2013-05-29, 15:51
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Tackar. Hon är född 1966, tror i Överluleå församling (?), som ligger i Boden. Lämnade Norrland 4 år gammal, återflyttade till Boden 24 år gammal.
Om du bara går på PeterNosters data för den slutsatsen, så riskerar du komma vilse. Hans uppgifter kommer med all sannolikhet, givet årtalen, från CD-skivorna Sveriges befolkning, som listar den i Sverige mantalsskrivna befolkningen en gång varje decennium, jag tror det är i oktober 1969/1970/1980 etc.

Om AN är född i Överlule, så flyttade hon alltså med sina föräldrar till Stockholm någon gång mellan 1966 och 1970, bodde sedan i Stockholm till 1980, och lämnade Stockholm för att - direkt eller via någon icke redovisad anhalt - bosätta sig i Boden någon gång mellan 1980 1990 - dvs när hon var mellan 14 och 24 år gammal. Det känns rimligast med andra delen av decenniet, alltså då hon var mellan 19 och 24.
Citera
2013-05-29, 15:51
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
När man läser/tittar på Aftonbladets artikel/bilder reagerar man på två saker; jackan tycks ha kraftiga besudlingar, den kan vara antingen VBs eller GMs. Polisen tycks dessutom hålla i jackan utan skyddshandskar!

Har inte polisen gått igenom hela ödehuset? Tycker det är märkligt att det ligger kvar så mycket skräp.

Precis, och en av hundarna springer på jackan. Suck!
Citera
2013-05-29, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Nu kanske jag blir lite off-topic och raderad, men jag måste ju bara påpeka att det finns en skrälldus thailändare i södra Thailand som är muslimer vilket nästan orsakat inbördeskrig. Jag ska bespara er historien.
Man brukar väl säga att ungefär 95 % av Thailändarna är buddhister, men att islam är den religion som ökar mest. Trots det tycker jag det verkar långsökt att man när man mördar en Thai-svenska i Sverige hugger av en hand för att skylla på muslimer.
Citera
2013-05-29, 15:54
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta är helt klart värt att kolla upp!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Tänk om det är hela jävla softairgun gänget då ?
Dom var ju ut där på lördagen 4 om jag förstått det rätt..

Kan någon bekräfta att dom hade en match" på lördagen el ev Söndagen

Än mer intressant om dom haft matchen kring området vid "åberget" eller vad det nu hette, där vart telefonsignalen täckte.

Vem vet om hon vr klädd som hon var för att KJ övertalat henne att följa med laget ut i skogen (bli smutsig=mjukisk kläder) och sedan har 1- 2 st från laget eller allihopa" (oklart hur många som deltagit)
Haft sina perversa gemensamma drömmar uppfyllda där i skogen..

Där av inget resultat/ fynd i KJs lägenhet idag efter genomsökning

–—————

Ja o ps någon i softgun gänget har hållt på tjata den 18 maj till KJ på ett forum om nån jävla spade
- kib*a kib*a
Vet tog du vägen egentligen xxxxxxx
Du lånade ju min spade, bla bla.

Nå jävla tjat om en spade, fattar inte om han är ironisk.. Mkt mkt sjukt.

Och PS VAR DET INTE DEN 18 maj fyndet GJORDES ?
Skryter dom mellan varandra i koder ?

Är det bekräftat att de spelade lördagen den 4:e, vet vi när de spelade den dagen? Det vore intressant att veta för att jämföra med tiden då VB sägs blivit upplockad av KJ.
Citera
2013-05-29, 15:55
Medlem
succubusans avatar
VB har kommenterat den där Josef*ns facebook bilder men det säger ju ingenting.
Citera
2013-05-29, 15:56
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
MEN FÖR HELVETE!
Det är inte KJ's syster.
Den där tjejen bor 50mil IFRÅN Boden och hon råkar dela samma efternamn.
Är alla som heter Johansson släkt med varandra?!

Snacka om att skapa rykten..

Tror han gjorde kopplingen för hennes kille bor i Boden gått i skolan där & har några gemensamma thai vänner på FB som VB hade dock va dom inte vänner med varandra vad jag kan se & ska vi kolla upp boden bor kan vi ju undra var denna killen höll hus den 4-5 maj han verkar ju mer lagd åt satanist hållet eller va man ska säga än va KJ gjorde så så långsökt e det inte, Sen om hen hade läst tråden hade hen vetat att KJ inte har nån syster så hade den "kopplingen" inte behövt komma fram eftersom den inte stämde, Men hennes pojkvän kanske ska kollas upp...
Citera
2013-05-29, 15:56
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Nej, hon är född i Maria Magdalena församling, Stockholms stad, Uppland. Åtminstone säger papperen det. Samma gäller för hennes 1 år yngre syster.
Intressant. Maria Magdalena församling ligger på Söder, och ligger följaktligen i Södermanland, inte i Uppland. Men OK, då var Cinnabar:s uppgift om Överluleå osäker.
Citera
2013-05-29, 15:59
Medlem
Mouchinos avatar
Måste länka detta inlägg

Ursprungligen postat av Akrobaten0808
O HERREGUD.

KJ känner till alla forten och skjutbanorna och bergen runt om i Boden.
Han har sysslat med softairgun spelen med sitt lag
Team Ferres i flera år. Det finns hundratals bilder med han o hans lag
I skogarna runt dessa områden, och olika fort.
FÖR ER SOM HAR MISSAT SÅ HAR TEAM FERRES MED KJ SPELAT
LÖRDAGEN 4 maj. - då troligtvis vid rödbergfortet (osäkert) , men detta
Fort ligger inte så långt från KJ och i anslutning till den mast
Vart VBs mobilsignal senast uppfattats..
Citera
2013-05-29, 15:59
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
50 mil? Är du säker? Det är inte någon syster, men står på den facebooken "lives in Gunnarsbyn".

Hon är bodensare, Gunnarsn ligger i Bodens kommun.

Men hon är iaf inte släkt med KJ
Citera
2013-05-29, 16:01
Medlem
AlfLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Nej, men det kan ju ha funnits en jordbruksfastighet i farfars ägo, trots att han inte var skriven där.
Har för mig att han bodde i lgh sen början på 2000-talet.

Kan ju finnas men kanske inte så troligt om familjen har sommarställe och hus. Om sen guben bott runt 12 år på annan plats, minskar nog den möjligheten.

Polisen borde ju ha koll på alla fastigheter som ägs i familjen.
Citera
2013-05-29, 16:01
Bannlyst
Någon som vet vilken adress KJ familjehem har?
Citera
2013-05-29, 16:02
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
50 mil? Är du säker? Det är inte någon syster, men står på den facebooken "lives in Gunnarsbyn".

Menade såklart 5mil
Soz alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in