• 1
  • 2
2013-05-28, 18:50
Bannlyst
-Kära grannar som bänger med källardörren! Er förstföddas avhuggna huvud skulle utgöra en bra och billig dörrstopp...

-Ända sedan jag såg Bear Grylls göra det i ett TV-program har jag undrat om det verkligen smakar så äckligt att dricka urin. Vad tror ni dörrsmällande grannar med avsaknad av grovmotorik?

-Kära grannar. Länge har jag önskat lära mig den ädla konsten att slå i källardörrar så att det stör maximalt. Skulle ni kunna ta mig under era vingar och lära mig allt ni kan? Armen funkar OK men jag behöver en van dörrsmällares tips på hur jag ska använda handleden (det är svårt att få till "knycken"). Kontakta mig genom att rista in ert svar i ett roadkill och spika upp det på dörren. Jag är ledig varje dag mellan 22.00-06.00

-Kan den som bänger med dörren sluta med det? Jag är dörrsmällofil och det är oerhört svårt för mig att koncentrera mig när jag bara vill hoppa på dig naken och piska dig med mitt stånd. XOXO

-En gång för länge sedan, i ett land långt långt borta...SLUTA SMÄLL MED DÖRREN FÖRIHELVETE ABOOUUU JAG SKA GÖRA KAOZ!!!

/Vem jag är? Kan det vara Hitler?
Citera
2013-05-28, 19:40
Jag har skrivit 2 tjuriga lappar i min trappuppgång...

1. Vem är den jävla psykopaten som alltid drar sina nycklar i trappräcket, så att det dånar i våra lägenheter? Du kan få hjälp på 0XXX-XXXXX (numret till psykakuten).

2. Tror ni inte att jag känner att det luktar cannabis här? Sluta rök cannabis i hissen! Annars blir ni som denna man! (O så en bild på islamic rage boy).
Citera
2013-05-28, 22:04
Medlem
Rasandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
-Kära grannar. Länge har jag önskat lära mig den ädla konsten att slå i källardörrar så att det stör maximalt. Skulle ni kunna ta mig under era vingar och lära mig allt ni kan? Armen funkar OK men jag behöver en van dörrsmällares tips på hur jag ska använda handleden (det är svårt att få till "knycken"). Kontakta mig genom att rista in ert svar i ett roadkill och spika upp det på dörren. Jag är ledig varje dag mellan 22.00-06.00

Bästa jag läst på länge! Min humor till hundra procent. Tack för den.
Citera
2013-05-29, 05:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
-Kära grannar som bänger med källardörren! Er förstföddas avhuggna huvud skulle utgöra en bra och billig dörrstopp...

-Ända sedan jag såg Bear Grylls göra det i ett TV-program har jag undrat om det verkligen smakar så äckligt att dricka urin. Vad tror ni dörrsmällande grannar med avsaknad av grovmotorik?

-Kan den som bänger med dörren sluta med det? Jag är dörrsmällofil och det är oerhört svårt för mig att koncentrera mig när jag bara vill hoppa på dig naken och piska dig med mitt stånd. XOXO

-En gång för länge sedan, i ett land långt långt borta...SLUTA SMÄLL MED DÖRREN FÖRIHELVETE ABOOUUU JAG SKA GÖRA KAOZ!!!

/Vem jag är? Kan det vara Hitler?

dörrsmällofil haha
Citera
2013-05-31, 09:40
Medlem
Uncle Dukes avatar
Man ska helst verka lite labil:

Hörru din JÄVLA TATTARE som smäller i dörrar! Har du inget liv eller? Det finns folk här i huset som försöker sova, fattaru ditt ÄCKLIGA JÄVLA SVIN eller ska jag behöva gå till handgripligheter? Jag vet var dina barn bor, din smutsiga hund! Känner du till begreppet halal-slakt, ditt jävla miffo? SLUTA SMÄLLA I DÖRRN!

Tack på förhand!
Citera
2013-05-31, 15:06
Medlem
Fy på dig som smeler i dörrarna! Varje gång blir pappa arg och gör mig illa. Snälla hjälp sluta.
Citera
2013-05-31, 16:26
Medlem
Memnoks avatar
Sluta smäll i dörrarna era djävla småkukade backstugesittare!!!! Fortsätter ni störa mig skall jag fanimej våldta era katter och hälla Leif "loket" Olssons sperma genom era brevinkast och bajsa på motorhuven till era bilar. Jag har suttit inne för grov misshandel och skulle gärna göra det igen om det är priset jag måste betala för lite djävla tystnad!!!

Med vänliga hälsningar och hopp om bättring,
*din grannes namn*
Citera
2013-05-31, 17:42
Bannlyst
Om dem har en kompost så säg att innehållet där snart kommer bestå av smält föda också.
Citera
2013-05-31, 17:55
Medlem
hundsatans avatar
Nästa som smäller i dörren måste suga av Kalle under pistolhot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in