2013-05-28, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Vad garvar du åt?,

Med tanke på hur jävla värdelös Agger ha varit så välkomnar jag den här värvningen.

Det lät på dig som att ni hade gjort någon sorts supervärvning här. Kolo är långt ifrån vad han har varit. Tveksamt om han ens kan ersätta Carragher (som han förmodligen är tänkt att göra) i dagsläget.

Han var borta i 6 månader pga dopningsavstängning (käkat fruns bantningspiller) och kom tillbaks i riktigt dålig form.

Men han kan nog bidra till en skön stämning i omklädningsrummet åtminstone.
2013-05-28, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det lät på dig som att ni hade gjort någon sorts supervärvning här. Kolo är långt ifrån vad han har varit. Tveksamt om han ens kan ersätta Carragher (som han förmodligen är tänkt att göra) i dagsläget.

Han var borta i 6 månader pga dopningsavstängning (käkat fruns bantningspiller) och kom tillbaks i riktigt dålig form.

Men han kan nog bidra till en skön stämning i omklädningsrummet åtminstone.

Klart han inte är nåt superförvärv men han är riktigt bra i sina bästa stunder.
2013-05-28, 19:52
Medlem
Salamancas avatar
Så då var Kolo klar då... Ja han lär väl bli 3:e mittback bakom Agger + ett annat nyförvärv. En helt ok värvning med tanke på att mittbacksplatsen behövs förstärkas rejält och han ändå är en "PL-proven" truppspelare.

EDIT: Ryktas även att Liverpool lag ett €15m-bud på Lyons Clement Grenier.
Senast redigerad av Salamanca 2013-05-28 kl. 19:58.
2013-05-28, 20:41
Medlem
Hoppas på något tungt nyförvärv till City, en övergång med Isco skulle inte varit fel.

Konstigt att ingen hugger på Cagliaris Marco Sau..
2013-05-28, 20:43
Medlem
snillet_1s avatar
Carvalho ska vara klar för Monaco. Fan vad de värvar.
2013-05-28, 20:57
Medlem
EdHardys avatar
Kolo Toure, härlig ersättare till Carra! Blir nog bra
2013-05-28, 21:02
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag kan verkligen inte minnas att Thiago haft #4...

Han skulle om jag minns rätt fått det den säsongen Fabregas kom, vet inte om han hann använda tröjan i någon träningsmatch.

Vore på ett sätt lite kul om han gick till United - bara för att få se reaktionerna från alla som raljerar över att de som har koll på honom håller honom högt. Fast jag hoppas ändå att han stannar och får större förtroende i Barcelona. Han är en helt annan spelartyp än Xavi, men de borde rotera mycket mer mellan dem, speciellt med tanke på att Xavi spelat halvskadad.
2013-05-28, 21:17
Medlem
Det ska bli intressant att se hur araberna som rattar PSG väljer att agera nu när Monaco har inlett en satsning som får deras eget lilla hopplock av Serie A-spelare att blekna rejält. Det är ju upplagt för en riktigt maktkamp där om Qatar väljer att matcha ryssens insats (+ de miljontals euron extra som de måste betala i skatt). Först och främst måste man väl dock lösa tränarfrågan.
2013-05-28, 21:52
Medlem
Franska ligan är i mina ögon onekligen roligare med två såna här supersatsningar.
Även fast PSG's satsning känns roligare än Monaco, eftersom det är just Paris och Paris förtjänar ett bra fotbollslag.
Men ändå.

Har någon någon idé hur Valencias speltrupp ser ut? Kan man få behålla sina spelare eller hänger det mesta på CL tror ni? Jag tänker på en sån som Soldado som jag gärna ser stanna i Valencia. Detsamma med BANEGA.

Dessutom. Hur ligger det till i Sevillas trupp? Är Jesus Navas helt klar för City? Och hur ser Negredos situation ut?

Jag tycker att det är konstigt att inte fler rycker i Negredo och Soldado. Riktigt bra målskyttar.

Adil Rami i Valencia? Är någon ute efter honom? Riktigt bra stabil back.
Senast redigerad av Obscene1 2013-05-28 kl. 21:55.
2013-05-28, 22:08
Medlem
någon som luskat fram vad real fick för carvalho, inte sett några siffror..
2013-05-28, 22:39
Avslutad
Är det bara jag som inte tycker Agger bör vara självskriven som mittback, hans fjolårssäsong var bedrövlig och jag ser gärna att man tar och provar andra alternativ b.la Skrtel / Toure
2013-05-28, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Hur tror ni bayerns uppställning ser ut nästa år?

Det bekräftades i polsk tv att lewandowski var så gott som klar för Bayern, idag. Inte 100 klart dock men allt tyder på det. Vem ersätter man honom med?
Tror det blir Dzeko om han inte drar till Napoli.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in