Citat:
Ursprungligen postat av bubbalee
jävla påhitt! människor är tack och lov olika! och hade den teorin du har stämt så hade ju 40% av svenska folket varit potentiella mördare om man tittar på klädstilen! titta bara på EMO kulturen, stämmer det du säger så offrar dom ekorrar och kaniner och korsfäster dom och eldar och härjar oxå! Jag är för trött för att få fram konkreta exempel i huvet just nu, men det finns normalt klädda människor som styckat människor oxå!
Om vi håller oss till den man som sitter frihetsberövad misstänkt för mordet på VB så finns det åtskilliga indikationer på att han inte är normalfuntad, krydda det här med hans uppträdande i samhället klädd i militärkläder och med vapen i hand, så ger det en bra bild av vad det här är för en typ av person. Häng inte upp er enbart på att han är MÖP, spelar soft air och uppträder märkligt.
Det blir fel och oseriöst att lösrycka tycker jag, men alla människor har inte förmågan att se en helhetsbild, jag vet, det finns en variation bland normalbegåvade också, helt klart är det så.