2013-05-30, 09:19
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag syftar på VB:s, men det vore ju också intressant att veta varför KJ:s pappa var förbannad på VB.

Vad är det för en uppgift, var kommer den ifrån?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess

Förutom att VB slutade träna med MB för ca 6 månader sedan. Och vad jag hört från
karate klubben så hälsa hon inte på i klubben speciellt mycket och inte hälsat på MB heller. Senaste halvåret. Så vem är smartingen som drar upp MB nu igen.

På vilket sätt skulle det utesluta honom som GM?
Citera
Medlem
Citat:
Jag syftar på VB:s, men det vore ju också intressant att veta varför KJ:s pappa var förbannad på VB.

Exakt! Jag har hela tiden trott att han är inblandad tillsammans med KJ, men jag verkar vara ensam om den teorin.
Citera
2013-05-30, 09:20
Medlem
MrFolds avatar
Citat:

Nu får ni sluta vantolka Leif GWP era miffon. "Närmast anhörig" betyder inte att man generellt ska börja misstänka mormödrar, barnbarn, syskon etc före andra.

Leta genast upp alla svenska kriminalfall från de senaste 50 åren där en förälder mördat ett vuxet barn.

Ni kommer att få leta ordentligt.
Citera
2013-05-30, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money22
Nej den har inte hittats och jag tänker som dig där. Vad är det som säger att det är BO som haft den?
Jag tänker lite att om nu det inte är BO så kan det lika gärna vara den skyldiga som haft den, gjort vad den har kunnat för att rensa ev samtal, sms o liknande för att sen göra sig av med den.
Citera
2013-05-30, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Nu får ni sluta vantolka Leif GWP era miffon. "Närmast anhörig" betyder inte att man generellt ska börja misstänka mormödrar, barnbarn, syskon etc före andra.

Leta genast upp alla svenska kriminalfall från de senaste 50 åren där en förälder mördat ett vuxet barn.

personligen tror jag inte heller att det är BO:s föräldrar. Men titta på andra sidan- KJs farsa. Har jag sagt hela tiden.
Citera
Medlem
dragonessa666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Ungefär som satanisterna igår menar du.

Nej, inte alls vad jag menar, jag menar att det kan finnas aspekter som inte har lagts en tanke på som kan vara värt att undersöka. Jag är inte ute efter att kasta sten på någon jag bara försöker hitta ett samband här, något logiskt att gå på.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold

VB var inte vuxet barn till KJ:s pappa, enligt Folkbokföringen.
Citera
2013-05-30, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag tycker att styvpappan har fått oförtjänt lite uppmärksamhet i tråden, en av de närmast anhöriga, man, gick ut för att fiska vid 21 enligt uppgift, stämmer det förresten?

Jag vet inte om det stämmer men allt handlar om 21.00. Det har sagts så i tråden,
inte i media vad jag minns eftersom jag följer media mer än tråden.

Jag är inte rätt person att diskutera familjesituationen med eftersom jag tidigt
låste mig vid att detta är en familjesituation och fortfarande anser jag att Mamman är speciell.
Jag tog till mig ett PM som en skribent leverera om att Fanta inte är VB:s Mamma
för att kunna släppa hennes egendomliga beteende i början av försvinnandet.

Men nu figurerar Fanta i reportage i media och efterlyst säger sig fått info om VB:s familj,
vilket gör att jag landar på ruta ett igen. Efter ett inlägg skrivet av mig igår
så fick man det bekräftat att tråden inte är redo för annat än KJ,MB eller AN.
Citera
2013-05-30, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Mamman ringer till en död telefon 21

Kan ju även vara så att det var detta samtal från mamman som fick GM att se telefonen och stänga av den. Att telefonen var avstängd redan då hon ringde kan ju vara ett språkligt missförstånd.
Citera
2013-05-30, 09:27
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
VB var inte vuxet barn till KJ:s pappa, enligt Folkbokföringen.

Vi har hört rykte om att KJ pappa skulle ha ett agg till VB, tänker på anmälningarna, kan han ha haft svårt för att hålla tassarna borta från sonens flickvän, hon har anmält, det skar sig mellan KJ och VB i samband med det, nu träffas de igen, VB har kanske berättat sanningen för KJ den där kvällen, han konfronterar sin pappa? Ett icke överdrivet scenario tycker jag. Äh, ett tafatt försök iaf.
Citera
2013-05-30, 09:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Kan ju även vara så att det var detta samtal från mamman som fick GM att se telefonen och stänga av den. Att telefonen var avstängd redan då hon ringde kan ju vara ett språkligt missförstånd.

Enligt en uppgift från mamman så kan man tolka att första gången hon ringde så gick signaler fram, efterföljande samtal gick inte fram då telefonen är avstängd.

Men inget av detta är bekräftat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in