Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Att VB skulle ha bott 70+ mil från mig? Skulle inte tro det eftersom det är 10- mil från mig.
Förlåt, skulle ha frågat vart du bodde först..?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Så man får inte uttrycka en åsikt om att man tror att en saknad person är död? Ärligt talat tror jag nog att Polisen också utgick från att hon var död när de påbörjade eftersöken. Har man varit borta ett tag så är det faktiskt så att de allra flesta är rätt säker på att man är död.
Jomen, du måste väl förfan se skillnaden?!
Man skriver INTE på MPS Facebooksida att BO är död, det gör man fan bara inte och framförallt inte på BO's mammas inlägg. Sedan skriver man inte på Efterlyst att man inte kommer fälla en tår för en kackerlacka.
Ser du inte skillnaden på dessa uttalande och ditt samt om polisen utgick från att hon var död.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Dessutom kan man önska livet av hur många som helst utan att man skall måsta bli mordmisstänkt för det.
Absolut, det gör vi alla. Men det handlar återigen vart man gör det.. eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Att dra KJ till BDSM anser jag inte är lika illa. Däremot är det illa att uttrycka en åsikt att alla som är på darkside är potentiella mördare. Är liksom inte det BDSM går ut på.
Tycker det ändå är fel att dra han till BDSM för att han gillade att leka krig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Att säga att alla Thailändskor är "horor" är däremot j*vligt illa.
Kan tänka mig att det är något som ligger i huvuden på
vissa kvinnor som blir lämnade av sina män för en yngre thailändska
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebulah
Personligen tycker jag att drevet mot MB och AN börjar likna sjuklig förföljelse från vissa håll. Antingen undersöks de redan av Polisen eller så är de avförda pga alibi och då får vi faktiskt acceptera det. Framtiden får visa vilket.
Då får du ha det.
Jag tycker det finns ett rätt tydligt motiv där, tydligare motiv än KJ och VB.