2013-05-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterslittledoug
någon som luskat fram vad real fick för carvalho, inte sett några siffror..

Han lämnade som free agent.

Senaste om Monaco:
Citat:
Monaco are in principle banned from Ligue 1 unless they move their tax residence to France.

Läs mer på: http://www.guardian.co.uk/football/blog/2013/may/28/monaco-100m-transfers-ligue-1-ban
2013-05-28, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Butterslittledoug
någon som luskat fram vad real fick för carvalho, inte sett några siffror..
Carvalho gick som bosman..Alltså gratis.
2013-05-28, 22:47
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Är det bara jag som inte tycker Agger bör vara självskriven som mittback, hans fjolårssäsong var bedrövlig och jag ser gärna att man tar och provar andra alternativ b.la Skrtel / Toure

Skrtel var väl fruktansvärt usel, och Agger var (de gångerna jag såg honom ska sägas) ytterst medioker.

Tycker det känns som en väldigt vettig värvning av Liverpool. Visst, ingen världsspelare, men han visade väl upp i flertalet matcher under våren att han fortfarande är en duktig mittback. Kan inte se att någon annan i laget skulle vara speciellt mycket bättre på den positionen.
2013-05-28, 22:47
Medlem
Shit vad glada Liverpool-fansen blev för en avdankad mittback.
2013-05-28, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Shit vad glada Liverpool-fansen blev för en avdankad mittback.

Jaså är vi? Du vet tydligen mer än vi andra.
2013-05-28, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Är det bara jag som inte tycker Agger bör vara självskriven som mittback, hans fjolårssäsong var bedrövlig och jag ser gärna att man tar och provar andra alternativ b.la Skrtel / Toure

Både Agger och Skrtel var rätt så usla den här säsongen men får inte heller glömma att hela försvarsspelet såg uselt ut i början, blev bättre. Verkar vara Brendans svaga punkt. Skrtel var hur grym som helst förra säsongen och denna satt han bänkad ofta. Kan förändras snabbt.

Hoppas på en till mittback samt att Skrtel inte lämnar, sen kan man ju använda både Wisdom och Kelly som mittbackar.
2013-05-28, 23:20
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag kan verkligen inte minnas att Thiago haft #4...

Har han aldrig haft heller.

Någon som har hört något nytt om Kevin de Bruyne?

Jag utgår från att Eriksen kommer att gå till Dortmund men vad tror ni händer med KdB?

Och vad fan hände med Andre Schurrle? Är han klar för Chelsea eller vart tog den dealen vägen?
2013-05-28, 23:35
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Allt beror nästan alltid på vad spelaren VILL, vill spelaren byta lag så blir det oftast så till slut. Nu vet jag inte Luiz lön i Chelsea men antagligen kan han få aningen högre i Barcelona, Barcelona är bättre än Chelsea, Spela med världens bästa spelare, flera brasilianska landsmän i Alves, Neymar, Adriano, Bättre klimat/väder, kultur som är mer lik den han är van vid osv. What's not to like?

Fast har du ens sett hur aktiv Luiz är på sociala medier där han hyllar Chelsea och visar sin kärlek till fansen? Flera ur personalen samt fans är överens om att det är en blivande kapten.
2013-05-28, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX

Senaste om Monaco:

Läs mer på: http://www.guardian.co.uk/football/blog/2013/may/28/monaco-100m-transfers-ligue-1-ban

Ska bli kul om Monaco skiter totalt i Ligue 1s direktiv sen blir tvångsnedflyttade till Ligue 2 (eller längre ner). Moutinho, Falcao och alla andra värvningar i div 2.
2013-05-28, 23:49
Medlem
tomatpojkens avatar
Fan asså liverpool skulle sålt Skrtel förra säsongen när city ville ha han, känns som han har tappat hälften av sitt värde nu
2013-05-28, 23:52
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX

Senaste om Monaco:

Känns väldigt konstigt att man inte väntade med satsningen till man fick klartecken med hur det ser ut inför nästa säsong.
2013-05-28, 23:59
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Har han aldrig haft heller.

Någon som har hört något nytt om Kevin de Bruyne?

Jag utgår från att Eriksen kommer att gå till Dortmund men vad tror ni händer med KdB?

Och vad fan hände med Andre Schurrle? Är han klar för Chelsea eller vart tog den dealen vägen?

de Bruyne var ju en spelare Leverkusen ville ha, släpper man Schürrle behövs förstärkning.
Senast redigerad av dippsi 2013-05-29 kl. 00:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in