Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-21, 01:16
  #1
Medlem
MrsMagoos avatar
Milentije Mille Markovic den serbiske boxaren, född 1961xxxx tidigare Midbom Milentije
http://www.scandinavian-boxing-ranki...e-markovic.htm

1970 bor han i Falkenberg
Källa mantal 1971 och man ser indikation på att familjen kom efter Milles födelse till Sverige.

På adressen i Falkenberg 1971 finns:
Al*ks*ndar född i T*rup 1967 en bror
*va född 1948
M*l*n född 1936
Br*n*sl*v född 1924

Adressen 2008
C/O Nic*le Ja*kh*ag i Bromma.
En förmodad fd flickvän/kamrat.

Club Powers och sin privata lägenhet har han bedrivit som porrklubb där han smygfilmat bland annat Björn Borg och försökt pressa Borg på pengar.
Nu är han på jakt efter kungen och kungens vänner.

Den tidigare ägaren Mille Markovic sålde exempelvis porrklubbarna Privé och Lady till polismannen Ljubomir Pilipovic som slutade på polisen år 2006 och drev klubbarna vidare.


Ekobrottshärva i samband med sexklubbsverksamhet 2008-06-18
Nio män åtalades i Stockholms tingsrätt för diverse brott, främst av ekonomisk art men även grovt vapenbrott och för innehav av narkotika. Åtal ogillas helt för två av männen och en tredje får villkorlig dom. Resterande döms till fängelsestraff på mellan ett och ett halvt och tre år. Fyra av dem beläggs dessutom med näringsförbud.

Domslut
Häleri
Grovt bokföringsbrott
Narkotikabrott
Grovt skattebrott
Försvårande av skattekontroll
Grovt vapen brott
Fängelse 2 år och 3 månader

Andra inblandade i samma härva.

Lj*b*mir Pil*p**ic 67xxxx-xxxx Sv*rv*rga*an Stockholm
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...asp?sAction=lk

Kamraten/fd flickvännen
Nic*l* K*pr* född 1969
SLIX Recre**tion Kommanditbolag , Kommanditdelägare
Gift i dag med P*si Petri Tapan* K*pr* född 1974 Brödrarskapets ledare den livstidsdömde Pasi Kopra 34 år


Svea Hovrätt 2009-10-20 Stockholm
Påföljdsfrågan
Mille Markovic ska alltså dömas endast för ringa narkotikabrott. Påföljden bör bestämmas
till 100 dagsböter.
HOVRÅTTENSDOMSLUT
a) Hovrätten ogillar åtalet för olaga hot, grovt brott, (åtalspunkten 1), ofredande (åtalspunkten
2) och olaga hot (åtalspunkten 3).
b) Hovrätten bestämmer med tillämpning av 34 kap. 1 § första stycket 2 brottsbalken
påföljden till 100 dagsböter å 50 kr.
c) Hovrätten förordnar att bötesstraffet ska anses helt verkställt genom den tid som
Mille Markovic har varit berövad friheten som anhållen och häktad i målet.
d) Hovrätten lämnar CMs och LVs skadeståndsyrkanden
utan bifall.
2. Beslagen ska bestå


SOLNA TINGSRÄTT
Avdelning 2
Rotel 2:3

2009-07-29
DOMSLUT
Begångna brott
1. Olaga hot

2. Olaga hot 4 kap 5 § 2 st brottsbalken
3. Ofredande 4 kap 7 § brottsbalken
4. Narkotikabrott 2 § narkotikastrafflagen (1968:64)
Påföljd m.m.
Fängelse 9 månader

Följande åtal ogillas
Olovligt innehav av kniv och farligt föremål, åtalspunkt 4


Charl*tt* M*db*m (CM) och Mille Markovic har tidigare varit gifta med varandra. De har gemensamt döttrarna ,J född den 10 1998, och L född den 2000, samt sonen G, född den 2002.
Äktenskapet upplöstes hösten 2008 och CM bor i dag tillsammans med barnen i s.k. skyddat boende.

Mille Marcovik dömdes år 1998 för grovt skattebrott och annan ekonomisk brottslighet samt brott mot vapenlagen till fängelse tre år åtta månader.
Vidare dömdes han år 2008 för b1.a. grovt skattebrott och grovt vapenbrott till fängelse två år tre månader.
Brotten hade anknytning till s.k. porrklubbar som han hade drivit och på vilka CM före den första domen hade arbetat som "manager". Även CM var i samband med båda utredningarna misstänkt för brott och under en tid berövad friheten som häktad men några åtal mot henne väcktes inte.

I Tingsrätten berättar CM
Han skrek hora'' och andra liknande skällsord och sparkade till slut omkull henne i köket, så att hon blev sittande mot en skänk intill dörren från hallen.
När hon satt där tog Mille fram en revolver och ett "skott", stoppade i skottet och snurrade på magasinet.
Sedan skrek han "din djävla fitta, din djävla hora, jag skall döda dig", satte mynningen på revolvern hårt mot hennes högra tinning samtidigt som han höll i henne med den andra handen, och tryckte av så att hon både kände och hörde hur revolvern klickande. Efter det svartnade det för ögonen på henne och hon vet inte hur hon kom därifrån.


http://www.megaupload.com/?d=BN55TQXK markovic 2.pdf
http://www.megaupload.com/?d=N5R3YVO8 markovic3.pdf
http://www.megaupload.com/?d=OYSBN0EW Markovic.pdf


Hade Mile Markovic kopplingar till Carl Serung?
Och vad har man mer för intressant om den här mannen.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-21 kl. 01:35.
Citera
2011-05-21, 15:53
  #2
Medlem
MrsMagoos avatar
Den före detta torpeden och porrklubbsägaren Mille Markovic har i över ett halvår hotat att visa upp bilder på kungen i komprometterande situationer.


Men Expressen kan i dag avslöja att bilderna sannolikt aldrig togs på svartklubben "Club Power", som Mille Markovic hävdat.
Verdandigatan i exklusiva Lärkstaden på Östermalm i Stockholm, sannolikt någon gång i början på 1990-talet.
Mille Markovic disponerade då den över 250 kvadratmeter stora etagevåningen.
En källa påstår att det är en annan känd person på bilderna och att kungen är inklippt och photshoppad!"
http://www.expressen.se/nyheter/1.24...alla-pratar-om

Kan det vara Björn B*rg som han kommer släpandes på den nerknarkade Mille.
Och tjejerna tillhör porrverksamheten?

Någon som har mer info om Club Power?


Fick sjukersättning samtidigt som han drev porrklubbar i Stockholm.
Samtidigt hade han procent på Slix Recreation AB samt Slix Recreation KB. Bolagen driver porrklubbarna Club Lady och Club Privé i Stockholm.

Mille Markovics domar
• dömdes till fängelse i nio månader i slutet av juli 2009 för två fall av olaga hot, ofredande och narkotikabrott.

• dömdes till drygt två års fängelse år 2008 för bland annat grovt skattebrott, grovt bokföringsbrott, grovt vapenbrott, narkotikabrott och häleri.

dömdes i juni 1995 till fängelse i ett år för förberedelse till utpressning samt grov skadegörelse.

dömdes till villkorlig dom år 1994 för olovligt innehav av alkoholdrycker samt försäljning av alkoholdrycker


http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid759.dbp.asp
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-21 kl. 16:23.
Citera
2011-05-21, 19:46
  #3
Avstängd
Justin.Biebers avatar
Mille har ganska bra med stålar, han är dessutom en lånehaj och framgångsrik affärsman. Man ser han ofta på cosmopol spendera en hel del.
Citera
2011-05-22, 00:30
  #4
Medlem
För mig är det ofattbart, att en av ff till boken Den Motvillig Monarken (DMM), Deanne Rauscher (DR) har samarbetat med denne man och att hans uppgifter används som källa i boken.

När Mille Markovic (MM) satt häktad i mitten av 2009 tog DR kontakt med kammaråklagare Christina Voigt som hade hand om ärendet. DR ansökte om tillstånd för att få besöka MM på häktet, för hon ville skriva en bok om honom. DR blev beviljad två besök.

I okt. samma år överflyttades MM till Mariefredsanstalten och även där besökte DR honom.
Den 29 dec. 2009 inkom sedan en stämningsansökan, (som DR hjälpt MM med) till Tingsrätten i Sthlm där MM stämde Rikspolisstyrelsen.
MM begärde då 50 miljoner i skadestånd och det för psykisk och fysiskt lidande pga sitt fängelse-straff , (Mål nr B 20894-09), den 31 maj 2010 lades åtalet ner "utan åtgärd".

DR har också arrangerat ett möte med media och MM, flera månader innan boken DMM kom ut 2010 och där även Michael Badelt (ägare till stripp clubben Privé) på Grand Hotell i Sthlm var med.
De försökte då att sälja bilder/filmer till media, på Kungen och hans bekantskapskrets, men de hade inget att visa upp, de bara pratade om att materialt fanns och var till försäljning.

DR har bevisligen haft kontakt med flera personer som avfärdar att kungen och hans vänner som utpekas i boken DMM, över huvud taget skulle varit på "Måndagsklubben på Club Power", som MM påstått till DR. Att det är rena fantasier av MM som uppkommit så sent som 2009.

Samma personer som klart och tydligt dementerar detta, de säger också, att "Måndagsklubben" aldrig haft någon stående bokning på MM:s Clubb Power, de säger, de som ingår i Måndagsklbben:
"Att de aldrig varir på MM:s Club Power". MEN detta har inte DR tagit till sig utan enbart trott och annamat det MM berättat för henne.
DR har tydligen utelämnat dessa uppgifter till DMM:s huvudff. Thomas Sjöberg och Lind & CO förlag.

Detta är för mig en gåta, att DR bara kan tro på en person som MM och inte lyssna på de som verkligen vet - Kungavännerna - utan okritiskt utgå från, vad MM försett henne med och skriva ner det i boken DMM som sanning.
MM blir ju då en av ff källa. För mig är det är totalt vansinnigt!
__________________
Senast redigerad av Moralgubben 2011-05-22 kl. 00:33.
Citera
2011-05-22, 05:53
  #5
Medlem
Vrängar'ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
alla-pratar-om[/url]

dömdes i juni 1995 till fängelse i ett år för förberedelse till utpressning samt grov skadegörelse.

dömdes till villkorlig dom år 1994 för olovligt innehav av alkoholdrycker samt försäljning av alkoholdrycker

Nu är jag långt ifrån 100 procent, men jag kastar ut lite lösa påståenden:

Din första punkt tror jag involverade B*örn Bor*. I det fallet så visade det sig att "bilderna" som skulle visas upp var manipulerade. Vilket också kastar en lång skugga över det som nu utspelar sig i pressen. Mina 50 cents ligger på att MM kontaktade friends of Knug och antydde att han hade besvärande bildmaterial. Friends of Knug blev nervösa och erbjöd pengar för materialet, detta då de visste med sig att de inte agerat helt kosher genom åren. När MM visade upp materialet insåg friends of Knug att det var skräp (dålig kvalitét och sannolikt mainpulerat) och backade ur. En besviken MM krängde sin story till tv4, som valde att blunda för det faktum att MM är en bilhandlare. Jag torgför samma teori i skvallerforumet här på fb.

Angående din andra punkt: Jag tror att den relaterar till försäljning av alkohol på Privé. Som bekant krävs ett fungerande kök för att få utskänkningstillstånd. Tyvärr mötte inte micron i stripplogen detta krav...
Citera
2011-05-22, 10:48
  #6
Medlem
pe11es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrängar'n
Nu är jag långt ifrån 100 procent, men jag kastar ut lite lösa påståenden:

Din första punkt tror jag involverade B*örn Bor*. I det fallet så visade det sig att "bilderna" som skulle visas upp var manipulerade. Vilket också kastar en lång skugga över det som nu utspelar sig i pressen. Mina 50 cents ligger på att MM kontaktade friends of Knug och antydde att han hade besvärande bildmaterial. Friends of Knug blev nervösa och erbjöd pengar för materialet, detta då de visste med sig att de inte agerat helt kosher genom åren. När MM visade upp materialet insåg friends of Knug att det var skräp (dålig kvalitét och sannolikt mainpulerat) och backade ur. En besviken MM krängde sin story till tv4, som valde att blunda för det faktum att MM är en bilhandlare. Jag torgför samma teori i skvallerforumet här på fb.

Angående din andra punkt: Jag tror att den relaterar till försäljning av alkohol på Privé. Som bekant krävs ett fungerande kök för att få utskänkningstillstånd. Tyvärr mötte inte micron i stripplogen detta krav...

Undrar om det finns ngn modig polis som vågat drogtesta snubben?
Citera
2011-05-22, 17:02
  #7
Medlem
MrsMagoos avatar
1995-06-01 Stockholms tingsrätt målnummer B11-6066-94
Mille Markovic
Svensk medborgare 1982
Tidigare medborgare i JUGOSLAWEN
Födelseort: JUGOSLAVIEN, KRAGUJEVAC


Förberedelse till utpressning samt förberedelse till grov skadegörelse.
Påföljd 1 års fängelse.
Villkorligt frihet förklaras till en tid av sex månader förverkad.


M*ller Chr*stian född 1960
Medhjälp till förberedelse till utpressning samt medhjälp förberedelse till grov skadegörelse.
Brott mot lagen om förbud beträffande viss avkodningsutrustning.
1. Villkorlig dom
2. Dagsböter.

Vid en husrannsakan i en lgh i fastigheten med adress Fyrspannsg i Hässelby påträffades bl.a. en videokamera, en bevakningskamera och flera videobandspelare.
Rummet på 15 kvm är sparsamt möblerat med säng, tv, stereo och högtalare i dessa högtalare fanns en videokamera inmonterad.
Även en mikrofon fanns i högtalaren. PÅ väggen i en högtalare satt en bevakningskamera.
I en garderob fanns engångssprutor. I ett köksskåp fanns handfängsel och fotfängsel. I ett annat skåp låg det ett åar fotbojor och 2 handfängsel, vidare i ett annat skåp fanns det läderpiskor och kondomer.
Den tekniska utrustningen var inte påslagen men dock förberedd för användning.

M*ller har installerat bevakningsanläggningen både på Fyrspannsgatan och lägenheten på Roslagsgatan.
Markovic säger att han tidigare bodde på Verdandigatana och under 1993 var utsatt för ett mordförsök därför bad han M*ller installera bevakningssystem.
Lägenheten på Roslagsg hyrdes av Milles flickvän Eri*a G*rtoft men den var i realiteten hans lägenhet.
Ibland bodde Eric*s bror i lägenheten M*rcus G*rt*ft.
Mille uppger att han är proffsboxare till yrket och tränar ibland i Stockholm.
1993 blev han dömd för brott på 1 år och 6 månader då förlorade han lägenheten på Verdandigatan och sin bil samt annat till värde av flera miljoner
1994 bad han M*ller installera ljud och bild i lägenheten och då fick han vetskap om att *rica och hennes bror va orsaken till att han blivit oskyldigt dömd och förlorat värden för flera miljoner.
Sprutorna var till för att injicera sig med B-vitamin under träningsperioder. Hand och fotfängsel samt piskor tillhör en tidigare flickvän.
Markovic förekommer i brottsregistret under nio avsnitt. Flertalet domar är våldsbrott och misshandel.

http://www.2shared.com/document/gSC9...orgDom19.html?
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-22 kl. 17:30.
Citera
2011-05-22, 17:50
  #8
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrängar'n
Nu är jag långt ifrån 100 procent, men jag kastar ut lite lösa påståenden:

Din första punkt tror jag involverade B*örn Bor*. I det fallet så visade det sig att "bilderna" som skulle visas upp var manipulerade. Vilket också kastar en lång skugga över det som nu utspelar sig i pressen. Mina 50 cents ligger på att MM kontaktade friends of Knug och antydde att han hade besvärande bildmaterial. Friends of Knug blev nervösa och erbjöd pengar för materialet, detta då de visste med sig att de inte agerat helt kosher genom åren. När MM visade upp materialet insåg friends of Knug att det var skräp (dålig kvalitét och sannolikt mainpulerat) och backade ur. En besviken MM krängde sin story till tv4, som valde att blunda för det faktum att MM är en bilhandlare. Jag torgför samma teori i skvallerforumet här på fb.

Angående din andra punkt: Jag tror att den relaterar till försäljning av alkohol på Privé. Som bekant krävs ett fungerande kök för att få utskänkningstillstånd. Tyvärr mötte inte micron i stripplogen detta krav...



Ja alkoholen på prive ska jag ta fram och kika lite närmare på.
Och lite annat som rör den här mannen.
Givetvis har man sett att det inte rör sig om några bilder av värde och min teori är att han har BB på bild eventuellt.
Sen undrar jag lite om det finns en koppling här till Serung?
Men det kanske faller på plats eftersom här.


Funderar på Mille då han viftar i media med pappersbilder?
Milan S*v* s inblandning och W*bb är ju lite knepigt kan det ha rört sig om att dessa trodde det fanns något och ville göra anspråk och att de också insåg att det inget finns.
W*bb förövrigt ser till synes ut att ha gift in sig i krögarvärlden och hans frus far är väl en hyfsat känd krögare om han får säga det själv.
Han kursade sin firma på Djursholm 2010 den här W*bb.

Skulle nu Markovic ha bilder på BB så tror jag knappast någon bryr sig och inte BB själv ens.




Citat:
Ursprungligen postat av Moralgubben
För mig är det ofattbart, att en av ff till boken Den Motvillig Monarken (DMM), Deanne Rauscher (DR) har samarbetat med denne man och att hans uppgifter används som källa i boken.

När Mille Markovic (MM) satt häktad i mitten av 2009 tog DR kontakt med kammaråklagare Christina Voigt som hade hand om ärendet. DR ansökte om tillstånd för att få besöka MM på häktet, för hon ville skriva en bok om honom. DR blev beviljad två besök.

I okt. samma år överflyttades MM till Mariefredsanstalten och även där besökte DR honom.
Den 29 dec. 2009 inkom sedan en stämningsansökan, (som DR hjälpt MM med) till Tingsrätten i Sthlm där MM stämde Rikspolisstyrelsen.
MM begärde då 50 miljoner i skadestånd och det för psykisk och fysiskt lidande pga sitt fängelse-straff , (Mål nr B 20894-09), den 31 maj 2010 lades åtalet ner "utan åtgärd".

DR har också arrangerat ett möte med media och MM, flera månader innan boken DMM kom ut 2010 och där även Michael Badelt (ägare till stripp clubben Privé) på Grand Hotell i Sthlm var med.
De försökte då att sälja bilder/filmer till media, på Kungen och hans bekantskapskrets, men de hade inget att visa upp, de bara pratade om att materialt fanns och var till försäljning.

DR har bevisligen haft kontakt med flera personer som avfärdar att kungen och hans vänner som utpekas i boken DMM, över huvud taget skulle varit på "Måndagsklubben på Club Power", som MM påstått till DR. Att det är rena fantasier av MM som uppkommit så sent som 2009.

Samma personer som klart och tydligt dementerar detta, de säger också, att "Måndagsklubben" aldrig haft någon stående bokning på MM:s Clubb Power, de säger, de som ingår i Måndagsklbben:
"Att de aldrig varir på MM:s Club Power". MEN detta har inte DR tagit till sig utan enbart trott och annamat det MM berättat för henne.
DR har tydligen utelämnat dessa uppgifter till DMM:s huvudff. Thomas Sjöberg och Lind & CO förlag.

Detta är för mig en gåta, att DR bara kan tro på en person som MM och inte lyssna på de som verkligen vet - Kungavännerna - utan okritiskt utgå från, vad MM försett henne med och skriva ner det i boken DMM som sanning.
MM blir ju då en av ff källa. För mig är det är totalt vansinnigt!


Ja det är ju en snygg källa den här MM.
Men jag undrar då vad Mille kan tänkas ha fått betalt för han gör nog inget gratis.
Än så länge ser inte källan så vidare trovärdig ut och verkar under isen.
Guds Ängel i pannan och viftandes av vaddå?

Club power är väl kanske inte det stället man först och främst filmar och fotar folk på utan den här lägenheten är väl kanske mer tänkbar.

I dag i Expressen.
Jag hade den bästa utrustningen och planerade allt i minsta detalj, säger han.
Men den före detta chefen för rikskriminalpolisen Tommy Lindström tror att Markovic ljuger.
- Han har inga äkta bilder och nu hämnas han för att han inte fick betalt, säger Tommy Lindström till Expressen.

Förutom kungen och hans vänner säger sig Markovic ha bilder på bland andra en svensk idrottsstjärna som har haft stor internationell framgång.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-22 kl. 18:04.
Citera
2011-05-22, 22:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja alkoholen på prive ska jag ta fram och kika lite närmare på.
Och lite annat som rör den här mannen.
Givetvis har man sett att det inte rör sig om några bilder av värde och min teori är att han har BB på bild eventuellt.
Sen undrar jag lite om det finns en koppling här till Serung?
Men det kanske faller på plats eftersom här.


Funderar på Mille då han viftar i media med pappersbilder?
Milan S*v* s inblandning och W*bb är ju lite knepigt kan det ha rört sig om att dessa trodde det fanns något och ville göra anspråk och att de också insåg att det inget finns.
W*bb förövrigt ser till synes ut att ha gift in sig i krögarvärlden och hans frus far är väl en hyfsat känd krögare om han får säga det själv.
Han kursade sin firma på Djursholm 2010 den här W*bb.

Skulle nu Markovic ha bilder på BB så tror jag knappast någon bryr sig och inte BB själv ens.







Ja det är ju en snygg källa den här MM.
Men jag undrar då vad Mille kan tänkas ha fått betalt för han gör nog inget gratis.
Än så länge ser inte källan så vidare trovärdig ut och verkar under isen.
Guds Ängel i pannan och viftandes av vaddå?

Club power är väl kanske inte det stället man först och främst filmar och fotar folk på utan den här lägenheten är väl kanske mer tänkbar.

I dag i Expressen.
Jag hade den bästa utrustningen och planerade allt i minsta detalj, säger han.
Men den före detta chefen för rikskriminalpolisen Tommy Lindström tror att Markovic ljuger.
- Han har inga äkta bilder och nu hämnas han för att han inte fick betalt, säger Tommy Lindström till Expressen.

Förutom kungen och hans vänner säger sig Markovic ha bilder på bland andra en svensk idrottsstjärna som har haft stor internationell framgång.

Personligen tror jag att det ff betalde till MM för hans upplysningar till boken DMM, det var DR;s besök på Mariebergsanstalten och den hjälp han fick av henne att skriva sin stämningsansökan där MM begär 50 miljoner kronor i skadestånd.
Ansökan inkom till Tingsrätten den 29 dec. 2009, Mål nr B 208 94-09

DR har ju även arrangerat ett möte med media och MM, där MM försökte sälja de bilder/filmer av Kungen och hans vänner, som han påstå sig ha i sin ägo.
Bilderna/filmerna visades aldrig på mötet, men förklarades vara mkt intima och väldigt generande för Kungen och tagna på MM:S Clubb Power, där han påstod att Kungen och hans vänner varit stamkunder. Ingen på mötet var emellertid intresserad av hans bilder/filmer.
Citera
2011-05-23, 00:15
  #10
Medlem
MrsMagoos avatar
Serungs högra hand
I ledningen för Club Privé finns ett ökänt namn, Alex*d*r Markovich, tidigare Carl Serungs högra hand, i ledningen för sexklubbarna Studio Anna och Tusen och en Natt.
Efter polisens razzia på de klubbarna dömdes han och två andra av Serungs bulvaner, bl a Serungs flickvän Gabrielle, till fängelse för skattebrott m m.
Tabu och ägdes av porrkungen Carl Serung (Carl Greger Lundin född 1958 i Uppsala)
Cabaret Royals ägare efter Serung, Tony Thorman.
Camilla Henemark XLNT Marc startar strippklubb på Royal Cabaret 1999.


Alexand*r är Milles bror.

A är folbokförd i Hägersten.
Har ett aktivt bolag Allb*lglas Las** * Aktiebolag
Han har det bolaget tillsammans med *nna-M*ria Sim*ncini född 1975 Enskede.
A är gift med Dus*ca och hon har 4 bolag

Aktiebolaget Liljeholmens Stadshotell
Lilium AB
Markovic Invest AB
Liljeholmens Vandrarhem Handelsbolag

Deras son 'är B*jan Markovic född 1986 en känd stureplansprofil och han i sin tur har 6 bolagsengagemang.
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-23 kl. 00:59.
Citera
2011-05-23, 12:35
  #11
Medlem
Vrängar'ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Funderar på Mille då han viftar i media med pappersbilder?
Milan S*v* s inblandning och W*bb är ju lite knepigt kan det ha rört sig om att dessa trodde det fanns något och ville göra anspråk och att de också insåg att det inget finns.
W*bb förövrigt ser till synes ut att ha gift in sig i krögarvärlden och hans frus far är väl en hyfsat känd krögare om han får säga det själv.
Han kursade sin firma på Djursholm 2010 den här W*bb.

Jag fortsätter min gissningslek, eftersom det enda jag har är (sannolikt) skvaller från andrahandskällor.

Kriminella har en tendens att röra sig i samma miljöer som "rik adel". Detta då det är två grupperingar som anser att ett okontrollerat sprättande av pengar är synonymt med status. Sannolikt har L*ttström lärt känna S*vo på exempelvis Sturecompagniet. I en förhandlingssituation med en kriminell kan det vara vettigt att ha en "egen" kriminell i sin ringhörna. Även om S*vo är driven i landsflykt smäller han ganska högt. Det gör inte W*bb, men iom att han har kontakt med S*vo ramlar han in på ett hörn. Och båda ser sannolikt en chans att göra en hacka.

CS kan man nog glömma. Han har fört en väldigt planerad tillvaro under radarn sedan porrkriget, och lär inte visa nyllet inom överskådlig framtid. Han jobbar nog vidare på solbränna och småklubbar (aktiviteter som med rimlig sannolikhet utspelar sig i Thailand).

Vet du om Gabriell* fortfarande sitter inne (hon borde vara släppt, men jag vet inte)?
__________________
Senast redigerad av Vrängar'n 2011-05-23 kl. 12:37.
Citera
2011-05-23, 14:29
  #12
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrängar'n
Jag fortsätter min gissningslek, eftersom det enda jag har är (sannolikt) skvaller från andrahandskällor.

Kriminella har en tendens att röra sig i samma miljöer som "rik adel". Detta då det är två grupperingar som anser att ett okontrollerat sprättande av pengar är synonymt med status. Sannolikt har L*ttström lärt känna S*vo på exempelvis Sturecompagniet. I en förhandlingssituation med en kriminell kan det vara vettigt att ha en "egen" kriminell i sin ringhörna. Även om S*vo är driven i landsflykt smäller han ganska högt. Det gör inte W*bb, men iom att han har kontakt med S*vo ramlar han in på ett hörn. Och båda ser sannolikt en chans att göra en hacka.

CS kan man nog glömma. Han har fört en väldigt planerad tillvaro under radarn sedan porrkriget, och lär inte visa nyllet inom överskådlig framtid. Han jobbar nog vidare på solbränna och småklubbar (aktiviteter som med rimlig sannolikhet utspelar sig i Thailand).

Vet du om Gabriell* fortfarande sitter inne (hon borde vara släppt, men jag vet inte)?

Nej Gabrielle är ute verkar ha 2 barn och ny snubbe,

född 1974 i Oscar är judinna.
Lew*now*tz, Suz*nne Gabrielle
Källa: Mtl Stockholm län 1981

http://www.allabolag.se/befattningsh...715ed846873ccd
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....wCrRlBhJFlvJxY
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-05-23 kl. 14:32.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback