2013-04-11, 13:52
Medlem
Varför i helvete ska han komma till sverige igen och bli oskyldigt dömd för något en polisinformatör hittar på? Nackskottet är inte långt borta min vän.
Citera
2013-04-11, 20:09
Medlem
Alla vet att Mille är oskyldig.. Glöm inte att kungen är frimurarnas högste ledare med 15.000 medlemmar i Sverige.
Assange, MJ m.fl blev anklagade för våldtäkt. För att sänka någon så ljuger man STORT och LÄNGE.
Citera
2013-05-30, 03:07
Medlem
enigma88s avatar
Mille jobbar med läns krimm,lägger ut falska själv på hittade document och kontrakt var han försöker sätta Badelr som inte har rent mjöl I påsen själv.Mille har lagt ut på coruptsio falska och golar på brott och folk som ej har hänt,bla stämmplingar och anstiftan till mord så där har ni vilka dom killarna är!!! Lätt va gangster hota folk när du har snuten I ryggen. kola denna lank värre än gola.gola folk på brott som ej änns hänt!!!!!!!!!!!!!http://corruptiosweden.blogspot.se/2013/05/mille-markovic-ringer-corruptio.html
Citera
2013-06-12, 15:57
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ett nytt porrkrig verkar ha blossat upp i Stockholm.

För en månad sedan sköts flera skott mot Club Privé på Birger Jarlsgatan.

I natt greps en av de misstänkta - tidigare ägaren Mille Markovic.

"Michael Badelt kommer dessutom att göra en gayfilm personligen per år där han har huvudrollen i en gangbangfilm. Det är endast svarta skådisar som får ha samlag med Michael Badelt. Detta avtal går inte att bryta eller överklaga."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16949209.ab
Han verkar ha en del otalt med sin f.d kompanjon..
Citera
2013-06-12, 16:05
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

han har ju aven yrkat pa att Kronis skall driva in 51 miljoner at honom, som han anser f.d kompanjonen ar skyldig. KF har dock inte samma asikt som Fjanten.

"Kronofogden ställer sig tveksam till mångmiljonkravet och skriver i ett meddelande:

"Det finns skäl att anta att sökandens yrkanden är ogrundade eller obefogade. Ansökan ska därför behandlas som om svarandena bestritt den."

Detta ar alltsa huvudkallan till kungaboken - jojo.
Citera
2013-06-12, 17:02
Medlem
beerklunkers avatar
Att ingen har dödat honom för att han är så ruskigt, innihelvete ful är ett mysterium.
Citera
2013-06-12, 17:17
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

har han andre snubben godtagit detta krav med?? det kan han ju inte ha gått med på heller
Citera
2013-06-13, 15:22
Medlem
Mille Markovic mejlar Corruptio-journalist 11 juni 2013 - Mille Markovic gripen av svensk polis för anstiftan till mordförsök

http://corruptiosweden.blogspot.se/2013/06/mille-markovic-mejlar-corruptio.html
Citera
2013-06-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Know-Secrets
Mille Markovic mejlar Corruptio-journalist 11 juni 2013 - Mille Markovic gripen av svensk polis för anstiftan till mordförsök

http://corruptiosweden.blogspot.se/2013/06/mille-markovic-mejlar-corruptio.html

Min ögon blöder

Hej det är mille !

jag har haft inbrott hos mina barn som granarna har sett ock polisen läger ner förundersökningen utan att höra vittnena dom sätter knark vapen eldar upp badrumet snor tv stereo osv men brott har ej hänt !!!Det är deras tid dom har satt grenserna polisen vaktar prive dygnet runt dom har kapat min meil ock satt ut från den att jag är volltektsman piketen vaktar prive runkar gratis du hade rätt !!! Med vänlig hälsning mille
Citera
2013-06-15, 21:04
Medlem
Spott & spes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Min ögon blöder

Hej det är mille !

jag har haft inbrott hos mina barn som granarna har sett ock polisen läger ner förundersökningen utan att höra vittnena dom sätter knark vapen eldar upp badrumet snor tv stereo osv men brott har ej hänt !!!Det är deras tid dom har satt grenserna polisen vaktar prive dygnet runt dom har kapat min meil ock satt ut från den att jag är volltektsman piketen vaktar prive runkar gratis du hade rätt !!! Med vänlig hälsning mille

Som någon nämnt tidigare - det här är alltså den ledande "källan" i Den Motvillige Monarken (2010) som ger oss ett smakprov på sin knivskarpa iakttagelseförmåga och rika vokabulär.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om Mille, efter en tids timeout "kommer ut" som ofrälse gudfader i ett återupprättat och revanschlystet Gangland. Eller, det är i varje fall vad jag och, förmodat, även en hel nation hoppas på.
Citera
2013-06-16, 10:22
Medlem
Mr.Noodless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigma88
Mille jobbar med läns krimm,lägger ut falska själv på hittade document och kontrakt var han försöker sätta Badelr som inte har rent mjöl I påsen själv.Mille har lagt ut på coruptsio falska och golar på brott och folk som ej har hänt,bla stämmplingar och anstiftan till mord så där har ni vilka dom killarna är!!! Lätt va gangster hota folk när du har snuten I ryggen. kola denna lank värre än gola.gola folk på brott som ej änns hänt!!!!!!!!!!!!!http://corruptiosweden.blogspot.se/2013/05/mille-markovic-ringer-corruptio.html

Har aldrig sett denna bloggen tidigare, hur mycket skall man tro på det som står?
Citera
2013-06-16, 12:52
Medlem
rage-xs avatar
Bloggen och den sa kallade "journalisten"Ratko Zindovic som skriver skitet har inte riktigt alla hemma i skallen!!!Att Mille gatt ihop sig med daren forstar jag inte riktigt!!MEn Ratko borde dom for lange sen sparrat in pa Sater sjukhus ...

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Noodles
Har aldrig sett denna bloggen tidigare, hur mycket skall man tro på det som står?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in