Citat:
Ursprungligen postat av
clenkey
Kom ihåg nu det var deras argument inte mina.
Jag försökte åtminstone förklara fördelen med att använda sig av en fyrkärningprocessor, samt att om man ska gå på det som står på pappret så är S4an överlägsen kontra en iPhone 5'a.
Om du/ni andra i tråden har några riktigt bra motargument, så får du mer än gärna berätta dem för mig så kan jag försöka bräcka dem imorgon bitti.
Du kan säga att känsla inte har något med funktion att göra. Iphone4 och 4S känns väldigt gedigna och bra, men de går sönder överlägset mest av alla moderna telefoner.
Att man inte behöver en fyrkärnig processor är inget argument, isf "behöver" man inte kunna göra annat med en telefon än att ringa å skicka sms. Att hävda att något inte behövs bara för att man själv inte har eller använder något är bara patetiskt.
Dra hem quickpic och testa hur det funkar. Fungerar bra på min s4:a iaf.
tiltningen har du redan fått tips om, men att de börjar dra upp sådant som "fördelar" för iphone är bara ett tecken att de inte har mycket att komma med längre.
Du kan skryta om dina bättre skärm, kamera, visa snabbkontroller i notifikationsfältet, lägg ut en genväg till någon inställning, använd vilken mp3:a som helst som ringsignal, visa hur widgets verkligen skall fungera, dra igång ett videoklipp å dra ut picture in picture å sms:a någon av dem samtidigt, dela en position från maps via whats app m.m m.m m.m m.m m.m
Så kan de gå å lägga sig sen.