2013-05-30, 11:53
Medlem
gato12s avatar
Finns det några rykten om vem Liverpool ska ta in när Suarez dragit?

Benteke?
2013-05-30, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Benteke?

Jag drömmer fortfarande om Cavani
2013-05-30, 11:58
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jag drömmer fortfarande om Cavani

har ni pengar till det?
2013-05-30, 12:02
Avslutad
Citat:
har ni pengar till det?

Det vet jag inte men jag tror inte Cavani vill spela i ett mittenlag i England.
2013-05-30, 12:22
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:

Benteke?

Lukaku om man ska tro Daily Star..men det ska vi väl inte göra Annars känns väl Aspas som något av en ersättare? Det skulle ge pengar över att förstärka på andra positioner. Tror inte att Liverpool skulle försöka sig på att rakt av ersätta Suarez med en spelare utan det blir i så fall med 2-3 billigare spelare fördelat på olika positioner. Man vill inte se dom göra en "Carroll" igen precis..
2013-05-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Suarez överens med Real Madrid om 4 års kontrakt. Tack för den här tiden Luis.

https://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/05/30/real-madrid-och-suarez-overens-om-fyraarskontrakt/

Garanterat skitsnack. Real Madrid kommer inte göra klart med någon förrän presidentvalet är klart och en ny tränare tillsatts.

Edit* Suarez agent gick nyss ut och dementera nyheten.
Senast redigerad av solarisX 2013-05-30 kl. 13:08.
2013-05-30, 13:06
Medlem
dubbelpost*
2013-05-30, 13:44
Medlem
Hulk har blivit kontaktad av två PL-klubbar enligt hans agent, vilka kan det vara? Chelsea och Spurs kanske? hade varit en klockren ersättare till Bale.
2013-05-30, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Enligt snack i tysk press så var Eriksen Plan B för Dortmund men att ännu inget bud inkommit.

Plan A ryktas vara Kagawa som efter Moyes inträde kanske inte prioriteras lika högt. Vi får väl se.

Plocka tillbaka Kagawa hade ju varit absolut bäst för Dortmund i nuläget enligt mig.

United. Kommer. Inte. Sälja. Kagawa. Skrivits här förut, ändå fortsätter folk att tjata om det. Lär känna United!

Pellegrini kan nog bli riktigt bra. Kommer bli en mycket intressant säsong på alla sätt och vis i alla ligor nästan. Den mest intressanta säsongen på tio år känns det som?
2013-05-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Januzaj
United. Kommer. Inte. Sälja. Kagawa. Skrivits här förut, ändå fortsätter folk att tjata om det. Lär känna United!

Pellegrini kan nog bli riktigt bra. Kommer bli en mycket intressant säsong på alla sätt och vis i alla ligor nästan. Den mest intressanta säsongen på tio år känns det som?

Hur vet du det? Tror snarare det är vad som händer, om varken Eriksen eller de Bruyne kommer. Självklart kommer Unitedfansen inte att vara nöjda. Han hör dock hemma i Dortmund.
2013-05-30, 14:25
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
har ni pengar till det?

Carroll bringar väl in lite drygt 130 millar om jag inte missminner mig, sen lär Suarez gå iväg för drygt 450. Så det är inte omöjligt att vi har råd med Cavani.
2013-05-30, 14:29
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Hulk har blivit kontaktad av två PL-klubbar enligt hans agent, vilka kan det vara? Chelsea och Spurs kanske? hade varit en klockren ersättare till Bale.

Enligt sportbladet ska ju fyra klubbar vara redo att hosta upp över 800mkr för Bale, om det stämmer och dom säljer honom för den summan så finns det ju helt klart chansen att Tottenhem tar in Hulk som ersättare.

Någon som har en gissning på vad en Hulk skulle kosta i dagsläget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in