Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Hon ville inte bli skjutsad av honom för att han hade druckit öl. Du kanske inte bryr dig om såna detaljer men det finns de som gör det :-)
Ja, det stämmer. Och jag har tidigare framfört teorin att han inte kunde ta den nobben och därför dräper henne. Vad jag nu pratar om är att historien tar tvärslut klockan 21, liksom mobilen. Det sammanfaller i tid tyvärr. Hon verkar vilja gå hem då, men det finns en öppning för att KJ är oskyldig och det är att någon random, känd som okänd, lurar på VB. Eller att hon frivilligt låter sig hämtas.
VB har många konton på facebook, det tror jag beror på att hon tycker att det är enklare att skilja på thailändska och svenska vänner, eller? Har någon koll på det?
Om det inte finns någon synbar anledning till flera konton, kan man tänka sig att hon haft någon extra kontantmobil, utom synhåll från sin mor? Modern har ju knåpat på alla VBs konton, vilket för mig är integritetsstörande. Kan VB haft en egen "sfär" där hon fredat sig från insyn? Har polisen checkat andra telefonnummer som plockats upp av masten vid ungefär samma tidpunkt? Långsökt, javisst...