror på det där.
2013-05-30, 15:53
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Sant det du säger, men jag har ej hört något om någon utköpesklausul, skrtel lär dom ej sälja då han är en av dom bättre i ligan, vore bara dumt, går nog ej att hitta en likvärdig ersättare för samma pengar som han säljs för

Det har ryktats om en klausul och det låter ju inte otroligt. Sen Skrtel har ju själv hintat att han kan vara på väg bort och han verkar inte helt nöjd med att ha suttit så mycket på bänken den gångna säsongen. Men vi får se, några spelare i det gänget lär ju säljas i alla fall. Blir en lång och svettig sommar känns det som och vi kommer nog få höra massvis med "Suarez lämnar" och "Suarez stannar" närmaste tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in