2013-02-08, 14:29
Medlem
tjejerna i GGG filmerna uppskattar det
Citera
2013-02-08, 18:58
Medlem
Som vanligt, om killen(killarna) gillar det och är närvarande i stunden så gillar tjejen det!
Citera
2013-05-27, 22:23
Medlem
COHF rules !!!
Citera
2013-05-28, 00:36
Medlem
Kruzs avatar
GGG filmerna är inte heller dumma, fortfarande nyfiken på om det finns tjejer som gillar den sortens filmer, och eller IRL!?
Citera
2013-05-28, 06:12
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbukkake
COHF rules !!!
Gillar inte det eftersom de alltid sprutar i ögonen. Nej, in i munnen skall det och inga äckliga negerkukar.
Det finns tjejer som gillar det även om de inte är så vanliga.
Citera
2013-05-28, 06:25
Medlem
Bettanskreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purj0t
Det ska vad jag har hört varit något en kvinna fick som bestraffning av männen i hennes by om hon vart otrogen och blivit påkommen.
Hon skulle då grävas ner med bara huvudet ovanför marken, sen fick varje man gå fram och ejakulera henne i ansiktet.

Har dock inte kolla upp hur pass detta verkligen stämmer.

Men jodå, jag känner ett par tjejer som gillar spermakladd.
nja det stämmer till viss del,under 1200:talets mitt på de bördiga åkrarna i Östergötland så var detta inte ovanligt! om tex en gift husmor hade knullat runt och blivit påkommen så grävdes hon ner i en gödselstack och drängarna ( de lägst stående i byn) fick stå och runka och släppa sin säd över och i hennes ansikte och hjässa,dock så förbjöds denna bestraffning 1292 av Magnus Ladulås
Citera
2013-05-28, 08:29
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettanskrek
nja det stämmer till viss del,under 1200:talets mitt på de bördiga åkrarna i Östergötland så var detta inte ovanligt! om tex en gift husmor hade knullat runt och blivit påkommen så grävdes hon ner i en gödselstack och drängarna ( de lägst stående i byn) fick stå och runka och släppa sin säd över och i hennes ansikte och hjässa,dock så förbjöds denna bestraffning 1292 av Magnus Ladulås
Vi har en tradition av att ange källa på flashback. Jag vet inte ens vad jag ska söka på för att få fram om det här är sanning. Det låter för sjukt för att vara svenskt och Östergötland borde ha varit kristet vid det här laget.
Citera
2013-05-28, 09:10
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Vi har en tradition av att ange källa på flashback. Jag vet inte ens vad jag ska söka på för att få fram om det här är sanning. Det låter för sjukt för att vara svenskt och Östergötland borde ha varit kristet vid det här laget.

Östergötland har väl alltid varit och ÄR fortfarande en ogudaktig och barbarisk avskrädeshög någonstans i södra Sverige så den myten låter plausible tycker jag
Citera
2013-05-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTwo
Har ni varit med om tjejer som faktiskt tänder och gillar att få sperman över ansiktet och kladda med det? Alltså att de inte gör det för mannens skull utan ber om det självmant och älskar det. Kanske tjejer som helst vill ha fler än ett sprut över ansiktet?

Ja det har jag varit med om. Bl a varit med vid några privata bukkake-tillställningar med två olika tjejer med en stor fetisch för sperma i stora mängder och från många kukar.
Citera
2013-05-28, 10:59
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Ja det har jag varit med om. Bl a varit med vid några privata bukkake-tillställningar med två olika tjejer med en stor fetisch för sperma i stora mängder och från många kukar.

Second this......de senaste GB jag deltagit i har samtliga avslutats med massiva facials på de deltagande flickorna som nöjt slickat i sig.
Citera
2013-05-28, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson

Testat på "Magnus Ladulås"?

OnT: Min sambo har sagt att det räcker med min sats, hon hade inte kunnat tänka sig att ha flera satser i ansiktet. Men, det är alltid sexigt att leverera det på hennes ansikte.
Citera
2013-05-28, 13:02
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weafy
Testat på "Magnus Ladulås"?
Jag vet väl för i helvete vem Magnus Ladulås är, din jävla bukkakefetischist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in