2013-05-29, 16:20
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Tycker ändå man får utgå från att amatörer som gjort detta, en person eller flera som sysslat med detta ofta, seriemördare har nämnts, borde inte sprida runt kroppen såhär. hela upplägget känns stressigt, rörigt och amatörmässigt. sånt borde kunna lösas

Word!

GM har känt sig stressad, iaf vissa perioder under dessa veckor, och inte handlat helt rationellt.
Finns ingen riktig logik i handlandet. Men som någon skrev tidigare i tråden, vad som för oss är ologiskt och omotiverat, det kan mycket väl vara fullständigt planenligt och logiskt för GM.
Citera
2013-05-29, 16:21
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolhen
Ett rykte brukar ha någon form av sanning tror jag

Ja hörredu, stämmer nog inte alltid på FB
Citera
2013-05-29, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag har försökt att få hjälp att få tag i Team Ferrets logga för att jag ville kolla den utanför tråden, men det verkar svårt.

Är det någon som har en bild på Team Ferrets logga?

Team Ferret

http://i.imgur.com/eV23hMA.png
Citera
2013-05-29, 16:22
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Måste vara den svåraste maskningen hittills.
Räcker med att du täcker för en bokstav i varje namn och sedan skriver du vad bokstaven står för.

H*ns <- Till exempel

Säger du det så, mitt gamla konto stängdes ner då jag täckte med mindre förr.
D*v*d B*c*t*m*n

* a i a k e a
Citera
2013-05-29, 16:23
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Team Ferret

Stort tack!
Citera
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfLover
Om sen guben bott runt 12 år på annan plats, minskar nog den möjligheten.
Vilken gube? Menar du "Det var en gång en liten gube som bodde i en stube" (https://www.youtube.com/watch?v=vs5MoMSmD28)?

Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
flera unga i boden har tagit bort VB som vän på FB efter att hon försvann...Bara en känsla jag har...
Kanske de tog bort VB som vän därför att hon var hittad död? Det är inte lätt att vara vän med någon som är död.
Senast redigerad av Bish0pTh3Pimp 2013-05-29 kl. 16:37.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Team Ferret

Lite förenklat går loggan att rita med nio knivhugg.
Citera
2013-05-29, 16:24
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Men vad är ett misstänksamt beteende/utseende?
Tycker verkligen att folk här verkar ha förutfattade meningar om allt möjligt.
En person som stänger ner sin facebook/en grupp som stänger ner sin hemsida, en svartsjuk och kanske full kvinna uttalar sig dumt ang försvinnandet av hennes mans förmodade älskarinna, en vän till en tjej som försvunnit går med i en skallgång och beter sig konstigt (kan lika gärna ha varit chockbeteende), en person har svarta kläder på sig, någon visar sig inte på jobbet, någon gråter på ett visst sätt/gråter inte alls osv osv
Mycket av det här är inte misstänksamt alls i mina ögon. Det är chockade, ledsna och felaktigt utpekade människor som gör sånt. Jag har varit med om folk som har asgarvat när de sörjt sina döda vänner. Det är konstiga känslor som dyker upp under sorg. Det betyder inte att man tycker att det var roligt att någon dog. Alla reagerar på olika sätt. Någon drar till stan och super sig full och försöker leva som vanligt för att han är i förnekelse... Alla beteenden finns.
Citera
2013-05-29, 16:24
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youreallywish
Kolla bilderna! Kors i pannan osv. Plus att hon benämner sig som SATANIST i sin facebooklogg. Jag är ganska säker på att hon är iaf nära släkt med KJ och att hon även kände offret... Om hon dessitom har skrivit redan den 8/5 att offret är "DEAD" som någon påvisat så borde det vara högintressant!

Någon som kan uttala sig om hennes uttalande om att offret skulle vara "Dead" den 8/5? Länk? Källhänvisning? Jag har sett en bild på een misstänktes fb där han söp till med den ovan nämnda satanistbruden. Det var innan den stängdes ner. Då uttalade sig en förargad farmor (som jag uppfattade det) och hennes fb är:

www.facebook.com/majlis.jo*ansson.79

*=h

Någon Bodeninsatt som kan förklara släktbanden lite tydligare?

Kanske har jag missuppfattat att de är helsyskon. Men då borde de vara halvsyskon alt. kusiner. De tillhör iaf samma umgänge och den mördade har kopplingar till dem!

Min känsla säger mig att den misstänkte som verkar ha en aspergerdiagnos är helt besatt av just döden och dödandet i sig. Att han har en aspergerdiagnos och har just det specialintresset skapar en farlig kombination, SÄRSKILT i samband med berusning av div slag. Jag är insatt i detta med diagnoser och jag vill absolut inte missuppfattas med att jag skulle mena att aspergare är lika med känslokalla mördare. Men med detta specialintresse den misstänkte har... som han kanske även delar med satanistbruden... vill jag mena att han är mycket trolig som gärningsman. Har han dessutom styckat sin hund som folk säger att han själv påstått. Så har han även ett intresse för att stycka varelser. Det spelar ingen roll om han inte mördade hunden.. det är mycket sjukt att stycka sin döda hund oavsett.

Kan förklara släktskapet: Helt jävla obesläktade
Citera
2013-05-29, 16:26
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Lite förenklat går loggan att rita med nio knivhugg.

Hade varit en syn. En inristad stjärna med fyra illrar på bröstet
Citera
2013-05-29, 16:27
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Stort tack!

När du ändå är inne på loggor, bild 77 och 86, https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.optical-supreme.com%2Fbilder%2Fspel%2FFA%2Fgallery%2F

Vet vi vad det är, vems standar?
Citera
2013-05-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youreallywish
Kolla bilderna! Kors i pannan osv. Plus att hon benämner sig som SATANIST i sin facebooklogg. Jag är ganska säker på att hon är iaf nära släkt med KJ och att hon även kände offret... Om hon dessitom har skrivit redan den 8/5 att offret är "DEAD" som någon påvisat så borde det vara högintressant!

Någon som kan uttala sig om hennes uttalande om att offret skulle vara "Dead" den 8/5? Länk? Källhänvisning? Jag har sett en bild på een misstänktes fb där han söp till med den ovan nämnda satanistbruden. Det var innan den stängdes ner. Då uttalade sig en förargad farmor (som jag uppfattade det) och hennes fb är:

www.facebook.com/majlis.jo*ansson.79

*=h

Någon Bodeninsatt som kan förklara släktbanden lite tydligare?

Kanske har jag missuppfattat att de är helsyskon. Men då borde de vara halvsyskon alt. kusiner. De tillhör iaf samma umgänge och den mördade har kopplingar till dem!

Min känsla säger mig att den misstänkte som verkar ha en aspergerdiagnos är helt besatt av just döden och dödandet i sig. Att han har en aspergerdiagnos och har just det specialintresset skapar en farlig kombination, SÄRSKILT i samband med berusning av div slag. Jag är insatt i detta med diagnoser och jag vill absolut inte missuppfattas med att jag skulle mena att aspergare är lika med känslokalla mördare. Men med detta specialintresse den misstänkte har... som han kanske även delar med satanistbruden... vill jag mena att han är mycket trolig som gärningsman. Har han dessutom styckat sin hund som folk säger att han själv påstått. Så har han även ett intresse för att stycka varelser. Det spelar ingen roll om han inte mördade hunden.. det är mycket sjukt att stycka sin döda hund oavsett.

Snälla försök läsa vad vi skriver.

Vad är det du inte förstår när alla skriver "DEM ÄR INTE SLÄKT"? Samt Boo-Boo är en seriefigur. Hur får du det till att hon skrivit att offret är "DEAD"? Jag brister snart.

Bilden du hänvisar till när han skriver "syrran". Den tjejens smeknamn var syrran.
Samt att den bilden på facebook du menar, hade kommentaren "du har ingen syster".

Läs tråden förihelvetet, detta är avklarat för tusen sidor sedan. Du kan inte helt sonika komma och lägga ut vem som helst här som har svarta läppar och säga att det är släkt till KJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in