2013-05-28, 15:10
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
David De Gea och Thiago flirtar vilt på Twitter just nu.. Har de fått reda på något?

Jag läste något rykte tidigare idag att Thiago skulle kunna vara på G till Man United. Jag är inte insatt alls i om detta skulle vara möjligt eller om det finns någon substans i det, men det lilla jag har sett av Thiago så känns det spontant som en spelartyp jag hade välkomnat.
2013-05-28, 15:16
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag läste något rykte tidigare idag att Thiago skulle kunna vara på G till Man United. Jag är inte insatt alls i om detta skulle vara möjligt eller om det finns någon substans i det, men det lilla jag har sett av Thiago så känns det spontant som en spelartyp jag hade välkomnat.

Annars är det ju inte någon hemlighet att Barcelona är ute efter en ny målvakt, och den framtida landslagsmålvakten känns väl som ett naturligt val?
2013-05-28, 15:30
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Annars är det ju inte någon hemlighet att Barcelona är ute efter en ny målvakt, och den framtida landslagsmålvakten känns väl som ett naturligt val?

Jag det finns en ganska stor risk för just den utgången.. Valdes drar till Monaco.. Hoppas dock att Barca får betala bra jävla mycket för DDG.

Dock läste jag precis att Thiago fick lämna över sitt nummer när Fabregas kom... Nu måste han göra det igen när Neymar kommer.. Dvs han är inte längre önskvärd. Bilden ska tydligen vara ett "fuck off" till Barca.
Senast redigerad av kerano 2013-05-28 kl. 15:35.
2013-05-28, 16:15
Medlem
Hur tror ni bayerns uppställning ser ut nästa år?

Det bekräftades i polsk tv att lewandowski var så gott som klar för Bayern, idag. Inte 100 klart dock men allt tyder på det. Vem ersätter man honom med?
2013-05-28, 16:26
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Äh, Man United värvade DDG som långvarig ersättare till VDS och jag tror knappast de har planer på att sälja honom, speciellt inte efter förra säsongen.
2013-05-28, 16:30
Medlem
Skranks avatar
David de Gea har tidigare sagt att "Madrid är min stad" på frågan om han kan tänka sig spela i Barcelona. Han är född och uppvuxen i Madrid och lämnar han United i framtiden så tror jag det blir för att ersätta Casillas. Om han nu kan tänka sig spela för Real då han är en Atletico-supporter och fostrad i deras ungdomsakademi.

Hur som helst så tror jag inte han går till Barcelona i sommar men man vet väl aldrig.

Thiago har ryktats till United nu ett tag och ska tydligen ha blivit av med sitt tröjnummer till förmån för Neymar?
Något som bara spär på ryktena.
Var ju en supertalang för några år sedan men har han inte stått still i utvecklingen? Har inte blivit riktigt övertygad om hans talang de gånger jag sett honom men han kanske skulle passa bättre i PL och på Uniteds mittfält. Fabregas har ju inte heller varit riktigt 100-procentig i Barca men var helt överjävligt bra i Premier League.
2013-05-28, 16:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ni som har sett monacos "drömm elva" , hur skulle det gå mot psg tror ni?
2013-05-28, 16:47
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
David de Gea har tidigare sagt att "Madrid är min stad" på frågan om han kan tänka sig spela i Barcelona. Han är född och uppvuxen i Madrid och lämnar han United i framtiden så tror jag det blir för att ersätta Casillas. Om han nu kan tänka sig spela för Real då han är en Atletico-supporter och fostrad i deras ungdomsakademi.

Hur som helst så tror jag inte han går till Barcelona i sommar men man vet väl aldrig.

Thiago har ryktats till United nu ett tag och ska tydligen ha blivit av med sitt tröjnummer till förmån för Neymar?
Något som bara spär på ryktena.
Var ju en supertalang för några år sedan men har han inte stått still i utvecklingen? Har inte blivit riktigt övertygad om hans talang de gånger jag sett honom men han kanske skulle passa bättre i PL och på Uniteds mittfält. Fabregas har ju inte heller varit riktigt 100-procentig i Barca men var helt överjävligt bra i Premier League.

Var inte Thiago världens mest lovande spelare och var en mix av Deco/Ronaldinho, fast mycket bättre?

Egna lags supportrar som ska bedöma ungdomsspelare bör man alltid ta med en rejäl skopa salt.

Jag kan ärligt talat inte bedöma honom, men är han kvick i sidled (likt David Silva)?
2013-05-28, 16:49
Medlem
slaskmaskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ni som har sett monacos "drömm elva" , hur skulle det gå mot psg tror ni?

Lär ta ett tag att spela ihop den och få den att funka, tror jag.
2013-05-28, 16:53
Medlem
Finns det någon sida där man kan se bekräftade övergångar i dom största ligorna?
2013-05-28, 16:59
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brinba
Finns det någon sida där man kan se bekräftade övergångar i dom största ligorna?

http://www.transfermarkt.co.uk/en/statistiken/startseite/transfers.html
2013-05-28, 17:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Jag det finns en ganska stor risk för just den utgången.. Valdes drar till Monaco.. Hoppas dock att Barca får betala bra jävla mycket för DDG.

Dock läste jag precis att Thiago fick lämna över sitt nummer när Fabregas kom... Nu måste han göra det igen när Neymar kommer.. Dvs han är inte längre önskvärd. Bilden ska tydligen vara ett "fuck off" till Barca.
Jag kan verkligen inte minnas att Thiago haft #4...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in