2013-05-28, 20:19
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillige
trött som fan glömde det viktiga... nämen tänkte 50mg dboll sen köra 8-10v på testot.

är det din första kur tycker jag det är för höga doser.
propp Only tycker
Citera
2013-05-28, 20:28
Medlem
pilliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
är det din första kur tycker jag det är för höga doser.
propp Only tycker

okej, får bli så men en spontan fråga som jag kan hitta lätt genom att söka, när börjar man tjäna av testo p , och nolva 2 veckor innan sista inject så dra jag 60mg sen fortsätter jag med 20 sounds good ?

tack för tipset!
Citera
2013-05-28, 21:59
Medlem
Citat:
okej, får bli så men en spontan fråga som jag kan hitta lätt genom att söka, när börjar man tjäna av testo p , och nolva 2 veckor innan sista inject så dra jag 60mg sen fortsätter jag med 20 sounds good ?

tack för tipset!
Propp märker du nog av på 1v skulle jag säga, började trycka prop för första gången i fredags och märker redan av det. Dock la ja 200mg de första 2 dagar å kör 80mg ed nu.. Varför skulle du lägga in nolva 2v före sista sticket!? Spara dem till pct eller att du får känningar.
Citera
2013-05-28, 22:34
Medlem
Bombardinis avatar
Man brukar säga att man ska ligga på ett kaloriunderskott runt -500kcal om dagen under deff. Men med AAS med i bilden borde man väl kunna gå betydligt lägre och fortfarande förbränna fett och inte muskler?

Verkar ett underskott på 1000kcal rimligt, eller är det att ta i? Vad har ni för erfarenheter?
Citera
2013-05-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Man brukar säga att man ska ligga på ett kaloriunderskott runt -500kcal om dagen under deff. Men med AAS med i bilden borde man väl kunna gå betydligt lägre och fortfarande förbränna fett och inte muskler?

Verkar ett underskott på 1000kcal rimligt, eller är det att ta i? Vad har ni för erfarenheter?

Beror helt på utgångsläget. Ju högre fettprocent, desto större underskott, och vice versa.
Citera
2013-05-28, 23:38
Medlem
Tänker ge mig på en längre testo kur allt från 12-20 månader ska börja på lågdos och sluta kuren vid 750 mg ungefär har jag tänkt mig. Jag har alltid velat testa Deca men inte vågat pga den långa nedstängningen men om vi säger såhär jag kör deca de tre första månaderna på kuren och sen ligger jag på testo 15-18 månader efter (bara testo alltså). Då är jag ju inte decanedstängd under den tiden och när jag lägger av med kuren så har deca gått ur kroppen och då kan jag köra en powerpct och inte ha så jävla stor nedstängning. Vet att en sådan lång kur kommer stänga ner mig rejält ändå men fungerar det jag säger?
Citera
2013-05-29, 00:08
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Beror helt på utgångsläget. Ju högre fettprocent, desto större underskott, och vice versa.

Men det är inte fel att säga att AAS tillåter ett större kaloriunderskott? Exakt hur mycket beror på utgångsläget, som du säger.
Citera
2013-05-29, 14:24
Medlem
Kommer gå på en dbol kur only 20/50 om någon vecka. Men tänkte beställa hem en kur till som ska börjas i höst/vinter. Så behöver lite tips.

Tänkte köra testo E eller D i ca 20veckor med oxar och sen mot våren byta till testo p och kanske något annat.

Vad tror ni om testo d?
50/50 på oxar?
Finns det något annat man kan lägga in?

Mvh
Citera
2013-05-29, 18:21
Medlem
pilliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Propp märker du nog av på 1v skulle jag säga, började trycka prop för första gången i fredags och märker redan av det. Dock la ja 200mg de första 2 dagar å kör 80mg ed nu.. Varför skulle du lägga in nolva 2v före sista sticket!? Spara dem till pct eller att du får känningar.

blev lite skriv fel menade efter sissta sticket...
Citera
2013-05-29, 18:43
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
blev lite skriv fel menade efter sissta sticket...

det är ju ännu värre....
Citera
2013-05-29, 18:51
Medlem
små luftbubblor/blod i pumpen

Ibland när jag satt en stick i skinkan, så kan ibland finnas spår av lite blod i pumpen/nålen. har jag gjort fel eller? är det farligt? lika så minimala jag menar minimala luftbubblor, händer allt som oftast. Men sätter jag den i axlen så blir det aldrig blod, men dock en jävla värk som gör att jag absolut inte kan träna något som involverar axeln..har aldrig direkt brytt mig men idag kom det lite extra blod som gjorde mig lite orolig..tyckte endå jag fick ett jävligt fint stick, haha
Citera
2013-05-29, 18:52
Medlem
Är helt normalt. Inget att oroa sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in